Regionálny riaditeľ

Miesto práce
Bratislavský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.12.2016
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Rozširujeme náš tím a preto hľadáme možno práve Vás.
Regionálny riaditeľ bude mať podľa preferovaného kraja (Bratislavský kraj, Trnavský kraj alebo Trenčiansky kraj) na starosti:

  • vedenie lekární v zverenom regióne
  • zodpovednosť za obchodné výsledky pridelených lekární
  • vedenie zamestnancov, vrátane ich výberu, rozvoja a motivácie
  • realizáciu pravidelných návštev lekární a podpora odborného personálu
  • zodpovednosť za rozvoj a motiváciu zamestnancov lekární v danom regióne
  • zaisťovanie agendy potrebnej k prevádzkovaniu lekárne podľa platnej legislatívy
  • pravidelný reporting
  • otváranie/uzatváranie nových, či akvizovaných lekární
  • hľadanie možností a realizácia obchodnej spolupráce

Zamestnanecké výhody, benefity

  • podporujúce pracovné prostredie
  • pohyblivá pracovná doba
  • motivujúce finančné ohodnotenie
  • rozvoj manažérskych zručností
  • služobný automobil, notebook, mobilný telefón

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o inzerovanú pozíciu nám prosím pošlite Váš životopis spolu s motivačným listom.

Za Vaše reakcie Vám vopred ďakujeme, kontaktovať na osobné stretnutie však budeme iba vybraných kandidátov, ktorí čo najpresnejšie spĺňajú vyššie uvedené požiadavky do dvoch týždňov od zverejnenia inzerátu.

V prípade, že Vás nebudeme kontaktovať, rozhodli sme sa vo výberovom konaní pokračovať s inými kandidátmi. Ďakujem za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • min. 3 roky na podobnej pozícii v riadení niekoľkých prevádzok
  • preukázateľné skúsenosti so vedení tímu (zadávanie úloh, kontrola, motivácia, rozvoj zamestnancov)
  • vysoká miera lojality a angažovanosti
  • silná schopnosť motivovať a inšpirovať ľudí
  • organizačné a riadiace schopnosti
  • schopnosť konštruktívne riešiť problémy
  • samostatnosť pri rozhodovaní
  • schopnosť otvorenej komunikácie, dobré argumentačné schopnosti, schopnosť poskytovať spätnú väzbu, efektívne zvládanie záťažových situácií
  • výrazná orientácia na tím a jeho podporu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Lekárne Dr. Max vznikli pred 18 rokmi spojením viacerých verejných lekární na celom území Slovenska, s cieľom byť k ľuďom čo najbližšie. Naše služby a poradenstvo sú vyhľadávané a využívané na viac ako 400 miestach po celej republike.

Zdieľame spoločné hodnoty, navzájom sa podporujeme, kolegom ponúkame možnosť participovať na spoločnom úspechu. Vďaka vzájomnej dôvere má každý priestor pre realizáciu vlastných myšlienok a uplatnenie získaných zručností a vedomostí. Dosiahnutie spoločného cieľa je založené na spoločnej tímovosti. Sme inovatívni, otvorení novým nápadom, ktoré podporujeme.

Našou najväčšou hodnotou je viac ako 2600 zamestnancov, ktorých prácu si nesmierne vážime.

Dr. Max je v súčasnosti nositeľom v poradí piateho ocenenia Naj Zamestnávateľ v kategórii Lekárska a zdravotná starostlivosť.

Poďte s nami prinášať jedinečnú starostlivosť.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ingrid Múčková
Tel.: +421910924984
E-mail: poslať životopis
ID: 2727968  Posting date: 16.9.2016  Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou