We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Hlavný štátny radca – vedúci oddelenia kontroly implementácie programov cezhraničnej spolupráce SK-HU, PL-SK a programu ENI
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Miesto práce
Dobrovičova 12, Bratislava
Dobrovičova 12, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
podľa zákona č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe
podľa zákona č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Služobný úrad
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava
Druh štátnej služby: stála štátna služba
Obsadzovaná funkcia: hlavný štátny radca
Odbor štátnej služby: 1.03 Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky európskych spoločenstiev
Organizačný útvar: Oddelenie kontroly implementácie programov cezhraničnej spolupráce
SK-HU, PL-SK a programu ENI
Počet obsadzovaných štátnozamestnaneckých miest: 1
Hlavné úlohy:
Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému a určovanie zásad alebo postupov čerpania prostriedkov Európskej únie na úrovni ministerstva. Koncepčná a koordinačná činnosť na úrovni ministerstva.
V rámci programu cezhraničnej spolupráce Maďarská republika – Slovenská republika 2007-2013, Poľská republika - Slovenská republika 2007 – 2013 a programu ENPI 2007-2013 :
- zabezpečuje overenie oprávnenosti, reálnosti, správnosti a neprekrývanie výdavkov predložených na kontrolu (kontroluje predložené zoznamy deklarovaných výdavkov, účtovné doklady, monitorovacie správy)
- vykonáva a zodpovedá za kontrolu projektov na mieste
- overuje dodržiavanie a súlad realizácie projektov s legislatívou SR a ES najmä v oblasti financií, životného prostredia, rovnosti a nediskriminácie, verejného obstarávania a informovania verejnosti
- zabezpečuje a zodpovedá za komunikáciu so žiadateľom/vedúcim partnerom/partnerom projektu
- zabezpečuje overenie registrácie žiadosti o platbu v ISUF (informačný systém účtovníctva fondov)
- zabezpečuje overenie vystavených likvidačných listov na úhradu štátneho spolufinancovania projektov
- odhaľuje nezrovnalosti, v prípade potreby podáva hlásenia o zistených skutočnostiach
- zabezpečuje vedenie agendy nezrovnalostí (registrovanie nezrovnalosti v IMS, registrovanie nezrovnalosti a príjmov z projektov v ISUF, vystavenie žiadosti o vrátenie, administrovanie oznámenia o vrátení)
- zabezpečuje archiváciu a uchovávanie všetkých dokladov vzťahujúcich sa k výkonu kontroly prvého stupňa
- plní úlohy definované v internom manuáli procedúr
- vykonáva kontrolu 4 očí vo vzťahu k výstupom zamestnancov oddelenia kontroly implementácie programov cezhraničnej spolupráce (kontrola vydávaných Osvedčení o oprávnenosti)
- zabezpečuje archiváciu a uchovávanie všetkých dokladov vzťahujúcich sa k výkonu kontroly prvého stupňa
- spracúva podklady pre priebežné, výročné a záverečné správy o vykonávaní pomoci Európskej komisii, pre výkon certifikačného overovania a auditov
- plní úlohy definované v internom manuáli procedúr.
V rámci programu INTERREG V-A SK-HU 2014-2020, PL-SK 2014-2020 a programu ENI HU-SK-RO-UA 2014-2020:
- zabezpečuje a zodpovedá za výkon kontroly prvého stupňa pre slovenských vedúcich partnerov a partnerov projektov
- zabezpečuje overenie oprávnenosti, reálnosti, správnosti a neprekrývanie výdavkov predložených na kontrolu (kontroluje predložené zoznamy deklarovaných výdavkov, účtovné doklady, monitorovacie správy)
- overuje dodržiavanie a súlad realizácie projektov s legislatívou SR a ES najmä v oblasti financií, životného prostredia, rovnosti a nediskriminácie, verejného obstarávania a informovania verejnosti
- zabezpečuje a zodpovedá za komunikáciu so žiadateľom/vedúcim partnerom/partnerom projektu
- zabezpečuje overenie registrácie žiadosti o platbu v ISUF (informačný systém účtovníctva fondov)
- zabezpečuje overenie vystavených likvidačných listov na úhradu štátneho spolufinancovania projektov - odhaľuje nezrovnalosti, v prípade potreby podáva hlásenia o zistených skutočnostiach
- zabezpečuje vedenie agendy nezrovnalostí (registrovanie nezrovnalosti v IMS , registrovanie nezrovnalosti a príjmov z projektov v ISUF, vystavenie žiadosti o vrátenie, administrovanie oznámenia o vrátení)
- zabezpečuje archiváciu a uchovávanie všetkých dokladov vzťahujúcich sa k výkonu kontroly prvého stupňa
- plní úlohy definované v internom manuáli procedúr.
- vykonáva kontrolu 4 očí vo vzťahu k výstupom zamestnancov oddelenia kontroly implementácie programov cezhraničnej spolupráce (kontrola vydávaných Osvedčení o oprávnenosti, likvidačných listov pre Platobnú jednotku na úhradu štátneho spolufinancovania projektov)
- zabezpečuje archiváciu a uchovávanie všetkých dokladov vzťahujúcich sa k výkonu kontroly prvého stupňa
- spracúva podklady pre priebežné, výročné a záverečné správy o vykonávaní pomoci Európskej komisii, pre výkon certifikačného overovania a auditov
- plní úlohy definované v internom manuáli procedúr
- rozpracúva usmernenia a manuály pre slovenských partnerov projektov (príručka pre žiadateľa, príručka pre prijímateľa, programový manuál a ostatné riadiace programové dokumenty)
- vykonáva koordinačnú a metodickú činnosť pre výkon kontroly prvého stupňa v podmienkach SR
- v spolupráci s riadiacim orgánom sa podieľa na nastavení procesov kontroly prvého stupňa na oddelení kontroly prvého stupňa (pripravuje dokumenty vzťahujúce sa k procesom výkonu kontroly prvého stupňa)
- posudzuje a zodpovedá za administráciu žiadostí o zmenu v projektoch, ktoré sú v kompetencii prvostupňovej kontroly
- plní úlohy definované v internom manuáli odboru.
- aktívne sa zúčastňuje na školeniach pre žiadateľov a prijímateľov
- komunikuje s riadiacimi/národnými orgánmi a orgánmi kontroly prvého stupňa podľa článku 16 Nariadenia EK 1080/2006 zapojenými do programov cezhraničnej spolupráce
- plní úlohy vlády SR a ministerstva
- vedie podrobnú dokumentáciu o svojej činnosti
- vykonáva základnú finančnú kontrolu účtovných dokladov Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR vzťahujúcich sa k agende odboru
- vykonáva ostatné úlohy podľa pokynov, v zmysle ustanovení Organizačného poriadku MPRV SR, Interného manuálu odboru, nadväznej programovej dokumentácie
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava
Druh štátnej služby: stála štátna služba
Obsadzovaná funkcia: hlavný štátny radca
Odbor štátnej služby: 1.03 Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky európskych spoločenstiev
Organizačný útvar: Oddelenie kontroly implementácie programov cezhraničnej spolupráce
SK-HU, PL-SK a programu ENI
Počet obsadzovaných štátnozamestnaneckých miest: 1
Hlavné úlohy:
Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému a určovanie zásad alebo postupov čerpania prostriedkov Európskej únie na úrovni ministerstva. Koncepčná a koordinačná činnosť na úrovni ministerstva.
V rámci programu cezhraničnej spolupráce Maďarská republika – Slovenská republika 2007-2013, Poľská republika - Slovenská republika 2007 – 2013 a programu ENPI 2007-2013 :
- zabezpečuje overenie oprávnenosti, reálnosti, správnosti a neprekrývanie výdavkov predložených na kontrolu (kontroluje predložené zoznamy deklarovaných výdavkov, účtovné doklady, monitorovacie správy)
- vykonáva a zodpovedá za kontrolu projektov na mieste
- overuje dodržiavanie a súlad realizácie projektov s legislatívou SR a ES najmä v oblasti financií, životného prostredia, rovnosti a nediskriminácie, verejného obstarávania a informovania verejnosti
- zabezpečuje a zodpovedá za komunikáciu so žiadateľom/vedúcim partnerom/partnerom projektu
- zabezpečuje overenie registrácie žiadosti o platbu v ISUF (informačný systém účtovníctva fondov)
- zabezpečuje overenie vystavených likvidačných listov na úhradu štátneho spolufinancovania projektov
- odhaľuje nezrovnalosti, v prípade potreby podáva hlásenia o zistených skutočnostiach
- zabezpečuje vedenie agendy nezrovnalostí (registrovanie nezrovnalosti v IMS, registrovanie nezrovnalosti a príjmov z projektov v ISUF, vystavenie žiadosti o vrátenie, administrovanie oznámenia o vrátení)
- zabezpečuje archiváciu a uchovávanie všetkých dokladov vzťahujúcich sa k výkonu kontroly prvého stupňa
- plní úlohy definované v internom manuáli procedúr
- vykonáva kontrolu 4 očí vo vzťahu k výstupom zamestnancov oddelenia kontroly implementácie programov cezhraničnej spolupráce (kontrola vydávaných Osvedčení o oprávnenosti)
- zabezpečuje archiváciu a uchovávanie všetkých dokladov vzťahujúcich sa k výkonu kontroly prvého stupňa
- spracúva podklady pre priebežné, výročné a záverečné správy o vykonávaní pomoci Európskej komisii, pre výkon certifikačného overovania a auditov
- plní úlohy definované v internom manuáli procedúr.
V rámci programu INTERREG V-A SK-HU 2014-2020, PL-SK 2014-2020 a programu ENI HU-SK-RO-UA 2014-2020:
- zabezpečuje a zodpovedá za výkon kontroly prvého stupňa pre slovenských vedúcich partnerov a partnerov projektov
- zabezpečuje overenie oprávnenosti, reálnosti, správnosti a neprekrývanie výdavkov predložených na kontrolu (kontroluje predložené zoznamy deklarovaných výdavkov, účtovné doklady, monitorovacie správy)
- overuje dodržiavanie a súlad realizácie projektov s legislatívou SR a ES najmä v oblasti financií, životného prostredia, rovnosti a nediskriminácie, verejného obstarávania a informovania verejnosti
- zabezpečuje a zodpovedá za komunikáciu so žiadateľom/vedúcim partnerom/partnerom projektu
- zabezpečuje overenie registrácie žiadosti o platbu v ISUF (informačný systém účtovníctva fondov)
- zabezpečuje overenie vystavených likvidačných listov na úhradu štátneho spolufinancovania projektov - odhaľuje nezrovnalosti, v prípade potreby podáva hlásenia o zistených skutočnostiach
- zabezpečuje vedenie agendy nezrovnalostí (registrovanie nezrovnalosti v IMS , registrovanie nezrovnalosti a príjmov z projektov v ISUF, vystavenie žiadosti o vrátenie, administrovanie oznámenia o vrátení)
- zabezpečuje archiváciu a uchovávanie všetkých dokladov vzťahujúcich sa k výkonu kontroly prvého stupňa
- plní úlohy definované v internom manuáli procedúr.
- vykonáva kontrolu 4 očí vo vzťahu k výstupom zamestnancov oddelenia kontroly implementácie programov cezhraničnej spolupráce (kontrola vydávaných Osvedčení o oprávnenosti, likvidačných listov pre Platobnú jednotku na úhradu štátneho spolufinancovania projektov)
- zabezpečuje archiváciu a uchovávanie všetkých dokladov vzťahujúcich sa k výkonu kontroly prvého stupňa
- spracúva podklady pre priebežné, výročné a záverečné správy o vykonávaní pomoci Európskej komisii, pre výkon certifikačného overovania a auditov
- plní úlohy definované v internom manuáli procedúr
- rozpracúva usmernenia a manuály pre slovenských partnerov projektov (príručka pre žiadateľa, príručka pre prijímateľa, programový manuál a ostatné riadiace programové dokumenty)
- vykonáva koordinačnú a metodickú činnosť pre výkon kontroly prvého stupňa v podmienkach SR
- v spolupráci s riadiacim orgánom sa podieľa na nastavení procesov kontroly prvého stupňa na oddelení kontroly prvého stupňa (pripravuje dokumenty vzťahujúce sa k procesom výkonu kontroly prvého stupňa)
- posudzuje a zodpovedá za administráciu žiadostí o zmenu v projektoch, ktoré sú v kompetencii prvostupňovej kontroly
- plní úlohy definované v internom manuáli odboru.
- aktívne sa zúčastňuje na školeniach pre žiadateľov a prijímateľov
- komunikuje s riadiacimi/národnými orgánmi a orgánmi kontroly prvého stupňa podľa článku 16 Nariadenia EK 1080/2006 zapojenými do programov cezhraničnej spolupráce
- plní úlohy vlády SR a ministerstva
- vedie podrobnú dokumentáciu o svojej činnosti
- vykonáva základnú finančnú kontrolu účtovných dokladov Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR vzťahujúcich sa k agende odboru
- vykonáva ostatné úlohy podľa pokynov, v zmysle ustanovení Organizačného poriadku MPRV SR, Interného manuálu odboru, nadväznej programovej dokumentácie
Informácie o výberovom konaní
Dátum podania žiadostí spolu s požadovanými dokladmi do 28. 10. 2016. Rozhodujúcim je dátum podania na poštovej pečiatke, resp. dátum zaslania e-mailom kontaktnej osobe s označením na obálke a v žiadosti:
Výberové konanie č. 2016/50
Na adresu:
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
osobný úrad
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava
alebo e-mailom kontaktnej osobe: [email protected] (pri zaslaní e-mailom je uchádzač povinný doručiť žiadosť spolu s požadovanými dokladmi služobnému úradu aj písomne, najneskôr v deň uskutočnenia výberového konania).
Výberové konanie č. 2016/50
Na adresu:
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
osobný úrad
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava
alebo e-mailom kontaktnej osobe: [email protected] (pri zaslaní e-mailom je uchádzač povinný doručiť žiadosť spolu s požadovanými dokladmi služobnému úradu aj písomne, najneskôr v deň uskutočnenia výberového konania).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
ovládanie práce s PC, zodpovednosť, komunikatívnosť, tímová práca
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Ministerstvo pôdohospodárstva SR je ústredným orgánom štátnej správy SR pre poľnohospodárstvo, lesné hospodárstvo, rybárstvo, poľovníctvo a potravinárstvo.
ID: 2771329
Posting date: 18.10.2016
2016-10-18
location: Bratislava Position: Hlavný štátny radca Company: Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Basic wage component (gross) and other rewards: podľa zákona č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe