We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Hlavný štátny radca – vedúci zamestnanec – Odbor riadenia a kontroly technickej pomoci PRV - Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Miesto práce
Dobrovičova 12, Bratislava
Dobrovičova 12, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
podľa zákona č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe
podľa zákona č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Služobný úrad
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava
Druh štátnej služby: stála štátna služba
Obsadzovaná funkcia: hlavný štátny radca – vedúci zamestnanec – riaditeľ odboru
Odbor štátnej služby: 1.03 Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky európskych
spoločenstiev
Organizačný útvar: Odbor riadenia a kontroly technickej pomoci Programu rozvoja vidieka
Počet obsadzovaných štátnozamestnaneckých miest: 1
Hlavné úlohy:
Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ústredného orgánu štátnej správy, vrátane čerpania prostriedkov Európskych spoločenstiev. (EPFRV)
Koordinácia, riadenie a kontrola aktivít financovaných z TP PRV SR 2014-2020 z pozície riadiaceho orgánu pre TP PRV SR 2014 – 2020.
- dohliada nad priebežným zabezpečovaním registratúry a následnej archivácie dokumentácie v súlade s Registratúrnym poriadkom, legislatívou EÚ a národnou legislatívou,
- zodpovedá za vypracovanie návrhu dlhodobého a krátkodobého plánu čerpania prostriedkov TP PRV 2014-2020,
- zodpovedá za vypracovanie riadiacej a metodickej dokumentácie,
- zodpovedá za regulárnosť konania o žiadosti týkajúcej sa TP PRV SR 2014-2020,
- schvaľuje závery administratívnych kontrol a kontrol na mieste vo vzťahu k TP PRV SR 2014-2020,
- zodpovedá za predkladanie na schválenie žiadostí o platbu vo vzťahu k TP PRV SR 2014-2020,
- zodpovedá za vypracovanie informácie a vyhodnotenia na úrovni TP PRV SR 2014-2020,
- zodpovedá za usmerňovanie budúcich žiadateľov o NFP vo veciach TP PRV SR 2014-2020,
- zodpovedá za vypracovanie návrhu vyzvania na predloženie žiadostí o NFP týkajúceho sa TP PRV SR 2014-2020,
- zodpovedá za predloženie písomného vyzvania oprávneným žiadateľom na predloženie žiadostí o NFP týkajúci sa TP PRV SR 2014-2020,
- zodpovedá za usmerňovanie oprávneného žiadateľa pri príprave žiadostí o NFP o poskytnutie TP PRV SR 2014-2020,
- zodpovedá za definovanie predmetu zákazky, navrhuje podmienky účasti a kritériá na vyhodnotenie ponúk, v ktorej pôsobnosti je predmet zákazky,
- schvaľuje pracovné cesty zamestnancom.
- vypracúva stanoviská k materiálom predkladaným v rámci medzirezortného pripomienkového konania,
- dohliada nad priebežným plnením uznesení vlády SR patriacich do vecnej pôsobnosti odboru,
- zabezpečuje spracovanie podaní v rámci zákona o slobodnom prístupe k informáciám v lehotách a v rozsahu stanovenom zákonom
Služobný úrad
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava
Druh štátnej služby: stála štátna služba
Obsadzovaná funkcia: hlavný štátny radca – vedúci zamestnanec – riaditeľ odboru
Odbor štátnej služby: 1.03 Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky európskych
spoločenstiev
Organizačný útvar: Odbor riadenia a kontroly technickej pomoci Programu rozvoja vidieka
Počet obsadzovaných štátnozamestnaneckých miest: 1
Hlavné úlohy:
Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ústredného orgánu štátnej správy, vrátane čerpania prostriedkov Európskych spoločenstiev. (EPFRV)
Koordinácia, riadenie a kontrola aktivít financovaných z TP PRV SR 2014-2020 z pozície riadiaceho orgánu pre TP PRV SR 2014 – 2020.
- dohliada nad priebežným zabezpečovaním registratúry a následnej archivácie dokumentácie v súlade s Registratúrnym poriadkom, legislatívou EÚ a národnou legislatívou,
- zodpovedá za vypracovanie návrhu dlhodobého a krátkodobého plánu čerpania prostriedkov TP PRV 2014-2020,
- zodpovedá za vypracovanie riadiacej a metodickej dokumentácie,
- zodpovedá za regulárnosť konania o žiadosti týkajúcej sa TP PRV SR 2014-2020,
- schvaľuje závery administratívnych kontrol a kontrol na mieste vo vzťahu k TP PRV SR 2014-2020,
- zodpovedá za predkladanie na schválenie žiadostí o platbu vo vzťahu k TP PRV SR 2014-2020,
- zodpovedá za vypracovanie informácie a vyhodnotenia na úrovni TP PRV SR 2014-2020,
- zodpovedá za usmerňovanie budúcich žiadateľov o NFP vo veciach TP PRV SR 2014-2020,
- zodpovedá za vypracovanie návrhu vyzvania na predloženie žiadostí o NFP týkajúceho sa TP PRV SR 2014-2020,
- zodpovedá za predloženie písomného vyzvania oprávneným žiadateľom na predloženie žiadostí o NFP týkajúci sa TP PRV SR 2014-2020,
- zodpovedá za usmerňovanie oprávneného žiadateľa pri príprave žiadostí o NFP o poskytnutie TP PRV SR 2014-2020,
- zodpovedá za definovanie predmetu zákazky, navrhuje podmienky účasti a kritériá na vyhodnotenie ponúk, v ktorej pôsobnosti je predmet zákazky,
- schvaľuje pracovné cesty zamestnancom.
- vypracúva stanoviská k materiálom predkladaným v rámci medzirezortného pripomienkového konania,
- dohliada nad priebežným plnením uznesení vlády SR patriacich do vecnej pôsobnosti odboru,
- zabezpečuje spracovanie podaní v rámci zákona o slobodnom prístupe k informáciám v lehotách a v rozsahu stanovenom zákonom
Informácie o výberovom konaní
Dátum podania žiadostí spolu s požadovanými dokladmi
do 01. 08. 2016. Rozhodujúcim je dátum podania na poštovej pečiatke, resp. dátum zaslania e-mailom kontaktnej osobe.
S označením na obálke a v žiadosti:
VK č. 2016/24
Na adresu:
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
osobný úrad
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava
alebo
e-mailom kontaktnej osobe: [email protected] (pri zaslaní e-mailom je uchádzač povinný doručiť žiadosť spolu s požadovanými dokladmi služobnému úradu aj písomne najneskôr v deň uskutočnenia výberu).
do 01. 08. 2016. Rozhodujúcim je dátum podania na poštovej pečiatke, resp. dátum zaslania e-mailom kontaktnej osobe.
S označením na obálke a v žiadosti:
VK č. 2016/24
Na adresu:
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
osobný úrad
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava
alebo
e-mailom kontaktnej osobe: [email protected] (pri zaslaní e-mailom je uchádzač povinný doručiť žiadosť spolu s požadovanými dokladmi služobnému úradu aj písomne najneskôr v deň uskutočnenia výberu).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
ovládanie práce s PC
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Ministerstvo pôdohospodárstva SR je ústredným orgánom štátnej správy SR pre poľnohospodárstvo, lesné hospodárstvo, rybárstvo, poľovníctvo a potravinárstvo.
ID: 2654818
Posting date: 20.7.2016
2016-07-20
location: Bratislava Position: Hlavný štátny radca Company: Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Basic wage component (gross) and other rewards: podľa zákona č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe