We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Štátny radca – Odbor riadenia Operačného programu Bratislavský kraj - Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
podľa zákona č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe ...
podľa zákona č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe ...
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Služobný úrad
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava
Druh štátnej služby: stála štátna služba
Obsadzovaná funkcia: štátny radca
Odbor štátnej služby: 1.03 medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky ES
Organizačný útvar: Odbor riadenia Operačného programu Bratislavský kraj
Počet obsadzovaných štátnozamestnaneckých miest: 1
Hlavné úlohy:
Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho subsystému súvisiaceho s čerpaním prostriedkov Európskych spoločenstiev s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym alebo medzinárodným dosahom na úrovni Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR.
Zabezpečuje koordináciu postupu prác v oblasti programovania a riadenia OPBK v rámci pôsobnosti odboru; koncepčne zabezpečuje prípravu a aktualizáciu programových dokumentov pre programové obdobie 2007 – 2013 a programové obdobie 2014 - 2020, ako aj ďalších relevantných dokumentov odboru riadenia OPBK a ich aktualizácie. Koordinuje a zabezpečuje aktualizovanie dokumentu Opis riadiacich a kontrolných systémov OPBK v rámci svojej pôsobnosti. Spolupracuje pri vypracovaní priebežných, výročných správ a záverečnej správy o implementácii programov OPBK ako aj tematických hodnotiacich správ OPBK. Podieľa sa pri zabezpečení činnosti Monitorovacieho výboru pre OPBK a výberovej komisie pre výber projektov technickej pomoci. V rámci projektov z Prioritnej osi 3 OPBK zodpovedá za konanie o žiadostiach o NFP, vypracovanie rozhodnutí o schválení / neschválení žiadosti o NFP, zmlúv o NFP a monitorovanie projektov. V rámci publicity informuje žiadateľov na základe ich podnetov k vyhláseným výzvam. Zodpovedá za dodržiavanie usmernení a metodických pokynov platobného orgánu, certifikačného orgánu, orgánu auditu, CSF, CKO, ÚVO a iných orgánov zapojených do čerpania pomoci zo zdrojov EÚ ako aj dodržiavanie postupov definovaných v Internom manuáli RO OPBK. Spolupracuje s koordinátormi horizontálnych priorít a s ostatnými subjektmi zainteresovanými do riadenia štrukturálnej pomoci EÚ.
Spolupracuje s relevantnými útvarmi ministerstva, samosprávnym krajom, ostatnými riadiacimi orgánmi a orgánmi Európskej únie pri príprave a implementácii OPBK, programových dokumentov. Pripravuje podklady a stanoviská k úlohám z uznesení vlády SR, porád vedenia ministerstva a k právnym predpisom v legislatívnom procese SR. Zabezpečuje evidenciu bežnej administratívy do registratúrneho denníka ministerstva a registráciu žiadostí o NFP a projektov z Prioritnej osi 3 OPBK v systéme ITMS. Vykonáva predbežnú a priebežnú kontrolu účtovných dokladov súvisiacich s činnosťou odboru.
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava
Druh štátnej služby: stála štátna služba
Obsadzovaná funkcia: štátny radca
Odbor štátnej služby: 1.03 medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky ES
Organizačný útvar: Odbor riadenia Operačného programu Bratislavský kraj
Počet obsadzovaných štátnozamestnaneckých miest: 1
Hlavné úlohy:
Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho subsystému súvisiaceho s čerpaním prostriedkov Európskych spoločenstiev s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym alebo medzinárodným dosahom na úrovni Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR.
Zabezpečuje koordináciu postupu prác v oblasti programovania a riadenia OPBK v rámci pôsobnosti odboru; koncepčne zabezpečuje prípravu a aktualizáciu programových dokumentov pre programové obdobie 2007 – 2013 a programové obdobie 2014 - 2020, ako aj ďalších relevantných dokumentov odboru riadenia OPBK a ich aktualizácie. Koordinuje a zabezpečuje aktualizovanie dokumentu Opis riadiacich a kontrolných systémov OPBK v rámci svojej pôsobnosti. Spolupracuje pri vypracovaní priebežných, výročných správ a záverečnej správy o implementácii programov OPBK ako aj tematických hodnotiacich správ OPBK. Podieľa sa pri zabezpečení činnosti Monitorovacieho výboru pre OPBK a výberovej komisie pre výber projektov technickej pomoci. V rámci projektov z Prioritnej osi 3 OPBK zodpovedá za konanie o žiadostiach o NFP, vypracovanie rozhodnutí o schválení / neschválení žiadosti o NFP, zmlúv o NFP a monitorovanie projektov. V rámci publicity informuje žiadateľov na základe ich podnetov k vyhláseným výzvam. Zodpovedá za dodržiavanie usmernení a metodických pokynov platobného orgánu, certifikačného orgánu, orgánu auditu, CSF, CKO, ÚVO a iných orgánov zapojených do čerpania pomoci zo zdrojov EÚ ako aj dodržiavanie postupov definovaných v Internom manuáli RO OPBK. Spolupracuje s koordinátormi horizontálnych priorít a s ostatnými subjektmi zainteresovanými do riadenia štrukturálnej pomoci EÚ.
Spolupracuje s relevantnými útvarmi ministerstva, samosprávnym krajom, ostatnými riadiacimi orgánmi a orgánmi Európskej únie pri príprave a implementácii OPBK, programových dokumentov. Pripravuje podklady a stanoviská k úlohám z uznesení vlády SR, porád vedenia ministerstva a k právnym predpisom v legislatívnom procese SR. Zabezpečuje evidenciu bežnej administratívy do registratúrneho denníka ministerstva a registráciu žiadostí o NFP a projektov z Prioritnej osi 3 OPBK v systéme ITMS. Vykonáva predbežnú a priebežnú kontrolu účtovných dokladov súvisiacich s činnosťou odboru.
Informácie o výberovom konaní
Dátum podania žiadostí spolu s požadovanými dokladmi
do 28. novembra 2014. Rozhodujúcim je dátum podania na poštovej pečiatke, resp. dátum zaslania e-mailom kontaktnej osobe.
S označením na obálke a v žiadosti:
výber č. 2014/53
Na adresu:
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
osobný úrad
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava
alebo
e-mailom kontaktnej osobe: [email protected] (pri zaslaní e-mailom je uchádzač povinný doručiť žiadosť spolu s požadovanými dokladmi služobnému úradu aj písomne najneskôr v deň uskutočnenia výberu).
do 28. novembra 2014. Rozhodujúcim je dátum podania na poštovej pečiatke, resp. dátum zaslania e-mailom kontaktnej osobe.
S označením na obálke a v žiadosti:
výber č. 2014/53
Na adresu:
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
osobný úrad
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava
alebo
e-mailom kontaktnej osobe: [email protected] (pri zaslaní e-mailom je uchádzač povinný doručiť žiadosť spolu s požadovanými dokladmi služobnému úradu aj písomne najneskôr v deň uskutočnenia výberu).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Ministerstvo pôdohospodárstva SR je ústredným orgánom štátnej správy SR pre poľnohospodárstvo, lesné hospodárstvo, rybárstvo, poľovníctvo a potravinárstvo.
ID: 1930958
Posting date: 18.11.2014
2014-11-18
location: Bratislava Position: Štátny radca Company: Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Basic wage component (gross) and other rewards: podľa zákona č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe ...