We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívny pracovník
Mgr. Ing. Bohuš Sabolič
Miesto práce
Žilinský kraj, okres Žilina
Žilinský kraj, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
01.04.2017
01.04.2017
Mzdové podmienky (brutto)
v skúšobnej dobe 800,00€, po zapracovaní 1400€ + motivačná zložka
v skúšobnej dobe 800,00€, po zapracovaní 1400€ + motivačná zložka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Náplň práce:
• poskytovanie servisu a poradenstvo klientom regionálnej pobočky v oblasti sporenia, úverov, krytia rizík a ostatných finančných produktov.
• pravidelná starostlivosť o pridelených klientov a postupné získavanie nových klientov.
• administratívna činnosť vo vedení agendy u pridelených klientov,
• pravidelný reporting.
• poskytovanie servisu a poradenstvo klientom regionálnej pobočky v oblasti sporenia, úverov, krytia rizík a ostatných finančných produktov.
• pravidelná starostlivosť o pridelených klientov a postupné získavanie nových klientov.
• administratívna činnosť vo vedení agendy u pridelených klientov,
• pravidelný reporting.
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame
• výborné možnosti príjmu
• v skúšobnej dobe fixný príjem po zapracovaní k platu motivačnú zložku
• iné odmeny (dovolenky, vecné, peňažné odmeny),
• špecializované bezplatné zaškolenie v oblasti finančníctva, bankovníctva, obchodníckych zručností,
• možnosť výhodného čerpanie bankových, poistných a investičných produktov pre vlastnú potrebu.
• možnosť nastavenia pružnej pracovnej doby.
• výborné možnosti príjmu
• v skúšobnej dobe fixný príjem po zapracovaní k platu motivačnú zložku
• iné odmeny (dovolenky, vecné, peňažné odmeny),
• špecializované bezplatné zaškolenie v oblasti finančníctva, bankovníctva, obchodníckych zručností,
• možnosť výhodného čerpanie bankových, poistných a investičných produktov pre vlastnú potrebu.
• možnosť nastavenia pružnej pracovnej doby.
Informácie o výberovom konaní
Každý Životopis bude starostlivo posúdený. Životopis posielajte na adresu [email protected]. Do predmetu správy alebo do textu uveďte značku výberového konania " VYBER032017 ".
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, administratíva, obchod, financie,
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Strojopis - Základy
Microsoft Windows - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme:
• skúsenosť v oblasti administratívy, obchodu, ekonomiky, daňového poradenstva a aktívneho predaja,
• ochotu na sebe pracovať, učiť sa a zvyšovať si odbornosť v oblasti finančníctva a obchodu,
• pozitívne myslenie – optimizmus.
• skúsenosť v oblasti administratívy, obchodu, ekonomiky, daňového poradenstva a aktívneho predaja,
• ochotu na sebe pracovať, učiť sa a zvyšovať si odbornosť v oblasti finančníctva a obchodu,
• pozitívne myslenie – optimizmus.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Charakteristika spoločnosti:
Capitol a.s., vytvára priestor pre rast a úspech svojich zamestnancov overený dlhoročnými skúsenosťami. Naša spoločnosť Vám umožní a vytvorí priestor pre realizáciu vlastných príležitosť a riešení podieľať sa na vlastnom kariérnom raste.
Capitol a.s a jeho otvorená firemná kultúra prináša možnosti pre realizáciu samostatným, tvorivým, zodpovedným a pozitívne mysliacim kolegom.
Capitol a.s., vytvára priestor pre rast a úspech svojich zamestnancov overený dlhoročnými skúsenosťami. Naša spoločnosť Vám umožní a vytvorí priestor pre realizáciu vlastných príležitosť a riešení podieľať sa na vlastnom kariérnom raste.
Capitol a.s a jeho otvorená firemná kultúra prináša možnosti pre realizáciu samostatným, tvorivým, zodpovedným a pozitívne mysliacim kolegom.
ID: 2716785
Posting date: 24.2.2017
2017-02-24
location: Žilinský kraj, okres Žilina Position: Administratívny pracovník, referent, Klientský pracovník Company: Mgr. Ing. Bohuš Sabolič
Basic wage component (gross) and other rewards: v skúšobnej dobe 800,00€, po zapracovaní 1400€ + motivačná zložka