We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Office manager/ka - Manažérka sekretariátu top managementu spoločnosti
MAXIMA POINT, s.r.o. - personálne poradenstvo
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komplexné zabezpečenie chodu a administratívnej podpory trom členom top-managementu spoločnosti
- zodpovednosť za riadenie sekretariátu, recepcie ... (6 podriadených)
- organizácia interných/externých pracovných stretnutí (tvorba agendy, zápisy zo stretnutí), koordinácia návštev (najmä zahraničných), sledovanie času
- práca s počítačom
- príprava rokovacích materiálov a prezentácii
- zabezpečovanie a organizovanie chodu sekretariátu, rezervácie, leteniek,
- delegovanie a kontrola splnenia úloh zadaných iným oddeleniam
- zabezpečovanie prekladov a aj tlmočníkov
- zabezpčenie zápisníc z pracovných porád a rokovaní a následné zasielanie a distribúcia materiálov kompetentným
- organizovanie stretnutí pre členov predstavenstva
- obsluhovanie faxov, skenerov, kopírok a ďalších prístrojov a zariadení
- rezervovanie cestovných lístkov, leteniek a ubytovania v prípade služobných ciest
- zodpovednoať za nákup a zabezpečenie kancelárskych potrieb, občerstvenia, vybavenia kancelárií predstavenstva
- plnenie operatívnych úloh
- aktívna komunikácia v angličtine
- zodpovednosť za riadenie sekretariátu, recepcie ... (6 podriadených)
- organizácia interných/externých pracovných stretnutí (tvorba agendy, zápisy zo stretnutí), koordinácia návštev (najmä zahraničných), sledovanie času
- práca s počítačom
- príprava rokovacích materiálov a prezentácii
- zabezpečovanie a organizovanie chodu sekretariátu, rezervácie, leteniek,
- delegovanie a kontrola splnenia úloh zadaných iným oddeleniam
- zabezpečovanie prekladov a aj tlmočníkov
- zabezpčenie zápisníc z pracovných porád a rokovaní a následné zasielanie a distribúcia materiálov kompetentným
- organizovanie stretnutí pre členov predstavenstva
- obsluhovanie faxov, skenerov, kopírok a ďalších prístrojov a zariadení
- rezervovanie cestovných lístkov, leteniek a ubytovania v prípade služobných ciest
- zodpovednoať za nákup a zabezpečenie kancelárskych potrieb, občerstvenia, vybavenia kancelárií predstavenstva
- plnenie operatívnych úloh
- aktívna komunikácia v angličtine
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v úspešnej medzinárodnej spoločnosti v medzinárodnom prostredí, denné využívanie cudzieho jazyka
- Motivujúce finančné ohodnotenie
- Možnosť odborného rastu
- Motivujúce finančné ohodnotenie
- Možnosť odborného rastu
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o tuto pozíciu nám prosím zašlite:
profesný životopis slovenskom a anglickoM jazyku spolu s motivačným listom.
- do predmetu správy uvádzajte názov PRACOVNEJ POZÍCIE, na ktorú reagujete.
Vaše žiadosti zasielajte prosím priamo na náš e-mail: [email protected]
OSTATNÉ AKTUÁLNE PRACOVNÉ POZÍCIE NÁJDETE NA NAŠEJ STRÁNKE: http://www.maximapoint.sk/ponuky-prace/
Našu personálnu spoločnosť je možné kontaktovať aj cez skype: maximapoint
Zaslaním Vášho životopisu dávate súčasne súhlas so spracovaním, správou a archiváciou Vašich osobných údajov uvedených v životopise, v zmysle zákona č.428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov pre účely evidencie uchádzačov a pre účely ďalšieho spracovania a to až do odvolania písomnou formou.
profesný životopis slovenskom a anglickoM jazyku spolu s motivačným listom.
- do predmetu správy uvádzajte názov PRACOVNEJ POZÍCIE, na ktorú reagujete.
Vaše žiadosti zasielajte prosím priamo na náš e-mail: [email protected]
OSTATNÉ AKTUÁLNE PRACOVNÉ POZÍCIE NÁJDETE NA NAŠEJ STRÁNKE: http://www.maximapoint.sk/ponuky-prace/
Našu personálnu spoločnosť je možné kontaktovať aj cez skype: maximapoint
Zaslaním Vášho životopisu dávate súčasne súhlas so spracovaním, správou a archiváciou Vašich osobných údajov uvedených v životopise, v zmysle zákona č.428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov pre účely evidencie uchádzačov a pre účely ďalšieho spracovania a to až do odvolania písomnou formou.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Naším klientom je medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti informačných technológií.
Naším klientom je medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti informačných technológií.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Hľadáme komunikatívnu a proaktívnu kandidátku, s dobrými organizačnými schopnosťami, ktorá chce komunikovať v cudzích jazykoch a dokáže MENEŽOVAŤ, RIADIŤ a ORGANIZOVAŤ prácu aj v rámci spolupráce s inými oddeleniami, nebojí sa nových výziev a zabezpečí plynulý chod sekretariátu troch zahraničných členov predstavenstva spoločnosti
- SŠ, VŠ vzdelanie ekonomického smeru - výhodou (nie podmienka)
- Prax na pozícii samostatnej asistentky, office managerky
- Rozsiahle skúsenosti v oblasti administratívy min. 5 rokov
- Skúsenosti s riadením aspoň malého kolektívu, prípadné manažérske zručnosti
- Aktívna znalosť ANGLICKÉHO jazyka (denné využívanie jazykov, aj v písmnej forme, kedže členovia predstavenstva sú aj zahraniční)
- Znalosť práce s počítačom (Microsoft Office)
- Zodpovednosť, samostatnosť, tvorivosť, iniciatíva, flexibilita, organizačné schopnosti, tímový hráč
- Analytické, systémové myslenie
- Empatická zorganizovaná osobnosť, schopná riadiť a prirodzená autorita
- Vodičský preukaz sk. B
- SŠ, VŠ vzdelanie ekonomického smeru - výhodou (nie podmienka)
- Prax na pozícii samostatnej asistentky, office managerky
- Rozsiahle skúsenosti v oblasti administratívy min. 5 rokov
- Skúsenosti s riadením aspoň malého kolektívu, prípadné manažérske zručnosti
- Aktívna znalosť ANGLICKÉHO jazyka (denné využívanie jazykov, aj v písmnej forme, kedže členovia predstavenstva sú aj zahraniční)
- Znalosť práce s počítačom (Microsoft Office)
- Zodpovednosť, samostatnosť, tvorivosť, iniciatíva, flexibilita, organizačné schopnosti, tímový hráč
- Analytické, systémové myslenie
- Empatická zorganizovaná osobnosť, schopná riadiť a prirodzená autorita
- Vodičský preukaz sk. B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
MAXIMA Point - personálne poradenstvo. Od roku 2002 pre našich klientov poskytujeme personálne poradenstvo pri vyhľadávaní a výbere pracovníkov pre pozície stredného a vyššieho managementu.
Vďaka viac ako 20 ročným skúsenostiam sa výborne orientujeme na pracovnom trhu a neustále sledujeme zmeny a nové trendy na trhu práce. Sme schopní rýchlo reagovať na nové požiadavky klientov ale aj uchádzačov.
Našou snahou je ponúknuť čo najlepšie pracovné príležitosti kandidátom a zabezpečiť skutočne profesionálne služby našim klientom.
Bližšie informácie o spoločnosti na: www.maximapoint.sk.
Vďaka viac ako 20 ročným skúsenostiam sa výborne orientujeme na pracovnom trhu a neustále sledujeme zmeny a nové trendy na trhu práce. Sme schopní rýchlo reagovať na nové požiadavky klientov ale aj uchádzačov.
Našou snahou je ponúknuť čo najlepšie pracovné príležitosti kandidátom a zabezpečiť skutočne profesionálne služby našim klientom.
Bližšie informácie o spoločnosti na: www.maximapoint.sk.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2123920
Posting date: 6.4.2016
2016-04-06
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Company: MAXIMA POINT, s.r.o. - personálne poradenstvo