We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Back Office Team Leader
Kto sme:
Sme medzinárodná obchodná spoločnosť s viac ako 90ročnou tradíciou na európskom trhu, ktorej charakteristickými črtami sú predvídavosť, zavádzanie noviniek, rýchla reakcia na zmeny, dynamickosť a neustály rozvoj. V centre všetkého čo robíme a o čo sa snažíme sú ľudia, ich pohodlie, spokojnosť, dokonalé usporiadanie a vybavenie pracovného prostredia. Dôležití sú pre nás nielen naši zákazníci, ale dôraz kladieme tiež na spokojnosť a neustály osobný a profesijný rozvoj našich zamestnancov.
Koho hľadáme a čo očakávame:
Vieš motivovať seba aj svoje okolie
Si orientovaný na detail, myslíš analyticky
Máš chuť sa učiť nové veci, ďalej sa vzdelávať a pracovať na sebe
Si schopný pracovať efektívne a dodržiavať stanovené termíny
Si systematický, flexibilný, tímový hráč
Poznáš systémy a procesy relevantné pre pozíciu team leadra
Rád pracuješ v tíme a spolupracuješ na tímových projektoch a úlohách
Vieš komunikovať v anglickom jazyku
Ovládaš Excel, PowerPoint a Word z balíčka MS Office na pokročilej úrovni
Tvoju pracovnú náplň bude tvoriť:
Riadenie činnosti v rozsahu pôsobnosti tímu (SMB/Corporate)
Zabezpečenie produktivity a kvality práce tímu v súlade s definovanými SLAs (Service Level Agreements)
Definovanie cieľov, tréningový a rozvojový plán tímu v spolupráci s BS Directorom
Zodpovednosť za dodržiavanie pracovných postupov a procesov v rámci oddelenia Back Office
Zabezpečenie podpory SMB a CORP oddeleniu v oblasti reportingu, analýz a štatistík
Zabezpečenie podpory a správu interných IT systémov pre obchodné tímy
Zabezpečenie technickej a mailovej podpory obchodným zástupcov a IKAM (informácie ohľadom produktového portfólia)
Vykonávanie analýz procesov a navrhovanie potrebných krokov/ opatrení na zlepšenie výkonu a efektivity v rámci oddelenia Back Office
Aktívna účasť na stretnutiach s inými oddeleniami spoločnosti za účelom zefektívnenia spolupráce
Analyzovanie a vyhodnocovanie výsledkov oddelenia Back Office v spolupráci s nadriadeným
Čo Ťa u nás čaká:
Počas prvých týždňov úvodné detailné intro do života našej spoločnosti a všetky potrebné kurzy a školenia nutné
pre Tvoju prácu.
Neformálna atmosféra bez vykania, odmeny v závislosti od výsledkov spoločnosti, darčekové poukazy.
Mladý, dynamický a aktívny tím
Medzinárodné pracovné prostredie (vďaka zameraniu našej spoločnosti na štyri krajiny (Slovensko, Česko,
Maďarsko, Rakúsko)
Možnosť zlepšovať svoje schopnosti na ďalších školeniach a tréningoch
Radi podporíme Tvoj záujem rozvíjať Tvoje jazykové znalosti vo forme finančného príspevku
Kontakt
Lyreco CE, SE
Ďubjaková Gabriela
Sme jedným zo svetových lídrov v oblasti produktov pre kancelárie a pracoviská v Business to Business segmente. Hlavné sídlo našej spoločnosti je v Pezinku, odkiaľ zastrešujeme 4 krajiny: Slovensko, Českú republiku, Maďarsko a Rakúsko.
Lyreco CE,SE, Panholec 20, 902 01 Pezinok
lyreco.com
lyreco.com
ID: 3156820
Posting date: 10.8.2017
2017-08-10
location: okres Pezinok Position: Back office špecialista, Office manager, Vedúci oddelenia Company: Lyreco CE, SE
The job comes from another website or source.