We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Sales support assistent at lion's horeca industry
LION´S HORECA INDUSTRY spol. s r. o.
Miesto práce
Za kasárňou 1, Bratislava
Za kasárňou 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
08.01.2017
08.01.2017
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre plánované nové projekty so štartom v začiatku roku 2017 hľadáme do nášho tímu kolegyňu/kolegu na pozíciu SALES SUPPORT ASSISTENT. Tvojou výzvou bude agenda vybavovania, správa objednávok a zákazníckeho servisu pre našich klientov v oblasti hotelierstva, závodného stravovania a ďalej špeciálne pre štátne školy a škôlky. Ak máš chuť tvoriť a zameriavaš sa na vysokú produktivitu, tak hľadáme práve Teba !
SALES SUPPORT ASSISTENT :
- Práca s interným informačným systémom HELIOS - (skúsenosti s prácou v systéme HELIOS – výhodou).
- Administratívna podpora obchodu, príprava podkladov a prezentácii.
- Fakturácia.
- Práca so skladovým hospodárstvom na úrovni vybavovania došlých objednávok. (Vydané objednávky/Príjemky/Výdajky/Fakturácia).
- Komunikácia so zákazníkmi.
- Asistentské práce pre obchodníkov - príprava podkladov cenových ponúk a rozpočtov.
- Spracovanie odberateľských zmlúv, objednávok, schválenie zákazníka, kreditlimitu, poprípade zabezpečenie celej zákazky od cenovej ponuky až po konečnú fakturáciu.
- Plánovanie logistiky a dopravy tovarov k zákazníkovi.
- Pomocné administratívne práce.
- Komunikácia so zákazníkom, dodávateľmi, príslušnými inštitúciami a leasingovým partnerom.
- Asistentské práce pre konateľa spoločnosti.
- Administratívna výpomoc obchodnému oddeleniu - spracovanie cenových ponúk, objednávok.
- Hospodárska korešpondencia.
- Spolupráca na príprave marketingových aktivít spoločnosti a realizácia operatívnych úloh spojených s realizáciou.
- Zabezpečenie plynulého plnenia ad hoc pracovných úloh.
CIEĽ (PRODUKT) UVEDENEJ PRACOVNEJ POZÍCIE :
Dodanie tovaru alebo služby pre zákazníka podľa objednávky v požadovanom množstve, kvalite a čase.
Zamerať sa na vysokú produkciu = VÝSLEDOK = VÝBORNÉ HODNOTENIE !
--- "Ak sú tieto činnosti pre teba samozrejmosťou, tak nás neváhaj kontaktovať so svojim životopisom. Tešíme sa na osobné stretnutie a nového člena nášho tímu." ---
SALES SUPPORT ASSISTENT :
- Práca s interným informačným systémom HELIOS - (skúsenosti s prácou v systéme HELIOS – výhodou).
- Administratívna podpora obchodu, príprava podkladov a prezentácii.
- Fakturácia.
- Práca so skladovým hospodárstvom na úrovni vybavovania došlých objednávok. (Vydané objednávky/Príjemky/Výdajky/Fakturácia).
- Komunikácia so zákazníkmi.
- Asistentské práce pre obchodníkov - príprava podkladov cenových ponúk a rozpočtov.
- Spracovanie odberateľských zmlúv, objednávok, schválenie zákazníka, kreditlimitu, poprípade zabezpečenie celej zákazky od cenovej ponuky až po konečnú fakturáciu.
- Plánovanie logistiky a dopravy tovarov k zákazníkovi.
- Pomocné administratívne práce.
- Komunikácia so zákazníkom, dodávateľmi, príslušnými inštitúciami a leasingovým partnerom.
- Asistentské práce pre konateľa spoločnosti.
- Administratívna výpomoc obchodnému oddeleniu - spracovanie cenových ponúk, objednávok.
- Hospodárska korešpondencia.
- Spolupráca na príprave marketingových aktivít spoločnosti a realizácia operatívnych úloh spojených s realizáciou.
- Zabezpečenie plynulého plnenia ad hoc pracovných úloh.
CIEĽ (PRODUKT) UVEDENEJ PRACOVNEJ POZÍCIE :
Dodanie tovaru alebo služby pre zákazníka podľa objednávky v požadovanom množstve, kvalite a čase.
Zamerať sa na vysokú produkciu = VÝSLEDOK = VÝBORNÉ HODNOTENIE !
--- "Ak sú tieto činnosti pre teba samozrejmosťou, tak nás neváhaj kontaktovať so svojim životopisom. Tešíme sa na osobné stretnutie a nového člena nášho tímu." ---
Zamestnanecké výhody, benefity
Pestrý firemný sociálny program (sick-day, kultúrne a spoločenské podujatia, lyžovačka, teambuilding a iné.)
Moderné a príjemné pracovné prostredie neďaleko POLUS City Center.
Práca v mladom tíme v zaujímavej a trvalo rastúcej spoločnosti.
Sick-days aj mimo štandardnej dovolenky, alebo PN.
Komunikácia a spolupráca s medzinárodne uznávanými spoločnosťami,
a keďže sme stále rozvíjajúca sa spoločnosť, možnosť postupného kariérneho rastu.
Čo vám môžeme poskytnúť ?
Možnosť podieľať sa na ďalšom rozvoji našej značky LHI.
Byť v kontakte so zaujímavými ľuďmi v Ho-Re-Ca segmente a technickými novinkami v oblasti gastronómie.
Možnosť ďalšieho vzdelávania a kariérneho rastu.
Získať navyše zaujímavé finančné hodnotenie vrátane bonusovej motivačnej zložky mzdy závislej na kolektívnom výkone celého nášho tímu.
Moderné a príjemné pracovné prostredie neďaleko POLUS City Center.
Práca v mladom tíme v zaujímavej a trvalo rastúcej spoločnosti.
Sick-days aj mimo štandardnej dovolenky, alebo PN.
Komunikácia a spolupráca s medzinárodne uznávanými spoločnosťami,
a keďže sme stále rozvíjajúca sa spoločnosť, možnosť postupného kariérneho rastu.
Čo vám môžeme poskytnúť ?
Možnosť podieľať sa na ďalšom rozvoji našej značky LHI.
Byť v kontakte so zaujímavými ľuďmi v Ho-Re-Ca segmente a technickými novinkami v oblasti gastronómie.
Možnosť ďalšieho vzdelávania a kariérneho rastu.
Získať navyše zaujímavé finančné hodnotenie vrátane bonusovej motivačnej zložky mzdy závislej na kolektívnom výkone celého nášho tímu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Access - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Access - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Osobnostné predpoklady :
Chuť dosahovať stanovené ciele - Zameriavanie sa na výsledok práce s vysokým nasadením !
Záujem o rast spoločnosti - Lojálnosť !
Poriadok a prehľad - Precíznosť !
• Znalosť anglického jazyka na úrovni B2 (prevažne pre potreby písomnej komunikácie)
• Užívateľská znalosť Microsoft Excel
• Komunikačné zručnosti a schopnosť poskytovať spätnú väzbu
• Zameranie na dosahovanie výsledkov a skúsenosť s motiváciou tímu
• Samostatnosť
• Flexibilita a schopnosť pohotovo reagovať na zmeny
• Znalosť v administratívnom vedení
Chuť dosahovať stanovené ciele - Zameriavanie sa na výsledok práce s vysokým nasadením !
Záujem o rast spoločnosti - Lojálnosť !
Poriadok a prehľad - Precíznosť !
• Znalosť anglického jazyka na úrovni B2 (prevažne pre potreby písomnej komunikácie)
• Užívateľská znalosť Microsoft Excel
• Komunikačné zručnosti a schopnosť poskytovať spätnú väzbu
• Zameranie na dosahovanie výsledkov a skúsenosť s motiváciou tímu
• Samostatnosť
• Flexibilita a schopnosť pohotovo reagovať na zmeny
• Znalosť v administratívnom vedení
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodno - projektová spoločnosť v oblasti gastronómie a verejného stravovania, ktorá sa zaoberá komplexnou dodávkou tovarov a služieb pre gastronomické odvetvie.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2797344
Posting date: 8.12.2016
2016-12-08
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Nákupca, Obchodný referent, Rozpočtár/kalkulant, Špecialista podpory zákazníkov Company: LION´S HORECA INDUSTRY spol. s r. o.