Konzultant ekonomického programu OMEGA

KROS a.s.

Miesto práce
okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.11.2016
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chcete sa stať súčasťou úspešného tímu a pomáhať našim klientom efektívne pracovať na našom softvéri?
Čo Vás v práci bude čakať:
- poradenstvo zákazníkom programu Omega - najmä telefonické, tiež e-mailové, každý problém alebo otázku zákazníkov sa snažíme čo najefektívnejšie a s úsmevom vyriešiť,
- školenia zákazníkov k programu Omega - individuálne i skupinové,
- príprava príručiek pre užívateľov, článkov na blog,
- a mnoho iného zaujímavého, čo daný deň prinesie.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v úspešnej a stabilnej firme s 20-ročnou tradíciou,
- práca v príjemnej firemnej kultúre,
- bohatý program zamestnaneckých benefitov (zdravotná starostlivosť, príspevky na kultúrne a športové vyžitie, bezúročné pôžičky pre zamestnancov a mnohé ďalšie).

Informácie o výberovom konaní

- Ak máte záujem uchádzať sa o pracovnú pozíciu, pošlite nám svoj životopis a motivačný list prostredníctvom portálu Profesia.
- Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
- Na termíne nástupu sa vieme dohodnúť.
- Po nástupe dostanete od nás plnú podporu a zaškolenie, nebudete na to sami.
- Ak na sebe budete pracovať, firma Vám to vráti :).

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- SŠ (obchodná akadémia) alebo VŠ vzdelanie ekonomického zamerania, jednoducho aby ste sa už stretli a skamarátili s podvojným účtovníctvom,
- komunikatívnosť, zodpovednosť a vysoké pracovné nasadenie - práca na call centre nie je jednoduchá, je to veľmi dynamický typ práce, neustále zvoniace telefóny, každý deň nové otázky zákazníkov, človek sa tam veľmi rýchlo rozvíja a rastie v odbornej problematike,
- dobré prezentačné zručnosti - ak máte školiť našich zákazníkov, chceme aby Vás to bavilo,
- dobré vyjadrovacie schopnosti - zákazník Vám musí rozumieť, či už v telefóne, osobne alebo keď budete písať príručky či články,
- dobrá znalosť práce s PC - tým myslíme užívateľská zručnosť vo Worde, v Exceli, nemusíte však byť expert,
- podmienkou je znalosť podvojného účtovníctva a skúsenosti so softvérom OMEGA, stačia aj zo školského prostredia,
- očakávame od Vás proklientský prístup, práca s klientom je náš denný chlebík, musíte mať preto snahu nájsť riešenie, s ktorým bude klient spokojný a dovtedy to nevzdať,
- výhodná je pre Vás prax v callcentre, v banke, ak ste pracovali ako pomocný účtovník, fakturant a podobne...ale prax nie je podmienkou, viac nás zaujíma vhodný typ osobnosti a znalosť podvojného účtovníctva a Omegy.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme firma plná priateľských vzťahov pretkaných vzájomným rešpektom, dôverou, chuťou posúvať svet vpred a spolupracovať. Dlhé roky sme lídrom v oblasti ekonomického, stavebného a znaleckého softvéru na Slovensku. Od roku 1995 nám dôveruje viac ako 95 000 zákazníkov.

Vo "firemnej rodine" nás je cez 250 a stále máme rovnakých slovenských majiteľov, ktorí sú s nami od začiatku. KROS nikdy nespí. Neustále hľadáme nové biznisové príležitosti na trhu, modernizujeme technológie a agilný prístup, presúvame produkty do cloudu a mobilných zariadení. Spolu s majiteľmi chceme vytvoriť 100 ročnú “happiness driven company”.

Žijeme hodnotami: Práca nás baví, Sme KROS family, Máme výnimočné výsledky.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov
ID: 2764654  Posting date: 13.10.2016  Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou