We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administrator
JOBPOINT, spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislava II., Bratislava
Bratislava II., Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1500-1800
1500-1800
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Fakturácia - vystavovenie, kontrola, skenovanie
Koordinácia ukončenia hospodárskeho roka v spolupráci s Finančným manažérom
Komunikácia s audítormi, s účtovným oddelením v Poľsku, so servisným centrom v Rakúsku, s externým spracovateľom miezd
Finančné plánovanie
Cash flow – príprava a sledovanie na mesačnej báze
Daňové povinnosti – sledovanie DPPO, preddavky, DPH, daň z motorových vozidiel
Inventarizácie (majetok, ceniny, reklamné predmety)
Personálna agenda – príprava podkladov (dochádzka, stravné lístky, evidencia PN a OČR) a komunikácia s externým spracovateľom miezd
Agenda vstupných kariet
IT – koordinácia (interná v rámci skupiny, s tretími stranami)
Právne služby – administrácia právnych služieb (interná v rámci skupiny, s tretími stranami)
Obstarávanie – administrácia nákupu IT vybavenia a služobných áut
Koordinácia ukončenia hospodárskeho roka v spolupráci s Finančným manažérom
Komunikácia s audítormi, s účtovným oddelením v Poľsku, so servisným centrom v Rakúsku, s externým spracovateľom miezd
Finančné plánovanie
Cash flow – príprava a sledovanie na mesačnej báze
Daňové povinnosti – sledovanie DPPO, preddavky, DPH, daň z motorových vozidiel
Inventarizácie (majetok, ceniny, reklamné predmety)
Personálna agenda – príprava podkladov (dochádzka, stravné lístky, evidencia PN a OČR) a komunikácia s externým spracovateľom miezd
Agenda vstupných kariet
IT – koordinácia (interná v rámci skupiny, s tretími stranami)
Právne služby – administrácia právnych služieb (interná v rámci skupiny, s tretími stranami)
Obstarávanie – administrácia nákupu IT vybavenia a služobných áut
Zamestnanecké výhody, benefity
práca v stabilnej spoločnosti
možnosť využívať cudzí jazyk v každodennom kontakte
medzinárodné prostredie
možnosť využívať cudzí jazyk v každodennom kontakte
medzinárodné prostredie
Informácie o výberovom konaní
- v prípade záujmu a spĺňania požiadaviek pošlite prosím na uvedený kontakt Vaše CV s označením názvu pozície vrátane motivačného listu. Vybraných kandidátov pozveme na osobné stretnutie do 14 dní. V prípade, že si želáte aby sme Vás v budúcnosti kontaktovali s vhodnými pracovnými ponukami uveďte v žiadosti aj súhlas s archivovaním Vašich osobných údajov v našej databáze. V opačnom prípade budú podľa zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov zlikvidované.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Poľnohospodárstvo
stabilná medzinárodná spoločnosť
stabilná medzinárodná spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
financie, ekonómia, manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
3
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- pracovné skúsenosti v medzinárodne organizovanom servisnom centre,
- prehľad vo financiách a ekonomike
- skúsenosti v účtovníctve a/alebo personalistike sú vítané
- používanie SAP – účtovný a kontrolingový modul – je vítané
- komunikačné a organizačné zručnosti,
- aktívny prístup so silnou orientáciou na medzinárodné prostredie a organizačnú štruktúru v spoločnosti,
- tímová práca a zároveň samostatnosť v medzinárodnom prostredí
- odolnosť voči stresu
- prehľad vo financiách a ekonomike
- skúsenosti v účtovníctve a/alebo personalistike sú vítané
- používanie SAP – účtovný a kontrolingový modul – je vítané
- komunikačné a organizačné zručnosti,
- aktívny prístup so silnou orientáciou na medzinárodné prostredie a organizačnú štruktúru v spoločnosti,
- tímová práca a zároveň samostatnosť v medzinárodnom prostredí
- odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
JOBPOINT je stabilná personálno poradenská spoločnosť / ambulancia pracovnej psychológie s mnohoročnými skúsenosťami. Pre svojich klientov poskytujeme komplexné služby pri vyhľadávaní vhodných kandidátov. Poskytujeme služby kariérneho poradenstva. Riešime komplex HR otázok a otázok psychológie práce vo firemnom prostredí i pre individuálnych klientov. Krízový manažment, optimalizácia organizácií. Dopravná psychológia.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 2712688
Posting date: 4.9.2016
2016-09-04
location: Bratislava Position: Asistent, Controller, Personalista, Špecialista fakturácie a platieb, Špecialista reportingu Company: JOBPOINT, spol. s r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1500-1800