We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Office assistant (pozícia vhodná aj pre osobu na rodičovskej dovolenke)
IS - Industry Solutions, a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
9_2020
9_2020
Mzdové podmienky (brutto)
650 EUR/mesiac
650 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Jedná sa o pracovnú pozíciu office asistenta na skrátený úväzok 5 hodín denne
- pozícia vhodná pre matky na/po materskej dovolenke. Pracovný čas od 8-9:00 do 13-14:00.
Nevyhnutný je však vodičský preukaz B a aktívny vodič po Bratislave aj mimo Bratislavu(napr. Žilina)
Pracovná náplň:
- prvý kontakt
- koordinácia a riadenie sekretariátu Bratislavskej pobočky spoločnosti
- aktívny vodič hlavne po BA - PODMIENKA (návšteva úradov, nákupy, zaniesť dokumentáciu, podklady, cenovú ponuku a iné jazdy)
- administratívne činnosti- spracovanie došlej a odchádzajúcej pošty, príjem, evidencia písomnosti spoločnosti, ich archivácia, kopírovanie, skartácia a iné
- zabezpečenie materiálneho vybavenia kancelárie, pracovných pomôcok a občerstvenia, príjem, prepájanie hovorov, prijímanie návštev
- organizačné zabezpečenie tuzemských a zahraničných služobných ciest- objednávka hotelov, leteniek, poistení a iné
- spolupráca a komunikácia s jednotlivými oddeleniami aj v rámci centrály v Žiline
- zmysel pre detail, dodržiavanie pravidiel a poriadok
- pozícia vhodná pre matky na/po materskej dovolenke. Pracovný čas od 8-9:00 do 13-14:00.
Nevyhnutný je však vodičský preukaz B a aktívny vodič po Bratislave aj mimo Bratislavu(napr. Žilina)
Pracovná náplň:
- prvý kontakt
- koordinácia a riadenie sekretariátu Bratislavskej pobočky spoločnosti
- aktívny vodič hlavne po BA - PODMIENKA (návšteva úradov, nákupy, zaniesť dokumentáciu, podklady, cenovú ponuku a iné jazdy)
- administratívne činnosti- spracovanie došlej a odchádzajúcej pošty, príjem, evidencia písomnosti spoločnosti, ich archivácia, kopírovanie, skartácia a iné
- zabezpečenie materiálneho vybavenia kancelárie, pracovných pomôcok a občerstvenia, príjem, prepájanie hovorov, prijímanie návštev
- organizačné zabezpečenie tuzemských a zahraničných služobných ciest- objednávka hotelov, leteniek, poistení a iné
- spolupráca a komunikácia s jednotlivými oddeleniami aj v rámci centrály v Žiline
- zmysel pre detail, dodržiavanie pravidiel a poriadok
Zamestnanecké výhody, benefity
- mobilný telefón aj na súkromné účely
- notebook
- flexibilná pracovná doba
- sociálny program
- teambuildingové akcie
- stravné lístky v hodnote 4,5€ za 0,05€
- priateľské pracovné prostredie
- notebook
- flexibilná pracovná doba
- sociálny program
- teambuildingové akcie
- stravné lístky v hodnote 4,5€ za 0,05€
- priateľské pracovné prostredie
Informácie o výberovom konaní
Svoje žiadosti zasielajte spolu s motivačným listom na uvedený e-mail
Vzhľadom na veľké množstvo žiadosti budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí splnili zadané požiadavky. Ďakujeme za pochopenie
Vzhľadom na veľké množstvo žiadosti budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí splnili zadané požiadavky. Ďakujeme za pochopenie
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
SAP - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
SAP - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- iný jazyk výhodou- nemčina, ruščina
- príjemné a reprezentatívne vystupovanie
- práca s PC na používateľskej úrovni
- organizačné schopnosti
- spoľahlivosť
- diskrétnosť
- odolnosť voči stresu
- samostatnosť
- zodpovednosť
- komunikatívnosť
- flexibilita
- príjemné a reprezentatívne vystupovanie
- práca s PC na používateľskej úrovni
- organizačné schopnosti
- spoľahlivosť
- diskrétnosť
- odolnosť voči stresu
- samostatnosť
- zodpovednosť
- komunikatívnosť
- flexibilita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
- priemyselná automatizácia a dodávka elektro zariadení pre priemysel,
- technologický rozvod elektrickej energie,
- meranie a regulácia,
- výroba rozvádzačov,
- riadenie pohonov
- VVN/VN/NN distribúcia,
- infraštuktúra priemyselných objektov
- dopravné projekty
- technologický rozvod elektrickej energie,
- meranie a regulácia,
- výroba rozvádzačov,
- riadenie pohonov
- VVN/VN/NN distribúcia,
- infraštuktúra priemyselných objektov
- dopravné projekty
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2147078
Posting date: 14.7.2020
2020-07-14
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Sekretárka Company: IS - Industry Solutions, a.s.
Basic salary component (gross): 650 EUR/mesiac