Účtovník (lokálne účtovníctvo v medzinárodnom prostredí)

Miesto práce Bratislava
Druh pracovného pomeru plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto) od 1350€*

*By legal requirement we are providing the information about the basic wage component (minimum salary) for the advertised position. Based on your experience/profile, the final financial conditions will be the subject to discuss and negotiate at the personal interview, however, not less than above mentioned minimum salary component.

About the position

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ak Ťa láka prostredie medzinárodnej spoločnosti, ale preferuješ rozvíjať svoje vedomosti v rámci lokálneho (štatutárneho) účtovníctva, tak je táto pozícia možno pre Teba. Bude sa na Teba tešiť malý a priateľský tím účtovníkov, kde budeš mať možnosť úzko spolupracovať s hlavným účtovníkom a controlligovým oddelením. Keďže sa náš tím skladá z piatich ľudí, stále bude príležitosť učiť sa od skúsenejších kolegov, rozširovať svoje obzory v daňovej a účtovnej sfére a kariérne sa rozvíjať vertikálne i horizontálne.

V rámci lokálneho účtovníctva sa stretneš s nasledovnými aktivitami:
  • Účtovná a daňová agenda Spoločnosti vo vybraných moduloch – cestovné náhrady a vyúčtovania zamestnancov, hmotný a nehmotný majetok + odpisy, vystavovanie faktúr a komunikácia so spriaznenými stranami
  • Aktívna komunikácia s ostatnými oddeleniami v anglickom jazyku – tréning kolegov, pomoc kolegom pri vyúčtovaniach
  • Pravidelná kontrola súvahových/nákladových účtov, spolupráca pri mesačných/ročných uzávierkach
  • Aktualizácia/príprava lokálnych účtovných/daňových procedúr/smerníc
  • Aktívna účasť v prípade daňových kontrol
  • Príprava mesačných/kvartálnych/ročných reportov pre interné/externé potreby
  • Kontrola správnosti účtovného systému (nastavenie v súlade s legislatívnymi požiadavkami)
  • Spolupráca na príprave podkladov pre audítorov

Zamestnanecké výhody, benefity

Financial contributions:
• Life events (marriage/partnership, child birth/adoption, work anniversary)
• 3rd pillar retirement saving
• Life insurance
• Salary compensation during illness leave (PN)

Some others:
• Cafeteria benefits
• Trainings and language courses
• Extra holiday days
• Fresh fruit at the workplace
• Company events, team buildings
• Referral bonus, etc.

Informácie o výberovom konaní

Please, send us your CV via email below. Please note, that we will reply only to selected candidates. Thank you for your understanding.

*By legal requirement we are providing the information about the basic wage component (minimum salary) for the advertised position. Based on your experience/profile, the final financial conditions will be the subject to discuss and negotiate at the personal interview, however, not less than above mentioned minimum salary component.

Requirements for the employee

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonómia, financie, bankovníctvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Znalosť lokálnych účtovných štandardov je VÝHODOU
  • 2 roky skúseností v účtovnej/daňovej oblasti, ideálne z prostredia medzinárodnej spoločnosti
  • Presnosť a dôslednosť
  • Flexibilita
  • Tímový hráč
  • Samostatnosť v riešení problémov

We offer you a bunch of great benefits

Friendly working environment
  • You build your own working day - flexible working hours and work from home
  • Daily working time: 7hrs 45min instead of standard 8hrs
  • Daily refreshments - coffee, fruits, drinks
  • Fully equipped gym accessible 24 hours / 7 days per week
  • Game room with unlimited access
  • Modern designed coffee corner and terrace with the grill spot
WellbeING
  • Sick leave compensation: up to 80% of the monthly salary
  • Life insurance contribution: up to 22,14 EUR/per month
  • 3rd pillar contribution: up to 3% from your monthly salary
  • 24/7 external mental health support
  • Learning opportunities: internal and external learning programs
  • Regular teambuildings, social events and communities
YOU/family/friends time
  • Extra 3 PERSONAL days per year
  • Extra vacation days: up to 10 extra days/per year
  • We welcome your ING-positive friends: referrals starting from 1000 EUR
  • 150€ for childbirth/adoption bonus, wedding day and registered partnership contributions, work anniversary award
  • Our premises are open 24/7 and you can even bring your friends or family along (up to 2 friends to the gym and game room)
Extra perks
  • Yearly bonus based on your performance and company’s results
  • Cafeteria points: 50€/month (600€/year) - Multisport card, Alza, Zalando, Cinema City, etc.
  • Home office contribution: 20 EUR/per month
  • Discounts from our and your favorite stores: up to 30%
  • Warm welcome package for your fresh start
  • Pet friendly office

Informácie o výberovom konaní

Please, send us your CV via email below. Please note, that we will reply only to selected candidates. Thank you for your understanding.

*By legal requirement we are providing the information about the basic wage component (minimum salary) for the advertised position. Based on your experience/profile, the final financial conditions will be the subject to discuss and negotiate at the personal interview, however, not less than above mentioned minimum salary component.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ING is a global financial institution of Dutch origin offering banking and asset management to over 60 million private, corporate and institutional clients over 50 countries. With a diverse workforce of over 50,000 people, ING comprises a broad spectrum of prominent companies that increasingly serve their clients under the ING brand.

ING Hubs Slovakia is one of the 4 centers of shared services in the world for ING. The primary role of IBSS is to cooperate with ING Bank's branches, ensure the execution, optimization and harmonization of banking processes and services globally worldwide. Our 600+ colleagues provide services in 15 languages ​​across more than 26 countries covering the USA, Europe and Australia in the following areas: Risk Assessment / Due Diligence (KYC / CDD), User Access Management (IAM), Financial Markets client and product control, Daily Banking and Corporate Customer Support, Data Entry Management, Payments Services and Transaction Screening, Key Controls Testing.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: ING Hubs Slovakia, HR team
E-mail: poslať životopis
ID: 2679578  Posting date: 23.8.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: od 1350€*