We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Manažér personálu a objednávok
SmartHotel s. r. o.
Miesto práce
Business Center Polianky, Polianky 5, Dúbravka, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Business Center Polianky, Polianky 5, Dúbravka, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 - 1 700 EUR/mesiac
1 300 - 1 700 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sme mladý tím a hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu Manažér personálu a objednávok v oblasti HORECA.
Možno si lámeš hlavu, čo táto pozícia znamená?
Keďže zabezpečujeme eventy v hoteloch, hľadáme manažéra (aktívneho človeka), ktorý má rád výzvy, je orientovaný na ciele, odolný voči stresu a rád komunikuje s ľuďmi. Jeho úlohou bude po komunikácii s hotelovými manažérmi zmanažovať náš cateringový tím a dohliadnuť, aby akcie dopadli podľa očakávaní zákazníkov.
Naša práca je sezónna, preto sa aj výkonnosť počas roka rozlišuje. Keď zabezpečujeme veľa akcií, odovzdávame práci všetok čas a energiu. Objednávky prichádzajú aj cez Vianoce, či Silvester.
Keďže je pracovný čas flexibilný, záleží len od Tvojej šikovnosti, ako rýchlo a efektívne budeš pracovať.
V prípade, že máme veľa objednávok, pracujeme až do neskorých hodín.
Počas slabších mesiacov, mimo sezóny (Január, Február, Jún, Júl) je viac času na oddych a inú prácu, ktorá sa nám vyskytne.
V HUMANex-e si zakladáme na kvalite, preto hľadáme do tímu šikovného, mladého a energického človeka, ktorý sa chce veľa učiť.
Možno si lámeš hlavu, čo táto pozícia znamená?
Keďže zabezpečujeme eventy v hoteloch, hľadáme manažéra (aktívneho človeka), ktorý má rád výzvy, je orientovaný na ciele, odolný voči stresu a rád komunikuje s ľuďmi. Jeho úlohou bude po komunikácii s hotelovými manažérmi zmanažovať náš cateringový tím a dohliadnuť, aby akcie dopadli podľa očakávaní zákazníkov.
Naša práca je sezónna, preto sa aj výkonnosť počas roka rozlišuje. Keď zabezpečujeme veľa akcií, odovzdávame práci všetok čas a energiu. Objednávky prichádzajú aj cez Vianoce, či Silvester.
Keďže je pracovný čas flexibilný, záleží len od Tvojej šikovnosti, ako rýchlo a efektívne budeš pracovať.
V prípade, že máme veľa objednávok, pracujeme až do neskorých hodín.
Počas slabších mesiacov, mimo sezóny (Január, Február, Jún, Júl) je viac času na oddych a inú prácu, ktorá sa nám vyskytne.
V HUMANex-e si zakladáme na kvalite, preto hľadáme do tímu šikovného, mladého a energického človeka, ktorý sa chce veľa učiť.
Zamestnanecké výhody, benefity
- home office - v prípade, že zvládaš prácu z domu bez toho aby utrpela kvalita výsledku, je to možné, avšak pokiaľ treba pohovorovať nových zamestnancov, tak to z domu nejde
- flexibilita - manažment ľudí v HORECA je veľmi časovo náročný avšak čas práce je flexibilný, pokiaľ zvládaš spĺňať požiadavky hotelov
- možnosť učiť sa novým veciam, najmä komunikácii s ľuďmi
- notebook a telefón aj na osobné účely
- flexibilita - manažment ľudí v HORECA je veľmi časovo náročný avšak čas práce je flexibilný, pokiaľ zvládaš spĺňať požiadavky hotelov
- možnosť učiť sa novým veciam, najmä komunikácii s ľuďmi
- notebook a telefón aj na osobné účely
Informácie o výberovom konaní
3 výberové kolá
1. kolo: telefonický rozhovor
2. kolo: osobné stretnutie s vybranými uchádzačmi
3. kolo: finálny pohovor s úzkou skupinou vybraných uchádzačov
1. kolo: telefonický rozhovor
2. kolo: osobné stretnutie s vybranými uchádzačmi
3. kolo: finálny pohovor s úzkou skupinou vybraných uchádzačov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Pravopis - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- manažérske myslenie
- odolnosť voči stresu
- príjemné vystupovanie
- pozitívny prístup
- ovládať upselling
- odolnosť voči stresu
- príjemné vystupovanie
- pozitívny prístup
- ovládať upselling
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V spoločnosti SmartHotel sme zameraní na poskytovanie najkvalitnejších služieb na trhu. Vďaka nášmu pro-klientskému prístupu sa k nám zákazníci, po tom ako naše služby vyskúšajú, opakovane vracajú. Úspech každej firmy a jednotlivca závisí najmä od ich partnerov a práve preto vznikla spoločnosť SmartHotel. Naším najväčším cieľom je dlhodobá spolupráca a spokojnosť našich partnerov, ktorá zabezpečuje spoluprácu na najvyššej úrovni.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 2762782
Posting date: 10.9.2023
2023-09-10
location: Bratislava Position: Facility manager, Personálny manažér, Prevádzkový manažér, Projektový manažér Company: SmartHotel s. r. o.
Basic salary component (gross): 1 300 EUR/mesiac