Manažér personálu a objednávok

SmartHotel s. r. o.

Miesto práce
Business Center Polianky, Polianky 5, Dúbravka, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 - 1 700 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Sme mladý tím a hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu Manažér personálu a objednávok v oblasti HORECA.

Možno si lámeš hlavu, čo táto pozícia znamená?

Keďže zabezpečujeme eventy v hoteloch, hľadáme manažéra (aktívneho človeka), ktorý má rád výzvy, je orientovaný na ciele, odolný voči stresu a rád komunikuje s ľuďmi. Jeho úlohou bude po komunikácii s hotelovými manažérmi zmanažovať náš cateringový tím a dohliadnuť, aby akcie dopadli podľa očakávaní zákazníkov.

Naša práca je sezónna, preto sa aj výkonnosť počas roka rozlišuje. Keď zabezpečujeme veľa akcií, odovzdávame práci všetok čas a energiu. Objednávky prichádzajú aj cez Vianoce, či Silvester.

Keďže je pracovný čas flexibilný, záleží len od Tvojej šikovnosti, ako rýchlo a efektívne budeš pracovať.
V prípade, že máme veľa objednávok, pracujeme až do neskorých hodín.

Počas slabších mesiacov, mimo sezóny (Január, Február, Jún, Júl) je viac času na oddych a inú prácu, ktorá sa nám vyskytne.

V HUMANex-e si zakladáme na kvalite, preto hľadáme do tímu šikovného, mladého a energického človeka, ktorý sa chce veľa učiť.

Zamestnanecké výhody, benefity

- home office - v prípade, že zvládaš prácu z domu bez toho aby utrpela kvalita výsledku, je to možné, avšak pokiaľ treba pohovorovať nových zamestnancov, tak to z domu nejde
- flexibilita - manažment ľudí v HORECA je veľmi časovo náročný avšak čas práce je flexibilný, pokiaľ zvládaš spĺňať požiadavky hotelov
- možnosť učiť sa novým veciam, najmä komunikácii s ľuďmi
- notebook a telefón aj na osobné účely

Informácie o výberovom konaní

3 výberové kolá

1. kolo: telefonický rozhovor
2. kolo: osobné stretnutie s vybranými uchádzačmi
3. kolo: finálny pohovor s úzkou skupinou vybraných uchádzačov

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Pravopis - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- manažérske myslenie
- odolnosť voči stresu
- príjemné vystupovanie
- pozitívny prístup
- ovládať upselling

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

V spoločnosti SmartHotel sme zameraní na poskytovanie najkvalitnejších služieb na trhu. Vďaka nášmu pro-klientskému prístupu sa k nám zákazníci, po tom ako naše služby vyskúšajú, opakovane vracajú. Úspech každej firmy a jednotlivca závisí najmä od ich partnerov a práve preto vznikla spoločnosť SmartHotel. Naším najväčším cieľom je dlhodobá spolupráca a spokojnosť našich partnerov, ktorá zabezpečuje spoluprácu na najvyššej úrovni.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov
ID: 2762782  Posting date: 10.9.2023  Basic salary component (gross): 1 300 EUR/mesiac