We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Office manager
HERRYS s.r.o.
Miesto práce
Žilinská 7-9, 811 05 Bratislava
Žilinská 7-9, 811 05 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sme realitná kancelária s dlhoročnými skúsenosťami a ambicióznymi plánmi. Do nášho dynamického tímu hľadáme šikovnú a sympatickú office managerku, ktorá zabezpečí plynulý chod našej kancelárie v centre Bratislavy. Čo bude tvojou náplňou práce?
1. Naši klienti
Budeš prvý človek, s ktorým naši klienti prídu do kontaktu. Očakávame od teba úsmev, profesionálne a súčasne príjemné vystupovanie
2. Administratívna podpora
Nezľakneš sa papierov, došlú poštu, zmluvy či objednávky riadne zaeviduješ a zabezpečíš plynulý tok dokumentov a informácií v rámci firmy
3. Práca s klientskou databázou
Zabezpečíš pravidelnú aktualizáciu a budeš starostlivo a dôsledne pracovať s našou klientskou databázou
4. Telefonická a e-mailová komunikácia
Si pohotová a promptná a dokážeš plynulo komunikovať v slovenskom aj anglickom jazyku. Prijímanie telefonátov a preberanie odkazov bude tiež jednou z tvojich pravidelných činností
5. Starostlivosť o spoločné priestory
Všetci chceme pracovať v čistom a útulnom prostredí. Nečakáme od teba, že budeš upratovať, no zasadačky, kuchynku a spoločné priestory potrebujeme mať stále čisté a pripravené, pretože návštevy sú u nás na dennom poriadku. Aktívna komunikácia s upratovacou firmou bude potrebná
1. Naši klienti
Budeš prvý človek, s ktorým naši klienti prídu do kontaktu. Očakávame od teba úsmev, profesionálne a súčasne príjemné vystupovanie
2. Administratívna podpora
Nezľakneš sa papierov, došlú poštu, zmluvy či objednávky riadne zaeviduješ a zabezpečíš plynulý tok dokumentov a informácií v rámci firmy
3. Práca s klientskou databázou
Zabezpečíš pravidelnú aktualizáciu a budeš starostlivo a dôsledne pracovať s našou klientskou databázou
4. Telefonická a e-mailová komunikácia
Si pohotová a promptná a dokážeš plynulo komunikovať v slovenskom aj anglickom jazyku. Prijímanie telefonátov a preberanie odkazov bude tiež jednou z tvojich pravidelných činností
5. Starostlivosť o spoločné priestory
Všetci chceme pracovať v čistom a útulnom prostredí. Nečakáme od teba, že budeš upratovať, no zasadačky, kuchynku a spoločné priestory potrebujeme mať stále čisté a pripravené, pretože návštevy sú u nás na dennom poriadku. Aktívna komunikácia s upratovacou firmou bude potrebná
Zamestnanecké výhody, benefity
1. budeš pracovať v príjemnom prostredí v mladom kolektíve
2. namiesto kolegov získaš nových priateľov
3. budeš sa s nami baviť (teambuldingy, športové akcie, vianočná párty, narodeninové oslavy, grilovačky...)
4. technické vybavenie (mobil) je samozrejmosťou
2. namiesto kolegov získaš nových priateľov
3. budeš sa s nami baviť (teambuldingy, športové akcie, vianočná párty, narodeninové oslavy, grilovačky...)
4. technické vybavenie (mobil) je samozrejmosťou
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu zašlite svoj stručný štruktúrovaný životopis v SJ spolu so súhlasom na spracovanie osobných údajov na e-mailovú adresu v inzeráte.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, za porozumenie vopred ďakujeme.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, za porozumenie vopred ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
marketing, obchod, ekonómia, ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme:
- SŠ /príp. VŠ/ vzdelanie so zameraním na obchod a ekonómiu
- komunikačné a organizačné schopnosti
- dobré vystupovanie, zodpovednosť, flexibilita a lojalita
Pozícia je vhodná pre študenta externého štúdia vysokej školy.
- SŠ /príp. VŠ/ vzdelanie so zameraním na obchod a ekonómiu
- komunikačné a organizačné schopnosti
- dobré vystupovanie, zodpovednosť, flexibilita a lojalita
Pozícia je vhodná pre študenta externého štúdia vysokej školy.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Realitná kancelária HERRYS, so špecializáciou na rezidenčné nehnuteľnosti a nové projekty, pôsobí na bratislavskom realitnom trhu od roku 2011. Za tento čas našla bývanie viac ako 10 000 klientom a ročne realizuje takmer 800 realitných transakcií. V rokoch 2012-2015 a 2019-2023 bola spol. HERRYS vyhlásená za najlepšiu realitnú kanceláriu na Slovensku s ocenením CIJ Best Local Real Estate Agency. V roku 2018 Národná asociácia realitných kancelárií Slovenska vyhlásila HERRYS za REALITNÚ KANCELÁRIU ROKA 2018. V roku 2022 spoločnosť HERRYS získala ocenenie HOF AWARDS 2022 Best of The Best in Central and Eastern Europe v kategórii Best Local Real Estate Agency. V roku 2023 získala spoločnosť HERRYS ocenenie SUPERBRANDS Slovakia 2023 a 2024.
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám svoj životopis a stručný motivačný list.
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám svoj životopis a stručný motivačný list.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 1409150
Posting date: 2.1.2020
2020-01-02
location: Bratislava Position: Asistent, Office manager, Recepčná Company: HERRYS s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 000 EUR/mesiac