We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Zákaznícky servis a podpora predaja
Helske, s.r.o.
Miesto práce
Ferka Urbánka 20/A, okres Spišská Nová Ves
Ferka Urbánka 20/A, okres Spišská Nová Ves
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na tejto pozícii budete samozrejme v častom kontakte so zákazníkmi - poskytovať profesionálny servis a zároveň budete pravá ruka pre Obchodného manažéra.
- Potvrdzovanie nákupnej objednávky zákazníkovi (správne množstvo, správna cena, platobná podmienka). Informovanie zákazníka o stave objednávky a o prípadných zmenách výroby. Poskytovanie informácie o expedovanom tovare.
- Administratívne spravuje cenník pre zákazníka, aktualizuje cenník pri zmenách
definovaných a schválených Obchodným manažérom.
- Poskytovanie procesných informácií, napríklad o stave spracovania objednávky, riešenie reklamácií,, rôzne informačné požiadavky, podávanie informácií o faktúrach.
- Práca s databázovým systémom, evidovanie údajov o zákazníkoch, vytváranie reportov.
- Potvrdzovanie nákupnej objednávky zákazníkovi (správne množstvo, správna cena, platobná podmienka). Informovanie zákazníka o stave objednávky a o prípadných zmenách výroby. Poskytovanie informácie o expedovanom tovare.
- Administratívne spravuje cenník pre zákazníka, aktualizuje cenník pri zmenách
definovaných a schválených Obchodným manažérom.
- Poskytovanie procesných informácií, napríklad o stave spracovania objednávky, riešenie reklamácií,, rôzne informačné požiadavky, podávanie informácií o faktúrach.
- Práca s databázovým systémom, evidovanie údajov o zákazníkoch, vytváranie reportov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v mladom kolektíve, v dynamickom prostredí, s možnosťou kariérneho uplatnenia.
Informácie o výberovom konaní
Prosím, posielajte svoj štruktúrovaný životopis na uvedenú emailovú adresu. Kontaktovať budeme uchádzačov spĺňajúcich požadované kritéria.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomika, Obchod, Manažment podniku
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
spoľahlivosť, zodpovednosť, flexibilita, zákaznícky prístup, dôslednosť, empatia, asertivita
komunikatívnosť, organizačné a kombinačné schopnosti, analytické a logické myslenie, zvládanie stresových situácií
komunikatívnosť, organizačné a kombinačné schopnosti, analytické a logické myslenie, zvládanie stresových situácií
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Najvyššou hodnotou spoločnosti je výroba absolútne ekologicky a zdravotne nezávadných certifikovaných produktov, ktoré svojimi unikátnymi technologickými vlastnosťami, predstavujú jedinečné a patentom chránené spojenie najmodernejších poznatkov, ekologických princípov a novodobých inovácií. Vďaka nášmu vlastnému vývojovému a výskumnému centru, je tak spoločnosť schopná vyvíjať produkty, ktoré pomáhajú firmám a domácnostiam priamo znižovať spotrebu energií a uhlíkovej stopy, čím je chránené prírodné bohatstvo a životné prostredie.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3155432
Posting date: 9.8.2017
2017-08-09
location: okres Spišská Nová Ves Position: Špecialista podpory zákazníkov Company: Helske, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou