Asistentka manažmentu

HEADSCOUT s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Podľa dohody s úspešným kandidátom
Mzdové podmienky (brutto)
od 1250€ brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta, medzinárodnú spoločnosť, hľadáme pozíciu Asistentka manažmentu, ktorá bude zodpovedná za všeobecnú administratívnu podporu manažérov.

• Má znalosti a prehľad o fungovaní daného oddelenia (určitá skupina zamestnancov, manažment), o významných aktivitách v rámci oddelenia a spoločnosti.
• Vybavuje korešpondenciu (prijíma, eviduje a odosiela), prijíma, selektuje a prepája telefonáty.
• Spracováva a archivuje dokumenty daného oddelenia. Zakladá zmluvy, spravuje a má prehľad o archíve dokumentov.
• Zbiera podklady k prezentáciám a pripravuje prezentácie. Participuje na prezentáciách, robí zápisy z meetingov a stretnutí.
• Pripravuje podklady k faktúram, eviduje náklady v rámci prideleného oddelenia.
• Pozná potreby a pracovný rozvrh daného oddelenia má prehľad o fungovaní, potrebách ako i zmenách v rozvrhu.
• Spravuje kalendár a informuje v dostatočnom predstihu o plánovaných aktivitách a rozvrhu dané oddelenie.
• Plánuje a organizuje pracovné stretnutia, pripravuje podklady, rezervuje zasadacie miestnosti, materiálne zabezpečuje stretnutia a objednáva občerstvenie. Prijíma a usádza návštevy.
• Zabezpečuje služobné cesty pre dané oddelenie, dopravu a rezervuje ubytovanie.
• Pripravuje reporty, analýzy a prieskumy pre určitú skupinu zamestnancov (manažment, oddelenie).

Zamestnanecké výhody, benefity

• Motivujúce finančné ohodnotenie
• Balík benefitov vzťahujúci sa k pozícii upresnený počas pohovoru
• Práca v medzinárodnej spoločnosti s medzinárodným zastúpením
• Reálna možnosť rozšíriť svoje vedomosti a schopnosti
• Veľmi dobre fungujúce procesy v spoločnosti
• Možnosť realizácie vlastného potenciálu

Informácie o výberovom konaní

Miesto výkonu práce: BRATISLAVA.

Prosíme o zasielanie životopisov len uchádzačky, ktoré majú skúsenosti s rovnakou náplňou práce. Váš životopis zasielajte prosím v Anglickom jazyku.

Kontaktovať budeme iba vhodných uchádzačov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Poradenstvo a konzultačné činnosti v oblasti riadenia firiem

Pozíciu obsadzujeme pre klienta.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Aktívna znalosť anglického jazyka podmienkou
• Profesionálny zjav, prejav
• Entuziazmus pre prácu
• Rešpekt voči kolegom na všetkých úrovniach

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

HEADSCOUT s.r.o. je personálna spoločnosť, ktorá sa zameriava na recruitment a headhunting najlepších profesionálov naprieč všetkými odvetviami a oblasťami. Najrýchlejšie rozvíjajúca sa personálna spoločnosť s dôrazom na kvalitu a rýchlosť poskytovaných služieb. V súčasnosti nám dôveruje viac ako 70 medzinárodných klientov.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2749521  Posting date: 19.11.2018  Basic wage component (gross) and other rewards: od 1250€ brutto