We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Vedúca/i klientského centra v sociálnych a zdravotných službách
Harmónia života, n.o. Zariadenie sociálnych služieb Seniorville
Miesto práce
Seniorville a Alzheimer Home Avalon v Jablonovom pri Bratislave, Bratislavský kraj, Bratislava, okres Malacky
Seniorville a Alzheimer Home Avalon v Jablonovom pri Bratislave, Bratislavský kraj, Bratislava, okres Malacky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou (ASAP)
dohodou (ASAP)
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
zodpovednosť za:
- implementáciu legislatívnych zmien do klientských zmlúv (možnosť právnických konzultácií)
- vypracovávanie cenníkov a podkladov ku zmluvám
- riadne vypracovávanie klientských zmlúv, dodatkov a ich archiváciu
- správnosť podkladov od klienta potrebných k uzatvoreniu rôznych typov klientských zmlúv
- súčinnosť pri vybavovaní posudkov a potrebných podkladov k uzavretiu zmluvy s klientom
- komplexnosť a kompletnosť agendy klienta v elektronickej aj papierovej podobe
- spracovanie a plán čerpania pridelených dotácií, podklady k zúčtovaniu podľa zmluvných podmienok, hlásenia a s tým súvisiaca administratíva
- dohľad nad súladom klientských zmlúv, posudkov a fakturácie, prerozdeľovanie
klientov medzi jednotlivé druhy sociálnych služieb s ohľadom na čo najefektívnejšie čerpanie dotácie a čo najlepšie podmienky pre klienta
- evidenciu klientov a vypracovávanie štatistík
- ISO ako manažér kvality ISO procesov a dokumentácie
- za aktuálnosť bezpečnostného projektu
- kompletnú agendu PR a Promo (plán, implementácia, kontrola, dokumentácia)
- spoluúčasť na tvorbe marketingovej stratégie
- aktívny prístup k naplnenosti zariadenia
- aktívny predaj služieb zákazníkom/klientom, sprostredkujúcim osobám/subjektom, vedenie dokumentácie o týchto aktivitách
- aktualizácie web stránky seniorville a avalon, mesačný infoletter, aktualizáciu blogu a predplateného priestoru na webových portáloch
- infolinku, vyhodnocovanie, štatistiky,
ďalej
- koordinácia, riadenie a kontrola pracovníkov recepcie zariadenia a pracovníkov sociálneho úseku a terapeutov
- plánovanie, zefektívňovanie a skvalitňovanie procesov a systémov práce v rámci sociálneho úseku, práce terapeutov a recepcie (ISO, Cygnus)
- dodržiavanie ISO systému, aktívny prístup k zapracovávaniu zmien do ISO kariet, vykonávanie interných auditov
- realizácia osobných stretnutí so záujemcami (aktívny prístup k predaju, proklientsky prístup a poradenstvo) a ich vyhodnocovanie
- zodpovednosť za predpríjem a príjem klienta, administratíva spojená s príjmom klienta (návrh zmluvy, aktívna konzultácia podmienok pobytu...)
- komunikácia so štátnymi orgánmi (mpsvar, vuc...)
- fakturácia (vydané faktúry, vyúčtovania ukončených pobytov, sledovanie pohľadávok, zúčtovanie trvalých príkazov)
- zodpovednosť za zverené peňažné prostriedky a cenniny klientov a nakladanie s nimi v súlade s požiadavkami klienta
- klientsky servis počas celého pobytu klienta
- spracovanie podkladov k mzdám zamestnancov, výkazov a plánov služieb sociálneho úseku a recepcie
- aktívna spolupráca s manažérmi zariadenia – vrchná sestra, manažér prevádzky, fyzioterapeut, riaditel SVJ,
- aktívna spolupráca s projektovým riaditeľom, riaditeľom HZ, účtovným oddelením
- podielať sa na plánovaní smerovania zariadenia
- plniť pokyny priameho nadriadeného
- spolupráca, prípadne účasť pri výkone kontrol dozorných orgánov, ktorým podlieha HZ pri výkone svojej činnosti
- pravidelný reporting činností na základe požiadaviek nadriadených
- implementáciu legislatívnych zmien do klientských zmlúv (možnosť právnických konzultácií)
- vypracovávanie cenníkov a podkladov ku zmluvám
- riadne vypracovávanie klientských zmlúv, dodatkov a ich archiváciu
- správnosť podkladov od klienta potrebných k uzatvoreniu rôznych typov klientských zmlúv
- súčinnosť pri vybavovaní posudkov a potrebných podkladov k uzavretiu zmluvy s klientom
- komplexnosť a kompletnosť agendy klienta v elektronickej aj papierovej podobe
- spracovanie a plán čerpania pridelených dotácií, podklady k zúčtovaniu podľa zmluvných podmienok, hlásenia a s tým súvisiaca administratíva
- dohľad nad súladom klientských zmlúv, posudkov a fakturácie, prerozdeľovanie
klientov medzi jednotlivé druhy sociálnych služieb s ohľadom na čo najefektívnejšie čerpanie dotácie a čo najlepšie podmienky pre klienta
- evidenciu klientov a vypracovávanie štatistík
- ISO ako manažér kvality ISO procesov a dokumentácie
- za aktuálnosť bezpečnostného projektu
- kompletnú agendu PR a Promo (plán, implementácia, kontrola, dokumentácia)
- spoluúčasť na tvorbe marketingovej stratégie
- aktívny prístup k naplnenosti zariadenia
- aktívny predaj služieb zákazníkom/klientom, sprostredkujúcim osobám/subjektom, vedenie dokumentácie o týchto aktivitách
- aktualizácie web stránky seniorville a avalon, mesačný infoletter, aktualizáciu blogu a predplateného priestoru na webových portáloch
- infolinku, vyhodnocovanie, štatistiky,
ďalej
- koordinácia, riadenie a kontrola pracovníkov recepcie zariadenia a pracovníkov sociálneho úseku a terapeutov
- plánovanie, zefektívňovanie a skvalitňovanie procesov a systémov práce v rámci sociálneho úseku, práce terapeutov a recepcie (ISO, Cygnus)
- dodržiavanie ISO systému, aktívny prístup k zapracovávaniu zmien do ISO kariet, vykonávanie interných auditov
- realizácia osobných stretnutí so záujemcami (aktívny prístup k predaju, proklientsky prístup a poradenstvo) a ich vyhodnocovanie
- zodpovednosť za predpríjem a príjem klienta, administratíva spojená s príjmom klienta (návrh zmluvy, aktívna konzultácia podmienok pobytu...)
- komunikácia so štátnymi orgánmi (mpsvar, vuc...)
- fakturácia (vydané faktúry, vyúčtovania ukončených pobytov, sledovanie pohľadávok, zúčtovanie trvalých príkazov)
- zodpovednosť za zverené peňažné prostriedky a cenniny klientov a nakladanie s nimi v súlade s požiadavkami klienta
- klientsky servis počas celého pobytu klienta
- spracovanie podkladov k mzdám zamestnancov, výkazov a plánov služieb sociálneho úseku a recepcie
- aktívna spolupráca s manažérmi zariadenia – vrchná sestra, manažér prevádzky, fyzioterapeut, riaditel SVJ,
- aktívna spolupráca s projektovým riaditeľom, riaditeľom HZ, účtovným oddelením
- podielať sa na plánovaní smerovania zariadenia
- plniť pokyny priameho nadriadeného
- spolupráca, prípadne účasť pri výkone kontrol dozorných orgánov, ktorým podlieha HZ pri výkone svojej činnosti
- pravidelný reporting činností na základe požiadaviek nadriadených
Zamestnanecké výhody, benefity
- mladý dynamický kolektív
- tím profesionálov a odborníkov
- pravidelné školenia, možnosť osobného rastu
- motivačné hodnotenie
- tím profesionálov a odborníkov
- pravidelné školenia, možnosť osobného rastu
- motivačné hodnotenie
Informácie o výberovom konaní
- zodpovedná, samostatná práca vyžadujúca si skúsenosti a prax po odbornej a manažérskej stránke
- nutná orientácia v problematike sociálnych služieb
- zmysel pre detail, presnosť vzhľadom na vážnosť dokumentov
- schopnosť manažovať tím sociálnych pracovníkov a terapeutov po odbornej i technicko-organizačnej stránke
- výborné komunikačné zručnosti vzhľadom na komunikáciu s potenciálnymi klientmi, rodinami, externými partnermi, úradmi
- empatia voči seniorom a rodinám
- trpezlivosť, vysoké pracovné nasadenie, ktoré je zároveň poslaním
- kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov
- nutná orientácia v problematike sociálnych služieb
- zmysel pre detail, presnosť vzhľadom na vážnosť dokumentov
- schopnosť manažovať tím sociálnych pracovníkov a terapeutov po odbornej i technicko-organizačnej stránke
- výborné komunikačné zručnosti vzhľadom na komunikáciu s potenciálnymi klientmi, rodinami, externými partnermi, úradmi
- empatia voči seniorom a rodinám
- trpezlivosť, vysoké pracovné nasadenie, ktoré je zároveň poslaním
- kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
sociálna práca, manažment, liečebná pedagogika, ekonómia, psychológia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vysokoškolské vzdelanie so zameraním na sociálnu prácu, manažment, liečebnú pedagogiku, ekonómiu, psychológiu
- schopnosť komunikovať aspoň v jednom cudzom jazyku
- orientácia v problematike sociálnych a zdravotných služieb
- prax z oblasti poskytovania sociálnej, zdravotnej starostlivosti
- prax v oblasti riadenia ľudí, ekonomický backround
- schopnosť komunikovať aspoň v jednom cudzom jazyku
- orientácia v problematike sociálnych a zdravotných služieb
- prax z oblasti poskytovania sociálnej, zdravotnej starostlivosti
- prax v oblasti riadenia ľudí, ekonomický backround
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Harmónia života, n.o. prevádzkuje Zariadenie sociálnych a zdravotných služieb Seniorville a Alzheimer Home Avalon v Jablonovom pri Bratislave.
Zameriava sa na komplexnú zdravotnú, rehabilitačnú, terapeutickú a sociálnu starostlivosť u seniorov a klientov s alzheimerovou chorobou a inými poruchami pamäte. Je tvorcom štandardov rozsahu a kvality poskytovaných služieb.
Cieľom je spomaľovať progresiu ochorenia a vytvoriť láskavý a bezpečný domov.
Harmónia života, n.o. je zdravotníckym zariadením Agentúry domácej ošetrovateľskej starostlivosti.
www.seniorville.eu, www.AlzheimerAvalon.eu
Zameriava sa na komplexnú zdravotnú, rehabilitačnú, terapeutickú a sociálnu starostlivosť u seniorov a klientov s alzheimerovou chorobou a inými poruchami pamäte. Je tvorcom štandardov rozsahu a kvality poskytovaných služieb.
Cieľom je spomaľovať progresiu ochorenia a vytvoriť láskavý a bezpečný domov.
Harmónia života, n.o. je zdravotníckym zariadením Agentúry domácej ošetrovateľskej starostlivosti.
www.seniorville.eu, www.AlzheimerAvalon.eu
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2704262
Posting date: 20.9.2016
2016-09-20
location: Seniorville a Alzheimer Home Avalon v Jablonovom pri Bratislave, Bratislavský kraj, Bratislava, okres Malacky Position: Manažér kvality, Marketingový manažér, Obchodný manažér Company: Harmónia života, n.o. Zariadenie sociálnych služieb Seniorville
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou