We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Význam názvu spoločnosti Hagleitner symbolizuje inovatívnu hygienu. V Rakúsku
sme lídrom na trhu a v priamom predaji sme v strednej a východnej Európe veľmi
úspešní. Prostredníctvom nášho servisného centra v Senci sa staráme o slovenských
klientov. Základom nášho úspechu je naša firemná kultúra, ktorá predstavuje hodnoty
ako kvalita, budúcnosť, nadšenie a tradícia. To najdôležitejšie však je a zostáva
človek – centrálna hodnota u firmy Hagleitner.
Administratívny pracovník/-čka
Vaše úlohy:
Vytváranie ponúk podľa predlôh, zadávanie objednávok do systému a vytváranie rozvozných túr tovarových dodávok, koordinácia servisu, vystavovanie a kontrola faktúr, podpora našich zamestnancov v oddelení predaja, telefonická komunikácia so zákazníkom a ostatné bežné administratívne činnosti.
Váš profil a Vaše silné stránky sú:
Stredoškolské vzdelanie a viacročná prax, odolnosť voči stresu, IT znalosti (MS Office, Outlook, práca s Navision výhodou), NJ slovom aj písmom je základnou podmienkou, zodpovednosť, presnosť, flexibilita a tímový hráč. Vodcovské schopnosti výhodou.
Nástup ihneď.
Ponúkame zodpovednú pracovnú činnosť s možnosťami ďalšieho vzdelávania vo finančne zdravej a stabilnej spoločnosti, ktorá zdravo rastie a vyvíja sa. Budete pracovať na hlavný pracovný pomer.
Tešíme sa na osobné stretnutie s Vami. Pošlite nám Váš životopis poštou alebo mailom.
Odoslaním Vášho životopisu nám automaticky dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v súlade s právnymi predpismi.
Kontaktovaní budú len tí uchádzači, ktorí postúpia do užšieho výberu.
HAGLEITNER HYGIENE SLOVENSKO S.R.O.
Blažena Turiničová
Diaľničná cesta 27, 903 01 Senec
E-mail: [email protected] www.hagleitner.sk
Administratívny pracovník/-čka
(Miesto práce Senec- Logistický park, nástup IHNEĎ)
Vaše úlohy:Vytváranie ponúk podľa predlôh, zadávanie objednávok do systému a vytváranie rozvozných túr tovarových dodávok, koordinácia servisu, vystavovanie a kontrola faktúr, podpora našich zamestnancov v oddelení predaja, telefonická komunikácia so zákazníkom a ostatné bežné administratívne činnosti.
Váš profil a Vaše silné stránky sú:
Stredoškolské vzdelanie a viacročná prax, odolnosť voči stresu, IT znalosti (MS Office, Outlook, práca s Navision výhodou), NJ slovom aj písmom je základnou podmienkou, zodpovednosť, presnosť, flexibilita a tímový hráč. Vodcovské schopnosti výhodou.
Nástup ihneď.
Ponúkame zodpovednú pracovnú činnosť s možnosťami ďalšieho vzdelávania vo finančne zdravej a stabilnej spoločnosti, ktorá zdravo rastie a vyvíja sa. Budete pracovať na hlavný pracovný pomer.
Tešíme sa na osobné stretnutie s Vami. Pošlite nám Váš životopis poštou alebo mailom.
Odoslaním Vášho životopisu nám automaticky dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v súlade s právnymi predpismi.
Kontaktovaní budú len tí uchádzači, ktorí postúpia do užšieho výberu.
HAGLEITNER HYGIENE SLOVENSKO S.R.O.
Blažena Turiničová
Diaľničná cesta 27, 903 01 Senec
E-mail: [email protected] www.hagleitner.sk
ID: 3063917
Posting date: 17.5.2017
2017-05-17
location: okres Senec Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka Company: HAGLEITNER HYGIENE SLOVENSKO s.r.o.