We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Recepčná/Office Koordinátorka - Bratislava
GTH catering s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Najneskôr 1.9.
Najneskôr 1.9.
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 950 EUR/mesiac900 - 950 eur, po skončení skušobnej doby garantované navýšenie platu
900 - 950 EUR/mesiac900 - 950 eur, po skončení skušobnej doby garantované navýšenie platu
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Informačná činnosť – vítanie hostí profesionálnym a slušným spôsobom po ich príchode do priestorov spoločnosti
- Kontrolná a priepustková činnosť – preverovanie totožnosti prichádzajúcich hostí, vystavovanie návštevníckych kariet, priepustiek pre servisné organizácie a dočasných prístupových kariet pre zamestnancov
- Facility Management Helpdesk – kontrola, riešenie a eskalácia požiadaviek a hlásení závad v súvislosti kancelárskymi priestormi a budovou prostredníctvom poskytnutej online IT platformy (Building Management Software)
- Obsluha telefónnej ústredne – odpovedanie a prepájanie telefónnych hovorov podľa požiadaviek, vybavovanie odkazov v hlasovej schránke
- Pošta – triedenie prichádzajúcich zásielok a ich rozdeľovanie do poštových priečinkov, zhromažďovanie a evidencia zásielok na odoslanie.
- Zabezpečovanie kuriérskych služieb – odoslanie a preberanie zásielok
- Vybavovanie iných administratívnych požiadaviek podľa pokynov nadriadeného a oprávnených osôb klienta
Pracovná doba: (po-pia)
Práca v 10 hod. smenách (08:00 – 18:00) štyri dni v týždni, jeden pracovný deň voľno (pohyblivý).
- Práca pre klienta – nadnárodnú spoločnosť z IT oblasti
- Kontrolná a priepustková činnosť – preverovanie totožnosti prichádzajúcich hostí, vystavovanie návštevníckych kariet, priepustiek pre servisné organizácie a dočasných prístupových kariet pre zamestnancov
- Facility Management Helpdesk – kontrola, riešenie a eskalácia požiadaviek a hlásení závad v súvislosti kancelárskymi priestormi a budovou prostredníctvom poskytnutej online IT platformy (Building Management Software)
- Obsluha telefónnej ústredne – odpovedanie a prepájanie telefónnych hovorov podľa požiadaviek, vybavovanie odkazov v hlasovej schránke
- Pošta – triedenie prichádzajúcich zásielok a ich rozdeľovanie do poštových priečinkov, zhromažďovanie a evidencia zásielok na odoslanie.
- Zabezpečovanie kuriérskych služieb – odoslanie a preberanie zásielok
- Vybavovanie iných administratívnych požiadaviek podľa pokynov nadriadeného a oprávnených osôb klienta
Pracovná doba: (po-pia)
Práca v 10 hod. smenách (08:00 – 18:00) štyri dni v týždni, jeden pracovný deň voľno (pohyblivý).
- Práca pre klienta – nadnárodnú spoločnosť z IT oblasti
Zamestnanecké výhody, benefity
- Stabilné a dlhodobé zamestnanie na hlavný pracovný pomer
- Istota výplaty mzdy do 10. dňa v mesiaci
- Narodeninový deň
- Karta Multisport za zvýhodnenú cenu (permanentky na šport a relax)
- Možnost profesijného rastu
- Istota výplaty mzdy do 10. dňa v mesiaci
- Narodeninový deň
- Karta Multisport za zvýhodnenú cenu (permanentky na šport a relax)
- Možnost profesijného rastu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Skúsenosti s prácou na recepcii
- Zodpovedný prístup k práci
- Denná komunikácia v anglickom jazyku
- Dynamická osobnosť
- Zodpovedný prístup k práci
- Denná komunikácia v anglickom jazyku
- Dynamická osobnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V GTH catering s.r.o. máte širokú možnosť uplatnenia sa vo všetkých oblastiach služieb, v ktorých spoločnosť pôsobí. Od technického zabezpečenia budov, cez upratovacie a administratívne služby až po prácu vo firemnej reštaurácii. V Slovenskej republike zamestnávame viac ako 250 ľudí a rastieme. Pridajte sa k nám i Vy!
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 2989106
Posting date: 26.6.2019
2019-06-26
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná Company: GTH catering s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 900 - 950 EUR/mesiac900 - 950 eur, po skončení skušobnej doby garantované navýšenie platu