We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Starostlivosť o Nábor klientov (anglický + nemecký jazyk)
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Túžiš v práci dennodenne využívať svoje dva svetové jazyky, ktoré máš na perfektnej úrovni ? Rád telefonuješ a práca v dynamickom tíme je pre teba výzvou? Náš klient, medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v sfére verejného obstarávania, hľadá práve teba! Ak si flexibilný, komunikatívny a rýchle tempo je tvoj hnací motor, reaguj ešte dnes!
Tvojimi hlavnými pracovnými činnosťami bude:
- Každodenná telefonická komunikácia v cudzom jazyku ohľadom registrácie v systémoch spoločnosti
- Dohľad nad tvorbou, odoslaním a správnou fakturáciou za objednané služby
- Funkcia prvotného kontaktu so zákazníkmi (email, telefón)
- Zodpovednosť za nábor nových klientov a starostlivosť o už existujúce portfólio
- Práca s firemným systémom ohľadne zakladania, uchovávania a aktualizácie informácií týkajúcich sa dodávateľov
- Komunikácia s internými oddeleniami spoločnosti
- Práca v multikultúrnom prostredí
- Pravidelný reporting manažérovi oddelenia
- Participácia na významných celosvetových projektoch z oblasti obstarávania dodávateľov
- Administratíva digitálnej dokumentácie potrebnej pre proces náboru klientov
Tvojimi hlavnými pracovnými činnosťami bude:
- Každodenná telefonická komunikácia v cudzom jazyku ohľadom registrácie v systémoch spoločnosti
- Dohľad nad tvorbou, odoslaním a správnou fakturáciou za objednané služby
- Funkcia prvotného kontaktu so zákazníkmi (email, telefón)
- Zodpovednosť za nábor nových klientov a starostlivosť o už existujúce portfólio
- Práca s firemným systémom ohľadne zakladania, uchovávania a aktualizácie informácií týkajúcich sa dodávateľov
- Komunikácia s internými oddeleniami spoločnosti
- Práca v multikultúrnom prostredí
- Pravidelný reporting manažérovi oddelenia
- Participácia na významných celosvetových projektoch z oblasti obstarávania dodávateľov
- Administratíva digitálnej dokumentácie potrebnej pre proces náboru klientov
Požadujeme
Úspešný kandidát sa nájde v týchto požiadavkách:
- Pokročilá úroveň anglického a nemeckého jazyka
- Ukončené SŠ/VŠ vzdelanie
- Skúsenosti z oblasti starostlivosti o zákazníkov sú veľkou výhodou
- Pokročilá úroveň v programoch MS Office
- Prezentačné schopnosti a radosť z práce s telefónom a emailami
- Reprezentatívne vystupovanie a komunikačné zručnosti
- Zvládanie dynamického pracovného prostredia a stresových situácií
- Pokročilá úroveň anglického a nemeckého jazyka
- Ukončené SŠ/VŠ vzdelanie
- Skúsenosti z oblasti starostlivosti o zákazníkov sú veľkou výhodou
- Pokročilá úroveň v programoch MS Office
- Prezentačné schopnosti a radosť z práce s telefónom a emailami
- Reprezentatívne vystupovanie a komunikačné zručnosti
- Zvládanie dynamického pracovného prostredia a stresových situácií
Benefity
Spoločnosť ponúka atraktívne zamestnanecké výhody, neformálne pracovné prostredie a priestor pre uplatnenie vlastných nápadov, schopností a iniciatívy.
+ finančné bonusy
+ gastro lístky
+ multikultúrny kolektív
+ finančné bonusy
+ gastro lístky
+ multikultúrny kolektív
Informácie
V prípade záujmu o túto pozíciu pošlite prosím na uvedený email Váš životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Referenčné číslo pozície uveďte do predmetu správy.
V prípade, že už máte svojho konzultanta, kontaktujte ho priamo (najlepšie mailom).
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
V prípade, že už máte svojho konzultanta, kontaktujte ho priamo (najlepšie mailom).
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
ID: 3070208
Posting date: 19.5.2017
2017-05-19
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Company: Grafton Slovakia s.r.o.
The job comes from another website or source.