We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Hr špecialista kontaktu pre zahraničné oddelenia
Miesto práce
Bratislava, Bratislavský kraj
Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Pre nášho klienta, renomovanú medzinárodnú spoločnosť, hľadáme kandidátov, ktorí budú kontaktnou osobou pre všetky otázky týkajúce sa oblasti HR.
Vašimi zodpovednosťami bude:
- Zastrešovanie životného cyklu zamestnanca, spracovanie zmluvy,osobných údajov, dopytovanie chýbajúcich údajov a podkladov, spracovanie zmien (dodatkov, zvyšovanie platu, ukončenie pracovného pomeru a pod.)
- Podpora zamestnancov zo zahraničia ohľadne HR otázok
- Administrácia chýb v systéme, práca v SAP
- Častá komunikácia s rôznymi zahraničnými pobočkami telefonicky aj písomne
- Ad Hoc úlohy
Vašimi zodpovednosťami bude:
- Zastrešovanie životného cyklu zamestnanca, spracovanie zmluvy,osobných údajov, dopytovanie chýbajúcich údajov a podkladov, spracovanie zmien (dodatkov, zvyšovanie platu, ukončenie pracovného pomeru a pod.)
- Podpora zamestnancov zo zahraničia ohľadne HR otázok
- Administrácia chýb v systéme, práca v SAP
- Častá komunikácia s rôznymi zahraničnými pobočkami telefonicky aj písomne
- Ad Hoc úlohy
Požadujeme
Spoločnosť vyžaduje:
- Komunikatívna úroveň anglického a nemeckého jazyka
- Skúsenosti v rámci customer servisu, administratívy alebo HR sú veľkou výhodou
- Ochota učiť sa novým veciam, precíznosť, komunikatívnosť, schopnosť pracovať pod stresom
- MS Excel a Word na užívateľskej úrovni, SAP je výhodou
- Komunikatívna úroveň anglického a nemeckého jazyka
- Skúsenosti v rámci customer servisu, administratívy alebo HR sú veľkou výhodou
- Ochota učiť sa novým veciam, precíznosť, komunikatívnosť, schopnosť pracovať pod stresom
- MS Excel a Word na užívateľskej úrovni, SAP je výhodou
Benefity
Spoločnosť ponúka finančné a nefinančné benefity, zľavy na produkty spoločnosti, preplácané nadčasy, prepracovaný systém vzdelávania a odborného rastu a stabilné zázemie.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 2800278
Posting date: 7.11.2016
2016-11-07
location: Bratislavský kraj Position: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Company: Grafton Slovakia s.r.o.
The job comes from another website or source.