We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistentka/Rečepčná
GLOBAL BROKERS Enterprises s.r.o.
Miesto práce
Einsteinova 24, Bratislava
Einsteinova 24, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme flexibilného a samostatného človeka so schopnosťou učiť sa nové veci, techniky a postupy. Požadujeme aktívny prístup k práci. Hlavnou náplňou práce je:
- organizácia a správa termínového kalendára, administratívna a organizačná podpora top manažmentu a riaditeľovi, úzka spolupráca s vedením,
- organizácia a plánovanie kalendára stretnutí, organizácia mítingov, porád a návštev spoločnosti,
-zabezpečovať plynulý chod recepcie a spoločnosti – objednávanie tovaru, kancelárske potreby,...
-travel management (organizovanie prac.ciest,cestovné príkazy, zabezpečovanie hotelov,leteniek, taxi,transferov, ...),
-samostatná organizácia koncepcie mítingov, pracovných stretnutí, konferencií, firemných eventov a podujatí,
- zabezpečuje vykonanie všetkých úloh stanovených riaditeľom spoločnosti a dohliada na ich plnenie v stanovom časovom harmonograme,
- administratívna a organizačná podpora vedenia spoločnosti, úzka spolupráca s vedením spoločnosti,
-koordinácia prác s inými zložkami spoločnosti,
- spolupráca na rôznych projektoch (najmä s HR),
- zodpovednosť za oblasť internej komunikácie v spoločnosti,
- príprava podkladov a podpora pre účtovníkov a finančné oddelenie;
- úprava, spracovanie, evidencia a formátovanie dokumentov, korešpondencie, pošty,
-telefonická a osobná komunikácia s klientom, práca s počítačom a pokladňou,
-starostlivosť o klientov, prijímanie návštev,
- evidencia, aktualizácia a tvorba interných smerníc, príprava písomností (zápisy z porád, smernice, zmluvy),
-pomoc pri príprave strategických dokumentov, investičných projektov, a pod.
Pracovná doba od 8,00 do 19,00h., práca je od pondelka do piatku, cez víkend sa nepracuje.
Nezabudnite nám poslať Vašu aktuálnu fotografiu.
- organizácia a správa termínového kalendára, administratívna a organizačná podpora top manažmentu a riaditeľovi, úzka spolupráca s vedením,
- organizácia a plánovanie kalendára stretnutí, organizácia mítingov, porád a návštev spoločnosti,
-zabezpečovať plynulý chod recepcie a spoločnosti – objednávanie tovaru, kancelárske potreby,...
-travel management (organizovanie prac.ciest,cestovné príkazy, zabezpečovanie hotelov,leteniek, taxi,transferov, ...),
-samostatná organizácia koncepcie mítingov, pracovných stretnutí, konferencií, firemných eventov a podujatí,
- zabezpečuje vykonanie všetkých úloh stanovených riaditeľom spoločnosti a dohliada na ich plnenie v stanovom časovom harmonograme,
- administratívna a organizačná podpora vedenia spoločnosti, úzka spolupráca s vedením spoločnosti,
-koordinácia prác s inými zložkami spoločnosti,
- spolupráca na rôznych projektoch (najmä s HR),
- zodpovednosť za oblasť internej komunikácie v spoločnosti,
- príprava podkladov a podpora pre účtovníkov a finančné oddelenie;
- úprava, spracovanie, evidencia a formátovanie dokumentov, korešpondencie, pošty,
-telefonická a osobná komunikácia s klientom, práca s počítačom a pokladňou,
-starostlivosť o klientov, prijímanie návštev,
- evidencia, aktualizácia a tvorba interných smerníc, príprava písomností (zápisy z porád, smernice, zmluvy),
-pomoc pri príprave strategických dokumentov, investičných projektov, a pod.
Pracovná doba od 8,00 do 19,00h., práca je od pondelka do piatku, cez víkend sa nepracuje.
Nezabudnite nám poslať Vašu aktuálnu fotografiu.
Zamestnanecké výhody, benefity
- prestížne príjemné pracovné prostredie v mladom a dynamickom kolektíve,
- gastro lístky,
- dlhodobá spolupráca,
-práca v nadnárodnej a rozvíjajúcej sa spoločnosti,
-veľmi zaujímavé finančné ohodnotenie a bonusy,
-podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja,
-jasne definovaný kariérny rast,
-spoločenské a teambuildingové akcie.
- gastro lístky,
- dlhodobá spolupráca,
-práca v nadnárodnej a rozvíjajúcej sa spoločnosti,
-veľmi zaujímavé finančné ohodnotenie a bonusy,
-podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja,
-jasne definovaný kariérny rast,
-spoločenské a teambuildingové akcie.
Informácie o výberovom konaní
Sme jednou z popredných investičných spoločností. Zaoberáme sa a špecializujeme na oblasť Brokerage, Asset Management a Private Equity. Poskytujeme renomované služby v oblasti investičného bankovníctva, obchodovania na kapitálových trhoch a správy majetkových aktív. Ako spoločnosť ponúkame priamy prístup na viac ako 100 trhov po celom svete. Našimi partnermi sú významní obchodníci s cennými papiermi, banky ako aj investičné a hedgeové fondy. Ako jediný investičný sprostredkovateľ na Slovensku sme členom Asociácie obchodníkov s cennými papiermi (AOCP).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- ochota plniť pracovné úlohy a schopnosť samostatného rozhodovania
- schopnosť pracovať samostatne na pridelených úlohách
- stotožnenie sa s firemnou kultúrou
- ochota spolupracovať v tíme a nekonfliktnosť
- proaktívny a flexibilný prístup k práci
- odolnosť voči stresu
- cieľavedomosť, logické myslenie, pracovná dynamika,
- lojalita, dôslednosť, spoľahlivosť, precíznosť
- výborné komunikačné zručnosti (osobný kontakt, telefonický kontakt) a výborné organizačné schopnosti, dobrý manažment času
- kultivovanosť, základy spoločenského protokolu, príjemné reprezentatívne vystupovanie
- schopnosť pracovať samostatne na pridelených úlohách
- stotožnenie sa s firemnou kultúrou
- ochota spolupracovať v tíme a nekonfliktnosť
- proaktívny a flexibilný prístup k práci
- odolnosť voči stresu
- cieľavedomosť, logické myslenie, pracovná dynamika,
- lojalita, dôslednosť, spoľahlivosť, precíznosť
- výborné komunikačné zručnosti (osobný kontakt, telefonický kontakt) a výborné organizačné schopnosti, dobrý manažment času
- kultivovanosť, základy spoločenského protokolu, príjemné reprezentatívne vystupovanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme jednou z popredných investičných spoločností. Zaoberáme sa a špecializujeme na oblasť Brokerage, Asset Management a Private Equity. Poskytujeme renomované služby v oblasti investičného bankovníctva, obchodovania na kapitálových trhoch a správy majetkových aktív. Ako spoločnosť ponúkame priamy prístup na viac ako 100 trhov po celom svete. Našimi partnermi sú významní obchodníci s cennými papiermi, banky ako aj investičné a hedgeové fondy. Ako jediný investičný sprostredkovateľ na Slovensku sme členom Asociácie obchodníkov s cennými papiermi (AOCP).
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2427584
Posting date: 4.3.2016
2016-03-04
location: Bratislava Position: Asistent Company: GLOBAL BROKERS Enterprises s.r.o.