We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Vedúci tímu kontaktného centra
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
V prípade, ak máte skúsenosť s prácou na kontaktnom centre ako vedúci tímu, máte skúsenosť s vedením, motiváciou a koučingom najmä mladých ľudí pôsobiacich na kontaktnom centre, táto pozícia je vhodná práve pre Vás. Náplňou práce bude:
- Riadi, zabezpečuje a zodpovedá za všetky činnosti prideleného tímu operátorov kontaktného centra (7 - 10 ľudí)
- Spolupodieľa sa na riadení kontaktného centra (úzka spolupráca s ostatnými tímovými vedúcimi, trénermi a riaditeľom)
- Hodnotí kvalitu a kvantitu práce svojho tímu
- Školí, koučuje operátorov tímu a vykonáva ich pravidelné odposluchy za účelom zvyšovania kvality hovorov, poskytuje spätnú väzbu operátorom na pravidelnej báze
- Poskytuje konzultácie a poradenstvo operátorom v KC
- Rieši nadštandardné situácie s klientom a operátorom KC, rieši špecifické a náročnejšie hovory
- Plánuje smeny tímu, zodpovedá za dodržiavanie smien a dochádzky v rámci svojho tímu
Pozn.: Prosíme reagovať len uchádzačov, ktorí pôsobili na kontaktnom centre na vedúcej pozícii a s vyššie uvedenými činnosťami majú skúsenosti.
Pozíciu obsadzujeme ako zástup za MD/RD.
- Riadi, zabezpečuje a zodpovedá za všetky činnosti prideleného tímu operátorov kontaktného centra (7 - 10 ľudí)
- Spolupodieľa sa na riadení kontaktného centra (úzka spolupráca s ostatnými tímovými vedúcimi, trénermi a riaditeľom)
- Hodnotí kvalitu a kvantitu práce svojho tímu
- Školí, koučuje operátorov tímu a vykonáva ich pravidelné odposluchy za účelom zvyšovania kvality hovorov, poskytuje spätnú väzbu operátorom na pravidelnej báze
- Poskytuje konzultácie a poradenstvo operátorom v KC
- Rieši nadštandardné situácie s klientom a operátorom KC, rieši špecifické a náročnejšie hovory
- Plánuje smeny tímu, zodpovedá za dodržiavanie smien a dochádzky v rámci svojho tímu
Pozn.: Prosíme reagovať len uchádzačov, ktorí pôsobili na kontaktnom centre na vedúcej pozícii a s vyššie uvedenými činnosťami majú skúsenosti.
Pozíciu obsadzujeme ako zástup za MD/RD.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- Možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- Možnosť vzdelávať sa v anglickom jazyku (internou alebo externou formou)
- Pružný pracovný čas
- Dni pracovného voľna naviac
- Zľavnené vstupy do športových centier
- Rehabilitačné a regeneračné služby
- Zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- Zvýhodnené produkty VÚB banky
- Ďalšie firemné teambuildingové aktivity
- Možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- Možnosť vzdelávať sa v anglickom jazyku (internou alebo externou formou)
- Pružný pracovný čas
- Dni pracovného voľna naviac
- Zľavnené vstupy do športových centier
- Rehabilitačné a regeneračné služby
- Zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- Zvýhodnené produkty VÚB banky
- Ďalšie firemné teambuildingové aktivity
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám prosím motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom.
Kontaktovať a viesť v databáze budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky danej pozície. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou Vašich osobných údajov podľa z. č. 428/02 v nasledovnom znení:
"V súlade so zákonom 428/2002 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou Generali Slovensko Poisťovňa, a.s., za účelom a v rozsahu potrebnom k spracúvaniu údajov. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé."
Kontaktovať a viesť v databáze budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky danej pozície. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou Vašich osobných údajov podľa z. č. 428/02 v nasledovnom znení:
"V súlade so zákonom 428/2002 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou Generali Slovensko Poisťovňa, a.s., za účelom a v rozsahu potrebnom k spracúvaniu údajov. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé."
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Kontaktné centrum
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- SŠ/VŠ
- Prax na pozícii vedúci tímu v rámci kontaktného centra - min. 1 - 2 roky
- Manažérske zručnosti
- Interpersonálne zručnosti – schopnosť pracovať v tíme, budovať pozitívne vzťahy, schopnosť podporovať a povzbudzovať pridelený tím
- Komunikačné schopnosti – vyjadrovanie, prezentácia, vyjednávanie a argumentácia
- Iniciatíva, odolnosť voči stresu, analytické zručnosti
- Prax na pozícii vedúci tímu v rámci kontaktného centra - min. 1 - 2 roky
- Manažérske zručnosti
- Interpersonálne zručnosti – schopnosť pracovať v tíme, budovať pozitívne vzťahy, schopnosť podporovať a povzbudzovať pridelený tím
- Komunikačné schopnosti – vyjadrovanie, prezentácia, vyjednávanie a argumentácia
- Iniciatíva, odolnosť voči stresu, analytické zručnosti
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 2780906
Posting date: 14.11.2016
2016-11-14
location: Bratislava Position: Team leader, Telefonický operátor Company: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Basic wage component (gross) and other rewards: Dohodou