Kariéra  /  Vedúci tímu kontaktného centra

Vedúci tímu kontaktného centra

Miesto práce

Bratislava

Termín nástupu

Dohodou

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

V prípade, ak máte skúsenosť s prácou na kontaktnom centre ako vedúci tímu, máte skúsenosť s vedením, motiváciou a koučingom najmä mladých ľudí pôsobiacich na kontaktnom centre, táto pozícia je vhodná práve pre Vás. Náplňou práce bude:

- Riadi, zabezpečuje a zodpovedá za všetky činnosti prideleného tímu operátorov kontaktného centra (7 - 10 ľudí)
- Spolupodieľa sa na riadení kontaktného centra (úzka spolupráca s ostatnými tímovými vedúcimi, trénermi a riaditeľom)
- Hodnotí kvalitu a kvantitu práce svojho tímu
- Školí, koučuje operátorov tímu a vykonáva ich pravidelné odposluchy za účelom zvyšovania kvality hovorov, poskytuje spätnú väzbu operátorom na pravidelnej báze
- Poskytuje konzultácie a poradenstvo operátorom v KC
- Rieši nadštandardné situácie s klientom a operátorom KC, rieši špecifické a náročnejšie hovory
- Plánuje smeny tímu, zodpovedá za dodržiavanie smien a dochádzky v rámci svojho tímu

Pozn.: Prosíme reagovať len uchádzačov, ktorí pôsobili na kontaktnom centre na vedúcej pozícii a s vyššie uvedenými činnosťami majú skúsenosti.
Pozíciu obsadzujeme ako zástup za MD/RD.

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- Možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- Možnosť vzdelávať sa v anglickom jazyku (internou alebo externou formou)
- Pružný pracovný čas
- Dni pracovného voľna naviac
- Zľavnené vstupy do športových centier
- Rehabilitačné a regeneračné služby
- Zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- Zvýhodnené produkty VÚB banky
- Ďalšie firemné teambuildingové aktivity

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám prosím motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom.

Kontaktovať a viesť v databáze budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky danej pozície. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou Vašich osobných údajov podľa z. č. 428/02 v nasledovnom znení:

"V súlade so zákonom 428/2002 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou Generali Slovensko Poisťovňa, a.s., za účelom a v rozsahu potrebnom k spracúvaniu údajov. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé."

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

Kontaktné centrum

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- SŠ/VŠ
- Prax na pozícii vedúci tímu v rámci kontaktného centra - min. 1 - 2 roky
- Manažérske zručnosti
- Interpersonálne zručnosti – schopnosť pracovať v tíme, budovať pozitívne vzťahy, schopnosť podporovať a povzbudzovať pridelený tím
- Komunikačné schopnosti – vyjadrovanie, prezentácia, vyjednávanie a argumentácia
- Iniciatíva, odolnosť voči stresu, analytické zručnosti

Mzdové podmienky (brutto)

Dohodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Nagyová
E-mail: poslať životopis
ID: 2780906  Posting date: 14.11.2016  Basic wage component (gross) and other rewards: Dohodou