Správca registratúry

Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Miesto práce
Jarošova 1, Bratislava
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
Termín nástupu
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Zodpovednosť za archiváciu písomných záznamov uložených v registratúrnom stredisku v zmysle platnej legislatívy a interných noriem a to najmä:

  • prijímanie, ukladanie a starostlivosť o dokumentáciuv registratúrnom stredisku;
  • vypracovanie a aktualizácia registratúrneho poriadku a plánu;
  • triedenie a evidovanie dokumentácie podľa registratúrneho poriadku a plánu;
  • fyzická archivácia dokumentácie, manipulácia s archívnymi šanónami;
  • vyhľadávanie, kopírovanie, skenovanie archivovaných dokumentácie a jej zapožičiavanie žiadateľom;
  • vedenie registratúrneho denníka;
  • organizovanie zvozov dokumentov z celej SR;
  • kontrola úplnosti zvozov, kontrola potrebných náležitostí na dokladoch;
  • balenie, označovanie archívnych materiálov;
  • komunikácia s externým dodávateľom služieb úschovy dokumentov;
  • práca s databázami archívnych materiálov, ich dopĺňanie a aktualizácia;
  • vypracovávanie interných smerníc z oblasti registratúry;
  • vyraďovanie neaktuálnych záznamov v zmysle legislatívnych nariadení.

Naše benefity

  • príspevok zamestnávateľa na tretí dôchodkový pilier;
  • odborné vzdelávanie;
  • možnosť jazykového vzdelávania;
  • športové a spoločenské aktivity.

Pracovať pre ENGIE znamená:
  • možnosť rozvíjať kariéru v silnej medzinárodnej skupine;
  • príležitosť pracovať v odvetviach energia, služby a environment, ktorým patrí budúcnosť;
  • posilniť tím pozostávajúci z viac ako 750 odborníkov na Slovensku;
  • stať sa súčasťou koncernu ENGIE s viac ako 147 000 zamestnancami pôsobiacimi v 70 krajinách sveta;
  • neustále rásť a rozvíjať svoj potenciál vďaka silnému zázemiu energetického lídra;
  • využívať možnosti vzdelávania a rozvoja v rámci školení doma i v zahraničí;
  • prispievať k efektívnemu využívaniu energie a podieľať sa na ochrane životného prostredia.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

archívnictvo

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • vzdelanie v odbore archívnictvo výhodou;
  • bezúhonnosť, lojálnosť;
  • samostatnosť, dôslednosť, precíznosť;
  • systematickosť, organizačné schopnosti;
  • zameranie na efektívne vyriešenie problémov a na výsledky so zmyslom pre detail.

Informácie o výberovom konaní

Ak vás naša ponuka zaujala a máte záujem byť zaradený/-á do výberového konania, zašlite Váš životopis spolu s krátkym motivačným listom výhradne prostredníctvom webovej stránky spoločnosti www.engie.sk v časti Kariéra alebo portálu www.profesia.sk.

Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti. Životopisy starostlivo posúdime a v prípade, že budete spĺňať naše požiadavky, budeme Vás kontaktovať s informáciami o ďalšom postupe vo výberovom konaní.

UPOZORNENIE:
Zaslaním žiadosti záujemca o zamestnanie vyjadruje spoločnosti svoj súhlas so spracovaním jeho osobných údajov pre účely výberového konania v zmysle zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.
Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov.
Súhlas je daný na dobu neurčitú a je možné ho kedykoľvek písomne odvolať.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ENGIE je stabilná a dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť, ktorá ponúka pevné zázemie nielen svojim zamestnancom, ale i partnerom. Počas svojej 150-ročnej histórie sa stala lídrom v službách energetickej efektívnosti vo svete. Na Slovensku zamestnáva viac ako 750 zamestnancov a patria jej vedúce priečky nie len v komplexnej správe nehnuteľností, ale aj v oblasti súkromnej tepelnej energetiky.
ENGIE zavádza riešenia pre súkromný a verejný sektor s cieľom prispievať k efektívnejšiemu využívaniu energie s ohľadom na znižovanie dopadov na životné prostredie. Na všetky realizované procesy, ktoré súvisia s poskytovaním produktov a služieb sa vzťahuje politika ISM. Jej základom je trvalá orientácia na uspokojovanie potrieb a očakávaní zákazníkov a sústavné skvalitňovanie činnosti spoločnosti.
Naše služby pokrývajú celý životný cyklus nehnuteľností – od analýz a technických a energetických auditov, projektovania, inžinieringu, inštalácie technológií vykurovania, vzduchotechniky, chladenia, elektroinštalácie, dodávok a manažmentu energií až po komplexnú správu a prevádzku technológií a objektov, ako aj riešenia pre obnovu a renovácie nehnuteľností.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Kúpa, predaj, prenájom a správa nehnuteľnosti

Kontakt

Kontaktná osoba: Personal_2_Mark
E-mail: poslať životopis
Zaujala vás ponuka?
Kontaktujte nás!

Zostaňme v spojení

ID: 2642404  Posting date: 14.7.2016  Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou