We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistentka riaditeľa
EDYMAX Facility Management SE
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.12.2016
1.12.2016
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho významného klienta hľadáme asistentku riaditeľa. Ponúkame stabilné zamestnanie so zaujímavým finančným ohodnotením.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná: organizácia pôsobiaca v oblasti vzdelávania, počet zamestnancov 55.
Náplň práce:
- administratívne práce (príprava podkladov pre vedenie organizácie, organizačné zabezpečenie porád a pracovných stretnutí a pod.)
- zabezpečenie chodu sekretariátu a správa kancelárskych priestorov
- vybavovanie e-mailov a telefonátov
- organizovanie stretnutí
- spravovanie osobného kalendára riaditeľa organizácie
- podpora pre odbor riadenia ľudských zdrojov (príprava, evidencia a kontrola pracovných zmlúv, dohôd, dochádzky zamestnancov a pod.)
- administratívna podpora pre zamestnancov spoločnosti
- komunikácia s tretími stranami
- evidencia a archivácia dokumentov
- spracovanie pracovných výkazov pre členov vedenia organizácie
- organizácia podujatí (odborných konferencií, seminárov, workshopov a školení, team-buildingové aktivity a in.)
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná: organizácia pôsobiaca v oblasti vzdelávania, počet zamestnancov 55.
Náplň práce:
- administratívne práce (príprava podkladov pre vedenie organizácie, organizačné zabezpečenie porád a pracovných stretnutí a pod.)
- zabezpečenie chodu sekretariátu a správa kancelárskych priestorov
- vybavovanie e-mailov a telefonátov
- organizovanie stretnutí
- spravovanie osobného kalendára riaditeľa organizácie
- podpora pre odbor riadenia ľudských zdrojov (príprava, evidencia a kontrola pracovných zmlúv, dohôd, dochádzky zamestnancov a pod.)
- administratívna podpora pre zamestnancov spoločnosti
- komunikácia s tretími stranami
- evidencia a archivácia dokumentov
- spracovanie pracovných výkazov pre členov vedenia organizácie
- organizácia podujatí (odborných konferencií, seminárov, workshopov a školení, team-buildingové aktivity a in.)
Informácie o výberovom konaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitou, resp. vysokoškolské vzdelanie 1. stupňa
- PC zručnosti: (Microsoft Excel – pokročilý, Microsoft Word – pokročilý, Microsoft PowerPoint – pokročilý)
- minimálne 3 ročné pracovné skúsenosti v príslušnej oblasti
- spoľahlivosť, flexibilita, presnosť, dôslednosť, nezávislosť
- PC zručnosti: (Microsoft Excel – pokročilý, Microsoft Word – pokročilý, Microsoft PowerPoint – pokročilý)
- minimálne 3 ročné pracovné skúsenosti v príslušnej oblasti
- spoľahlivosť, flexibilita, presnosť, dôslednosť, nezávislosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
EDYMAX Facility Management SE ako súčasť skupiny EDYMAX Group a.s je rodinná spoločnosť pôsobiaca na trhu od roku 2002, kde v oblasti služieb, energetiky a developmentu tvoríme flexibilne, efektívne a udržateľne hodnoty pre našich klientov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 2819954
Posting date: 21.11.2016
2016-11-21
location: Bratislava Position: Sekretárka Company: EDYMAX Facility Management SE
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou