We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Risk specialist
DRILL B.S. spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, medzinárodnú spoločnosť, poskytujúcu finančné riešenia najmä pre zdravotný sektor a samosprávy, hľadáme kandidáta na pozíciu Risk specialist.
Pokiaľ by ste radi pracovali na pozícii s vysokou mierou samostatnosti, máte "out-of-box" myslenie, a máte skúsenosti v posudzovaní rizika u korporátnych klientov, neváhajte nám poslať CV.
Zodpovednosti:
- Samostatná analýza úverového rizika a príprava kreditných návrhov klientov v segmente korporátnej klientely a subjektov verejného sektora
- Posudzovanie obchodných prípadov z hľadiska úverového rizika, obchodná a finančná analýza, analýza financovaných aktív, nefinančné kritéria, stanovenie ratingov klientov
- Navrhovanie podmienok znižujúcich riziko obchodov (štruktúra transakcie, podmienky obchodu, rozsah zabezpečenia...)
- Úzka spolupráca s oddelením rizika v zahraničnej centrále spoločnosti
- Dohľad nad obsahovou aj kvalitatívnou stránkou úverového návrhu
- Priebežný monitoring úverového rizika u klientov
- Príprava podkladov pre schvaľovanie obchodov v nadriadených orgánoch – korporátne oddelenie rizika, dozorná rada, kreditný výbor
- Poskytovanie odborných stanovísk a lokálnych informácií zo SR a ČR pre korporátne oddelenie rizika v materskej spoločnosti (ťažisko práce je na projektoch v SR)
- Poskytovanie aktívnej podpory obchodnému oddeleniu pri štruktúrovaní novej transakcie, v relevantných prípadoch aj na návšteve u klienta
- Poskytovanie usmernení pre obchodné oddelenie, participácia pri tvorbe nových finančných produktov
- Zber podkladov a informácií potrebných pre úverovú analýzu
- Príprava podkladov pre interný, externý audit
- Spracovávanie reportov
- Data mining/analýza dát na základe interných požiadaviek
- Implementácia nových legislatívnych požiadaviek
- Príprava lokálnych smerníc podľa korporátnych noriem
Pokiaľ by ste radi pracovali na pozícii s vysokou mierou samostatnosti, máte "out-of-box" myslenie, a máte skúsenosti v posudzovaní rizika u korporátnych klientov, neváhajte nám poslať CV.
Zodpovednosti:
- Samostatná analýza úverového rizika a príprava kreditných návrhov klientov v segmente korporátnej klientely a subjektov verejného sektora
- Posudzovanie obchodných prípadov z hľadiska úverového rizika, obchodná a finančná analýza, analýza financovaných aktív, nefinančné kritéria, stanovenie ratingov klientov
- Navrhovanie podmienok znižujúcich riziko obchodov (štruktúra transakcie, podmienky obchodu, rozsah zabezpečenia...)
- Úzka spolupráca s oddelením rizika v zahraničnej centrále spoločnosti
- Dohľad nad obsahovou aj kvalitatívnou stránkou úverového návrhu
- Priebežný monitoring úverového rizika u klientov
- Príprava podkladov pre schvaľovanie obchodov v nadriadených orgánoch – korporátne oddelenie rizika, dozorná rada, kreditný výbor
- Poskytovanie odborných stanovísk a lokálnych informácií zo SR a ČR pre korporátne oddelenie rizika v materskej spoločnosti (ťažisko práce je na projektoch v SR)
- Poskytovanie aktívnej podpory obchodnému oddeleniu pri štruktúrovaní novej transakcie, v relevantných prípadoch aj na návšteve u klienta
- Poskytovanie usmernení pre obchodné oddelenie, participácia pri tvorbe nových finančných produktov
- Zber podkladov a informácií potrebných pre úverovú analýzu
- Príprava podkladov pre interný, externý audit
- Spracovávanie reportov
- Data mining/analýza dát na základe interných požiadaviek
- Implementácia nových legislatívnych požiadaviek
- Príprava lokálnych smerníc podľa korporátnych noriem
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v úspešnej finančnej spoločnosti, ktorá je vo svojej oblasti lídrom trhu
- možnosť rozvíjať sa v dynamickej rastúcej spoločnosti a spolupodielať sa na ďalšej expanzii do iných krajín CEE
- aktívne využívanie anglického jazyka
- zvýhodnený vstup do fitness centra
- možnosť spolupodielať sa na tvorbe nových finančných produktov, pracovných postupov a smerníc
- práca na samostatnej pozícii s vysokou mierou vplyvu pri rozhodovaní
- mobil, laptop
- možnosť rozvíjať sa v dynamickej rastúcej spoločnosti a spolupodielať sa na ďalšej expanzii do iných krajín CEE
- aktívne využívanie anglického jazyka
- zvýhodnený vstup do fitness centra
- možnosť spolupodielať sa na tvorbe nových finančných produktov, pracovných postupov a smerníc
- práca na samostatnej pozícii s vysokou mierou vplyvu pri rozhodovaní
- mobil, laptop
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Bankovníctvo, peňažníctvo
Medzinárodná spoločnosť vo finančnom segmente.
Medzinárodná spoločnosť vo finančnom segmente.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Skúsenosť v podobnej pozícii, z banky alebo finančnej inštitúcie
- Orientácia v podvojnom účtovníctve, čítaní finančných výkazov SME firiem, orientácia v IFRS výhodou
- Schopnosť interpretovať finančné ukazovatele a vysoká úroveň znalosti z oblasti finančnej analýzy
- Znalosť produktov a služieb z oblasti firemného bankovníctva
- Výborná znalosť AJ (písomný aj ústny prejav)
- Analytické schopnosti, logické myslenie, schopnosť hľadať a navrhovať riešenia
- Aktívny prístup k plneniu úloh, pozitívne prijímať nové myšlienky, zodpovednosť,
- Tímová práca, práca pod tlakom, logické myslenie, analytické schopnosti
- Schopnosť efektívne komunikovať a argumentovať svoj názor na základe faktov a logiky, prezentačné schopnosti
- Schopnosť samostatnej a tvorivej práce, kreativita, ochota poznávať a učiť sa, zodpovednosť, spoľahlivosť, tímový duch
- Veľmi dobrá užívateľská znalosť EXCEL a MS Office MS Office
- Znalosť českého legislatívneho prostredia je výhodou
- Orientácia v podvojnom účtovníctve, čítaní finančných výkazov SME firiem, orientácia v IFRS výhodou
- Schopnosť interpretovať finančné ukazovatele a vysoká úroveň znalosti z oblasti finančnej analýzy
- Znalosť produktov a služieb z oblasti firemného bankovníctva
- Výborná znalosť AJ (písomný aj ústny prejav)
- Analytické schopnosti, logické myslenie, schopnosť hľadať a navrhovať riešenia
- Aktívny prístup k plneniu úloh, pozitívne prijímať nové myšlienky, zodpovednosť,
- Tímová práca, práca pod tlakom, logické myslenie, analytické schopnosti
- Schopnosť efektívne komunikovať a argumentovať svoj názor na základe faktov a logiky, prezentačné schopnosti
- Schopnosť samostatnej a tvorivej práce, kreativita, ochota poznávať a učiť sa, zodpovednosť, spoľahlivosť, tímový duch
- Veľmi dobrá užívateľská znalosť EXCEL a MS Office MS Office
- Znalosť českého legislatívneho prostredia je výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
DRILL GROUP (DRILL B.S., spol. s r.o., Pro-Temp spol. s r.o., Quicksource spol. s r.o.) ponúka širokú škálu služieb:
- Human Resources Solutions: Executive Search, Recruitment, Contracting & Interim Management, Assessment & Development Centers, HR Processes and Organization Effectiveness Audits, Performance Management, Human Resources Software, Implementation of HR Processes, Company Restructuring, HR Outsourcing, Outplacement, Occupation Safety & Health, Legal Advise.
- Outsourcing of Support Functions: Procurement, Logistics, Office Management, Quality, Safety & Security, Fire Protection, Project Management Office.
- Consulting: Strategy & Business Planning, Restructuring, Change Management, Risk Management, Quality Management, Project Management, Safety & Security
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
- Human Resources Solutions: Executive Search, Recruitment, Contracting & Interim Management, Assessment & Development Centers, HR Processes and Organization Effectiveness Audits, Performance Management, Human Resources Software, Implementation of HR Processes, Company Restructuring, HR Outsourcing, Outplacement, Occupation Safety & Health, Legal Advise.
- Outsourcing of Support Functions: Procurement, Logistics, Office Management, Quality, Safety & Security, Fire Protection, Project Management Office.
- Consulting: Strategy & Business Planning, Restructuring, Change Management, Risk Management, Quality Management, Project Management, Safety & Security
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2537669
Posting date: 28.4.2016
2016-04-28
location: Bratislava Position: Risk specialist Company: DRILL B.S. spol. s r.o.