We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
DEUTSCHE TELEKOM
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
Vedúci tímu PTP
Miesto práce
Karadžičova 8, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Informácie
O pracovnom mieste
Pre nové oddelenie Procure-to-Pay (PTP) hľadáme vedúceho tímu pre Maďarsko/ Holandsko. Vašou hlavnou úlohou bude zodpovednosť za riadenie a rozvoj pracovníkov na pridelenom oddelení.Prostredníctvom riadenia tímu budete mať zodpovednosť voči internému zákazníkovi. Budete nielen zabezpečovať denné plnenie pracovných úloh, ale aj zlepšovať procesy a podieľať sa na ich implementácii.
Budete sa podieľať na projektoch spoločnosti a komunikovať s inými oddeleniami pri riešení rôznorodých problémov a zlepšení.
Do Vašej zodpovednosti patrí aj vykonávanie a zabezpečenie dokumentácie kontroly kvality.
Čo od kandidáta
očakávame
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
SŠ/VŠ vzdelanie, ekonomické zameranie - výhoda
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Holandský jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Požadovaná prax
4
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Minimálne 4 roky skúseností z oblasti účtovníctva/nákupu
• Jazykové schopnosti: anglický jazyk na aktívnej komunikatívnej úrovni a holandský/maďarsky jazyk
• Silný zmysel pre zodpovednosť
• Vysoká orientácia na kvalitu
• Spoľahlivosť a flexibilita
• Ochota prispôsobiť sa prebiehajúcim zmenám
• Silné komunikačné a prezentačné zručnosti
• Orientácia na zákazníka
• Jazykové schopnosti: anglický jazyk na aktívnej komunikatívnej úrovni a holandský/maďarsky jazyk
• Silný zmysel pre zodpovednosť
• Vysoká orientácia na kvalitu
• Spoľahlivosť a flexibilita
• Ochota prispôsobiť sa prebiehajúcim zmenám
• Silné komunikačné a prezentačné zručnosti
• Orientácia na zákazníka
Benefity
ktoré rozmaznajú
• Flexibilný pracovný čas• Práca v tíme so sympatickými kolegami, čím získate aj nových priateľov
• Príjemné pracovné prostredie v moderných kanceláriách v bezprostrednej blízkosti centra
• Start up podpora vo forme úvodných školení vám poskytne všetky dôležité informácie, ako to u nás funguje, a tak sa môžete bez zbytočnej nervozity tešiť z novej práce
• Plne hradené stravné lístky
• Doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom spoločnosti
• Online systém benefitov prostredníctvom aplikácie Cafeteria – môžete si vybrať benefity podľa svojich preferencií a záujmu
Informácie
o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu nám zašlite Váš životopis v anglickom a slovenskom jazyku.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
ID: 2626133
Posting date: 19.9.2016
2016-09-19
location: Bratislava Position: Ekonóm, Hlavný účtovník, Team leader, Účtovník, Vedúci oddelenia Company: Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o.