We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
DEUTSCHE TELEKOM
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
Účtovník pohľadávok
Miesto práce
Karadžičova 8, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Informácie
O pracovnom mieste
Hľadáme nových kolegov (na trvalý i polovičný úväzok) pre nové oddelenie, ktoré bude súčasťou stabilného tímu, a ktorého úlohou bude:• Správa a účtovanie krátkych a dlhých finančných zdrojov
• Vysporiadanie prijatých a priradzovanie nepriradených platieb
• Zhromažďovanie a alokácia faktúr vedúcim útvarov
• Monitorovanie platobnej schopnosti, proces upomienok
• Administratíva v prípade insolvencie
• Reporting (správa pohľadávok - vek, splatnosť, predaj, atď.)
• Údržba jednotlivých zákazníckych účtov v A/R
• Manuálne účtovanie prichádzajúcich platieb v RMCA, pridelenie k účtu zákazníka
• Správa otvorených položiek
• Spracovania batch-input-files
• Účtovanie a clearing zálohových platieb a šekov
• Účasť na projektoch spoločnosti
Čo od kandidáta
očakávame
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické zameranie výhodou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
SAP - Pokročilý
SAP - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Znalosť procesov a postupov v oblasti účtovníctva a prax minimálne 2 roky je podmienkou
• Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni je podmienkou
• Skúsenosti so systémom Excel a SAP sú podmienkou
• Ochota cestovať počas prvých mesiacov
• Zodpovednosť a precíznosť
• Orientácia na detail
• Veľmi dobré komunikačné zručnosti
• Schopnosť pracovať samostatne a aj v tíme
• Orientácia na zákazníka
• Profesionálny prístup k práci
• Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni je podmienkou
• Skúsenosti so systémom Excel a SAP sú podmienkou
• Ochota cestovať počas prvých mesiacov
• Zodpovednosť a precíznosť
• Orientácia na detail
• Veľmi dobré komunikačné zručnosti
• Schopnosť pracovať samostatne a aj v tíme
• Orientácia na zákazníka
• Profesionálny prístup k práci
Benefity
ktoré rozmaznajú
Spoločnosť Deutsche Telekom Shared Services s. r. o. ponúka stabilné medzinárodné zázemie a zaujímavé zamestnanecké výhody ako napr.:• Kvalitný vzdelávací program, vďaka ktorému profesijne rastiete
• Flexibilný pracovný čas
• Práca v tíme so sympatickými kolegami, čím získate aj nových priateľov
• Príjemné pracovné prostredie v moderných kanceláriách v bezprostrednej blízkosti centra
• Start up podpora vo forme úvodných školení vám poskytne všetky dôležité informácie, ako to u nás funguje, a tak sa môžete bez zbytočnej nervozity tešiť z novej práce
• Plne hradené stravné lístky
• Doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom spoločnosti
• Online systém benefitov prostredníctvom aplikácie Cafeteria – môžete si vybrať benefity podľa svojich preferencií a záujmu
ID: 2802673
Posting date: 8.11.2016
2016-11-08
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Ekonóm, Fakturant, Účtovník Company: Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o.