We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
DEUTSCHE TELEKOM
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
Hľadáme nákupcu pre nemecky hovoriacu pobočku
Miesto práce
Karadžičova 8, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Informácie
O pracovnom mieste
- Hľadáme administratívneho pracovníka so skúsenosťou z medzinárodnej firmy alebo absolventa bez predchádzajúcej praxe, ale s otvorenou mysľou, odhodlaním a chuťou učiť sa nové veci.- Vašou náplňou práce bude schvaľovať nákupné košíky a komunikácia ohľadom prípadných komplikácií
- Budete komunikovať s dodávateľmi s cieľom dodať objednávku včas a v požadovanej kvalite
- Začnete na juniorskej pozícií s potenciálom rastu v rámci stále rozširujúceho sa oddelenia medzinárodného nákupu
- Budete denne komunikovať v nemeckom jazyku, anglický jazyk je výhodou
Čo od kandidáta
očakávame
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, obchod, IT
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Excel - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Analytické schopnosti
• Zodpovednosť a flexibilita
• Komunikačné zručnosti
• Ochota prispôsobiť sa neustálym zmenám
• Proaktívny prístup
• Zodpovednosť a flexibilita
• Komunikačné zručnosti
• Ochota prispôsobiť sa neustálym zmenám
• Proaktívny prístup
Benefity
ktoré rozmaznajú
• kvalitný vzdelávací program, vďaka ktorému profesijne rastiete• flexibilný pracovný čas
• práca v tíme so sympatickými kolegami, čím získate aj nových priateľov
• príjemné pracovné prostredie v moderných kanceláriách v bezprostrednej blízkosti centra
• start up podpora vo forme úvodných školení vám poskytne všetky dôležité informácie, ako to u nás funguje, a tak sa môžete bez zbytočnej nervozity tešiť z novej práce
• plne hradené stravné lístky
• doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom spoločnosti
• online systém benefitov prostredníctvom aplikácie Cafeteria – môžete si vybrať benefity podľa svojich preferencií a záujmu
Informácie
o výberovom konaní
V prípade záujmu nám prosím pošlite Vašu žiadosť a CV v slovenskom jazyku.
ID: 2800407
Posting date: 7.11.2016
2016-11-07
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Nákupca Company: Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o.