We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Office Senior Koordinátor
Hľadáme nového senior office koordinátora/koordinátorku pre naše oddelenie interných služieb s vynikajúcimi organizačnými schopnosťami, ktorý/ktorá dokáže efektívne komunikovať a spolupracovať so zamestnancami na všetkých úrovniach. Ponúkame skvelú príležitosť na odborný a osobný rozvoj, zaujímavú prácu v dynamickom kolektíve a podporu pri maximálnom využívaní príležitostí, ktoré spoločnosť poskytuje.
Náplň práce:
• nastavenie a koordinácia procesov a postupov fungovania kancelárie a ich zosúladenie v rámci kancelárií na Slovensku (občasné cestovanie v rámci Slovenska),
• komunikácia s dodávateľmi a ich koordinácia (upratovacia služba, kancelárske potreby, mobilný operátor, kvetinárke služby, svetelný system, bezpečnostný system a iné),
• realizácia výberových konaní na dodavateľov (retendre, nové tendre)
facility management - kompletná starostlivosť o priestory kancelárií (BA, ZA, KE), komunikácia so správcom budovy,
• inventarizácia majetku (Kodys),
• zodpovednosť za bezpečnostné postupy a ich dodržiavanie, kamerový systém, vstupny system,
• zabezpečenie dodržiavania predpisov BOZP, zodpovednosť za povinné školenia BOZP a OP,
• fleet management – starostlivosť o firemné vozidlá (komunikácia s poisťovňami, servismi),
• zodpovednosť za agendu firemných mobilných telefónov,
• zodpovednosť za predpisy v oblasti životného prostredia, spolupráca s interným aj externým audítorom pre certifikáty ISO 14001:2004 Systém environmentálneho manažérstva,
• sledovanie termínov pravidelných revízií a kontrol v zmysle príslušných legislatívnych predpisov,
• plní iné operatívne a prevádzkové úlohy podľa pokynov nadriadeného.
Ponúkame:
• zaujímavú prácu a priateľské pracovné prostredie,
• možnosť práce v medzinárodnom pracovnom prostredí,
• širokú škálu zamestnaneckých výhod a atraktívne ohodnotenie,
• systematické vzdelávanie, osobný a odborný rozvoj.
Požiadavky:
• vysokoškolské vzdelanie II. stupňa,
• min. 3 ročné skúsenosti so správou objektu/manažmentom kancelárie,
• ústna a písomná komunikácia v anglickom jazyku na pokročilej úrovni,
• vynikajúce počítačové zručnosti (MS Office – Excel, Word, Power Point, Outlook).
Osobnostný profil:
• výborné komunikačné schopnosti,
• priateľské a profesionálne vystupovanie,
• efektívne zvládanie viacerých úloh a procesov,
• dobrý "time management",
• flexibilita,
• proaktivita a invenčnosť,
• schopnosť samostatne a iniciatívne pracovať,
• výborná schopnosť riešiť problémy a schopnosť vidieť veci v kontexte pri riešení detailov.
Pošli svoj životopis
• vysokoškolské vzdelanie II. stupňa,
• min. 3 ročné skúsenosti so správou objektu/manažmentom kancelárie,
• ústna a písomná komunikácia v anglickom jazyku na pokročilej úrovni,
• vynikajúce počítačové zručnosti (MS Office – Excel, Word, Power Point, Outlook).
Osobnostný profil:
• výborné komunikačné schopnosti,
• priateľské a profesionálne vystupovanie,
• efektívne zvládanie viacerých úloh a procesov,
• dobrý "time management",
• flexibilita,
• proaktivita a invenčnosť,
• schopnosť samostatne a iniciatívne pracovať,
• výborná schopnosť riešiť problémy a schopnosť vidieť veci v kontexte pri riešení detailov.
Pošli svoj životopis
ID: 3003795
Posting date: 9.5.2017
2017-05-09
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Facility manager, Koordinátor, Office manager Company: Deloitte