V súčasnosti hľadáme:

Asistentka Generálneho riaditeľa – pobočka Lozorno (Asistent)

DACHSER Slovakia a.s.
Miesto práce
Logistický park č.1126, 900 55 Lozorno, Bratislavský kraj, okres Malacky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.12.2016
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • splnenie individuálne zadaných úloh generálnym riaditeľom v požadovanom termíne a kvalite
  • podporu pri odborných úlohách na základe informácií od generálneho riaditeľa
  • aktualizáciu pracovného kalendára nadriadeného (organizovanie stretnutí a porád, príprava podkladov na stretnutia)
  • vypracovanie a úprava podkladov vo forme prezentácií na požadovanú formu
  • zabezpečovanie služobných ciest generálneho riaditeľa
  • vedenie, udržiavanie a aktuálnosť firemnej agendy (evidencia dokladov a zmlúv), monitorovanie prebiehajúcich aktivít
  • vybavovanie telefonickej, e-mailovej alebo listovej korešpondencie
  • samostatná agenda pridelených úloh pre zabezpečenie funkčnosti celej organizácie
  • Travel manažment spoločnosti
  • ostatné administratívne činnosti spojené s plným chodom sekretariátu spoločnosti a úlohami generálneho riaditeľa
  • komunikácia s korporátnym vedením spoločnosti v zahraničí

Zamestnanecké výhody, benefity

Sme stabilnou, prosperujúcou medzinárodnou spoločnosťou, pôsobíme v oblasti logistiky. Zamestnancom, ktorí majú záujem na sebe pracovať, poskytujeme možnosť kariérneho rozvoja. Hľadáme kolegu, alebo kolegyňu, ktorá bude súčasťou priateľského, dynamického tímu. Na začiatku Vám poskytneme plné zaškolenie, budete fungovať ako "dvojička" s kolegom, ktorý Vám všetko vysvetlí a zaučí Vás. Navyše budete mat priamu podporu priameho nadriadeného.

Víkendy sú voľné. K dispozícii budete mať služobné auto na pracovné účely, vybavené samostatné pracovisko a mobilný telefón.

Dôležitou hodnotou v našej spoločnosti je dostatok voľného času pre svojich blízkych a záujmy, preto dbáme o vyváženosť pracovného a súkromného života.

Naše IT systémy sú jednoduché a intuitívne, ľahko sa s nimi naučíte pracovať. Po skúšobnej dobe Vám poskytneme zamestnanecké benefity, ako napr. zdravotné voľno, darčekové poukážky, príspevok na jazykové vzdelávanie, ročné a vernostné odmeny, podporujeme šport, relax. Rodinnú atmosféru spoločnosti podporujeme tímovými akciami. Sídlime v nových, moderných priestoroch novovybudovanej pobočky. Stravovanie zabezpečujeme v modernej kantíne, v ktorej poskytujeme stravu z reštaurácie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Obchodná administratíva

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
IBM Lotus Notes - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ideálny uchádzač by mal mať minimálne stredoškolské odborné vzdelanie v obchodnej administratíve alebo vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa, administratívne alebo ekonomické zameranie. Potrebné sú znalosti z oblasti vedenia administratívy a organizácie práce v stredne veľkej medzinárodnej spoločnosti. Ak ste predtým fungovali na obdobnej pozícii v oblasti administratívy, sekretariátu alebo priamo spolupracovali s manažmentom spoločnosti, spracovávali samostatne úlohy určené pre organizovanie a podporu spoločnosti, budete oproti iným uchádzačom vo veľkej výhode. Dôležité je ovládanie nemeckého, alebo anglického jazyka na komunikatívnej a gramaticky správnej úrovni, uchádzač by nemal mať obavy z komunikácie v cudzom jazyku, a to v osobnom, písomnom, alebo telefonickom kontakte.

Náš budúci kolega alebo kolegyňa by mali byť schopní vytvárať dlhodobé vzťahy v štruktúrach našej spoločnosti a tiež dostatočne skúsený v časovom manažmente a optimálnej organizácii plnenia samostatných alebo pridelených úloh. Dôležitá je vysoká sebadisciplína pri organizovaní si svojho pracovného času a schopnosť rozhodovať o prioritách v spolupráci s priamym nadriadeným. Očakávame tiež užívateľskú gramotnosť v práci s počítačom, skúsenosť s kancelárskymi aplikáciami, vodičský preukaz sk. B. Požadujeme znalosť strojopisu a dodržiavanie pravidiel hospodárskej korešpondencie na vysokej odbornej úrovni. Analytické myslenie a harmonizácia riešenia priebežne tvorených úloh je jednou z hlavných požiadaviek zamestnania. Ak pokojne zvládate aj náročnejšie situácie a máte v sebe potrebnú dávku asertivity, tešíme sa na Váš životopis.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť DACHSER patrí medzi najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb, s takmer 33 000 zamestnancami a 379 pobočkami doma i v zahraničí. DACHSER ponúka širokú škálu služieb v rámci dodávateľských reťazcov individuálne prispôsobených potrebám zákazníkov. Súčasťou týchto služieb sú rozsiahle tranzitné siete, od európskej a svetovej cestnej prepravy až po nákladnú leteckú, námornú a železničnú prepravu, obchodnú divíziu potravinovej logistiky, kontraktnú a informačnú logistiku.

Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov
Pošlite nám svoj životopis teraz
Pridajte sa k nám a spoločne udávajme tempo globálnej ekonomike
www.dachser.sk/kariera
ID: 2729077  Posting date: 19.9.2016  Basic wage component (gross) and other rewards: Dohodou