We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Vedúci ekonomického oddelenia
CULTUS Ružinov, a.s.
Miesto práce
Ružinovská 28, 820 09 Bratislava II, Bratislava
Ružinovská 28, 820 09 Bratislava II, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovednosť za riadne vedenie účtovníctva za chod ekonomického oddelenia spoločnosti. Zodpovednosť za analýzy, kontroling a návrhy nápravných opatrení. Zodpovednosť za mesačné a ročné účtovné, mzdové a kontrolingové uzávierky.
Zodpovednosť za spracovanie daňového priznania, spracovanie priznaní DPH, a mesačných hlásení hospodárenia. Tvorba internej koncepcie finančnej a daňovej politiky. Riadenie cash flow a platobného styku. Sledovanie stavu pohľadávok organizácie a ich riešenie. Ekonomická podpora pre ostatné oddelenia a participácia na ich strategických plánoch v oblasti ekonomiky. Tvorba štatistík, analýz a správ na pravidelnej báze pre potreby manažmentu organizácie. Zodpovednosť za pravidelné hlásenia pre poisťovne a štatistický úrad. Sledovanie odvodových povinností organizácie a riadenie ich plnenia. Tvorba interných účtovných noriem a metodických pokynov. Spolupráca s daňovým úradom, audítormi. Kontrola čerpania finančných prostriedkov a vypracovanie interných predpisov a smerníc zodpovedajúce ekonomickému úseku. Zodpovednosť za dodržiavanie platných ekonomických predpisov. Zodpovednosť za správnosť zúčtovania projektov, verejných zbierok a grantov
Príprava ekonomických podkladov, reportov a analýz pre vedenie, zriaďovateľa a predstavenstvo. Spolupráca s audítormi, s finančnými inštitúciami (bankové záruky, úverové produkty), s daňovým úradom. Spracováva ekonomické podklady pre výročné správy organizácie.
Zodpovednosť za personálne a mzdové oddelenie
- komplexné spracovanie personálnej a mzdovej agendy,
- komunikácia so ZP, SP, daňovým úradom apod.,
- inzerovanie voľných pracovných miest, organizácia náboru nových zamestnancov,
- výber a zabezpečenie školení pre zamestnancov, zabezpečenie vzdelávania,
- participácia na tvorbe systému odmeňovania a motivácie,
- kontrola a spracovávanie dochádzky zamestnancov, príprava podkladov pre mzdy,
- spracovávanie reportov a štatistík,
- komunikácia s vedením spoločnosti, vedúcimi jednotlivých oddelení a personálnymi agentúrami,
-zabezpečovanie pracovnoprávnych úkonov spojených so vznikom a zánikom pracovného pomeru,
-zodpovedanie za archivovanie a dodržiavanie ochrany osobných údajov zamestnancov,
-spracovanie a vedenie komplexnej mzdovej agendy,
-spracovávanie ELDP, archivovanie dokladov, evidencia a aktualizácia mzdových listov,
-sledovanie legislatívnych zmien, ich aplikácia pre potreby spoločnosti,
-pripravovanie mesačných mzdových uzávierok a reportov,
- evidovanie a spracovávanie zrážok zo mzdy (stravné lístky, zálohy na mzdy, bezúročné pôžičky, vyúčtovania, exekúcie a pod.)
Zodpovednosť za spracovanie daňového priznania, spracovanie priznaní DPH, a mesačných hlásení hospodárenia. Tvorba internej koncepcie finančnej a daňovej politiky. Riadenie cash flow a platobného styku. Sledovanie stavu pohľadávok organizácie a ich riešenie. Ekonomická podpora pre ostatné oddelenia a participácia na ich strategických plánoch v oblasti ekonomiky. Tvorba štatistík, analýz a správ na pravidelnej báze pre potreby manažmentu organizácie. Zodpovednosť za pravidelné hlásenia pre poisťovne a štatistický úrad. Sledovanie odvodových povinností organizácie a riadenie ich plnenia. Tvorba interných účtovných noriem a metodických pokynov. Spolupráca s daňovým úradom, audítormi. Kontrola čerpania finančných prostriedkov a vypracovanie interných predpisov a smerníc zodpovedajúce ekonomickému úseku. Zodpovednosť za dodržiavanie platných ekonomických predpisov. Zodpovednosť za správnosť zúčtovania projektov, verejných zbierok a grantov
Príprava ekonomických podkladov, reportov a analýz pre vedenie, zriaďovateľa a predstavenstvo. Spolupráca s audítormi, s finančnými inštitúciami (bankové záruky, úverové produkty), s daňovým úradom. Spracováva ekonomické podklady pre výročné správy organizácie.
Zodpovednosť za personálne a mzdové oddelenie
- komplexné spracovanie personálnej a mzdovej agendy,
- komunikácia so ZP, SP, daňovým úradom apod.,
- inzerovanie voľných pracovných miest, organizácia náboru nových zamestnancov,
- výber a zabezpečenie školení pre zamestnancov, zabezpečenie vzdelávania,
- participácia na tvorbe systému odmeňovania a motivácie,
- kontrola a spracovávanie dochádzky zamestnancov, príprava podkladov pre mzdy,
- spracovávanie reportov a štatistík,
- komunikácia s vedením spoločnosti, vedúcimi jednotlivých oddelení a personálnymi agentúrami,
-zabezpečovanie pracovnoprávnych úkonov spojených so vznikom a zánikom pracovného pomeru,
-zodpovedanie za archivovanie a dodržiavanie ochrany osobných údajov zamestnancov,
-spracovanie a vedenie komplexnej mzdovej agendy,
-spracovávanie ELDP, archivovanie dokladov, evidencia a aktualizácia mzdových listov,
-sledovanie legislatívnych zmien, ich aplikácia pre potreby spoločnosti,
-pripravovanie mesačných mzdových uzávierok a reportov,
- evidovanie a spracovávanie zrážok zo mzdy (stravné lístky, zálohy na mzdy, bezúročné pôžičky, vyúčtovania, exekúcie a pod.)
Informácie o výberovom konaní
K žiadosti o zaradenie do výberového konania priložte:
• profesijný štruktúrovaný životopis so zameraním na pracovné skúsenosti, pracovnú náplň, oblasť zodpovednosti,
• súhlas so spracovaním osobných údajov podľa § 11 ods. 4 z. č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Kompletné žiadosti s prílohami zasielajte resp. doručte osobne na sekretariát v zalepenej obálke s označením „Výberové konanie" alebo mailom na [email protected], a to v termíne do 10.02.2016 na adresu:
Cultus Ružinov a.s.
Ružinovská 28
820 09 Bratislava
alebo mailom na [email protected].
• profesijný štruktúrovaný životopis so zameraním na pracovné skúsenosti, pracovnú náplň, oblasť zodpovednosti,
• súhlas so spracovaním osobných údajov podľa § 11 ods. 4 z. č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Kompletné žiadosti s prílohami zasielajte resp. doručte osobne na sekretariát v zalepenej obálke s označením „Výberové konanie" alebo mailom na [email protected], a to v termíne do 10.02.2016 na adresu:
Cultus Ružinov a.s.
Ružinovská 28
820 09 Bratislava
alebo mailom na [email protected].
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické
Ostatné znalosti
Fakturácia - Expert
Hospodárska korešpondencia - Expert
Podvojné účtovníctvo - Expert
Skladové hospodárstvo - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
OpenOffice.org Base - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Expert
Podvojné účtovníctvo - Expert
Skladové hospodárstvo - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
OpenOffice.org Base - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- ovládanie programu Trimel na pokročilej úrovni,
- znalosť účtovania v programe,
- znalosť príslušnej legislatívy,
- samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, odolnosť voči stresu, flexibilita,
- vysoké pracovné nasadenie, dobré komunikačné schopnosti,
- ochota neustále sa vzdelávať,
- znalosť Zákonníka práce.
- znalosť účtovania v programe,
- znalosť príslušnej legislatívy,
- samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, odolnosť voči stresu, flexibilita,
- vysoké pracovné nasadenie, dobré komunikačné schopnosti,
- ochota neustále sa vzdelávať,
- znalosť Zákonníka práce.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
CULTUS Ružinov a.s. je spoločnosť, ktorej jediným akcionárom je MČ Bratislava-Ružinov. Jej úlohou je predovšetkým organizovanie podujatí pre mestskú časť. Zároveň spravuje dom kultúry a spoločenské domy na základe zmluvy o komplexnom nájme majetku, schválenej miestnym zastupiteľstvom MČ Bratislava-Ružinov.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2422075
Posting date: 17.2.2016
2016-02-17
location: Bratislava Position: Ekonóm Company: CULTUS Ružinov, a.s.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou