We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Referent - asistent
Copytrend, s.r.o
Miesto práce
Tomášiková 30/A, Bratislava 82101, Bratislava
Tomášiková 30/A, Bratislava 82101, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
10.09.2017
10.09.2017
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- aktívna komunikácia s obchodnými partnermi a klientmi
- organizovanie a vedenie pracovných stretnutí, písanie zápisníc,
- organizácia a koordinácia kalendára, pokročilá správa dokumentov, kontaktov, networking
- organizovanie a riadenie chodu kancelárie, komplexnosť spravovania agendy nadriadeného i svojej agendy
- telefonická a e-mailová komunikácia, hospodárska a hromadná korešpondencia
- správa pohľadávok (prevencia vzniku pohľadávok), riešenie faktúr po dobe splatnosti – vymáhanie pohľadávok
- fakturácia
- administratívne práce
- aktualizácia údajov v CRM systéme
- tvorba a aktualizácia databázy, práca v MS Excel
- tvorba prezentácií
- optimalizácia a efektívne nastavovanie procesov celého administratívneho manažmentu
- profesionálne a reprezentatívne vystupovanie, v zmysle zásad biznis a spoločenskej etikety
- organizovanie a vedenie pracovných stretnutí, písanie zápisníc,
- organizácia a koordinácia kalendára, pokročilá správa dokumentov, kontaktov, networking
- organizovanie a riadenie chodu kancelárie, komplexnosť spravovania agendy nadriadeného i svojej agendy
- telefonická a e-mailová komunikácia, hospodárska a hromadná korešpondencia
- správa pohľadávok (prevencia vzniku pohľadávok), riešenie faktúr po dobe splatnosti – vymáhanie pohľadávok
- fakturácia
- administratívne práce
- aktualizácia údajov v CRM systéme
- tvorba a aktualizácia databázy, práca v MS Excel
- tvorba prezentácií
- optimalizácia a efektívne nastavovanie procesov celého administratívneho manažmentu
- profesionálne a reprezentatívne vystupovanie, v zmysle zásad biznis a spoločenskej etikety
Informácie o výberovom konaní
Pre našu spoločnosť hľadáme spoľahlivú asistentku.
Komunikácia s klientami, práca v kancelárii, starostlivosť o databázu zákazníkov, obchodná činnosť v kancelárii, tvorba cenových ponúk. Administratívna podpora - spracovanie štatistík, analýz.
Záujemcov žiadame o zaslanie životopisu spolu s popisom predchádzajúcich pracovných skúseností na [email protected]
Komunikácia s klientami, práca v kancelárii, starostlivosť o databázu zákazníkov, obchodná činnosť v kancelárii, tvorba cenových ponúk. Administratívna podpora - spracovanie štatistík, analýz.
Záujemcov žiadame o zaslanie životopisu spolu s popisom predchádzajúcich pracovných skúseností na [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
Obchod
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Strojopis - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Strojopis - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- dobrá znalosť práce MS Office - MS Word, MS Excel, Outlook podmienkou.
- komunikatívnosť, flexibilita, dobré organizačné schopnosti
- strojopis – pokročilý
- skúsenosti s prácou v Call Centre výhodou
- počet rokov praxe: 2
- komunikatívnosť, flexibilita, dobré organizačné schopnosti
- strojopis – pokročilý
- skúsenosti s prácou v Call Centre výhodou
- počet rokov praxe: 2
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Copytrend, s.r.o. je lídrom v sektore ohodnocovania nehnuteľností, hnuteľného majetku a podnikov.
Cieľom spoločnosti je zabezpečiť našim klientom a partnerom KOMFORTNÝ a EFEKTÍVNY spôsob využitia komplexných služieb v oblasti ohodnocovania.
Spoločnosť je zároveň znaleckou organizáciou zapísanou v zozname znaleckých organizácií Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky.
Cieľom spoločnosti je zabezpečiť našim klientom a partnerom KOMFORTNÝ a EFEKTÍVNY spôsob využitia komplexných služieb v oblasti ohodnocovania.
Spoločnosť je zároveň znaleckou organizáciou zapísanou v zozname znaleckých organizácií Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky.
ID: 3152069
Posting date: 26.8.2017
2017-08-26
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Obchodný referent, Špecialista podpory zákazníkov Company: Copytrend, s.r.o
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou