We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Manažér na organizovanie úvodných prednášok a predaja seminárov a kurzov pre majiteľov firiem a vrcholový manažment v SR a ČR
Centrum Prosperity, s.r.o.
Miesto práce
Jesenského 17, okres Martin
Jesenského 17, okres Martin
Druh pracovného pomeru
živnosť
živnosť
Termín nástupu
18.09.2016
18.09.2016
Mzdové podmienky (brutto)
600 - 3000
600 - 3000
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Zorganizované úvodné prednášky pre majiteľov firiem a vrcholový manažment podľa plánu.
- Predané vzdelávacie služby majiteľom a vrcholovým manažérom (kurzy, semináre, konzultácie).
- Vedenie databázy.
- Vedenie štatistík.
- Predané vzdelávacie služby majiteľom a vrcholovým manažérom (kurzy, semináre, konzultácie).
- Vedenie databázy.
- Vedenie štatistík.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Jasne vymedzené kompetencie a zodpovednosti, v rámci ktorých je možné uplatňovať
samostatné rozhodovanie.
- Výška odmeny v závislosti na výsledkoch.
- Podpora a profesný rast pod vedením supervizorov a trénerov.
samostatné rozhodovanie.
- Výška odmeny v závislosti na výsledkoch.
- Podpora a profesný rast pod vedením supervizorov a trénerov.
Informácie o výberovom konaní
Vaše žiadosť o spoluprácu, CV, fotografiu, doložené výsledky z predošlej práce pošlite na uvedenú adresu. Výberové konanie pozostáva z absolvovania testov a osobnej konzultácie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchod, marketing, PR
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Český jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
.NET - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
.NET - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ak ste akčný ale zároveň pokojný človek, ktorý vie a chce pomáhať pri predaji informácií o manažmente pre lídrov poľnohospodárskych podnikov a obchodných organizácií, máte skúsenosť s tým ako pracujú majitelia a vrcholoví manažéri poľnohospodárskych podnikov a obchodných spoločností, a radi im ukážete ako sa môžu viac doškoliť a trénovať v manažovaní, čítajte ďalej.
Prácu manažéra organizovania úvodných prednášok ponúkame srdečnému, praktickému, pracovitému človeku, ktorý má rád výzvy, nevzdáva sa ľahko, dokáže sa samostatne riadiť, je ochotný denno-denne komunikovať s majiteľmi firiem a vrcholovými manažérmi a trúfa si ich doviesť k tomu, aby si rozšírili svoje líderské a manažérske vedomosti o nové moderné metódy riadenia.
Taktiež si uvedomuje, že potreba celoživotného vzdelávania je naozaj nevyhnutná na riadenie podnikov a sám je ochotný si rozšíriť v tejto oblasti vedomosti.
Táto práca vyžaduje systematické riadenie, je náročná na čas a zvládanie komunikácie s majiteľmi a vrcholovými manažérmi osobne aj telefonicky
Vyžaduje aj zručného šoféra, pretože je potrebné cestovať a zvládať nových majiteľov a vrcholových manažérov na území SR a ČR
Ak prijmete túto ponuku, v prvej pracovnej fáze musíte naozaj počítať s väčším množstvom času vynaloženým na zaškolenie a tréning s nižšou odmenou, ale potom sa môžete tešiť z rutinnej, jednoduchej, avšak nikdy nie fádnej práce za odmenou, ktorú si naozaj zaslúžite. Taktiež sa môžete tešiť z toho, že Vám budú kolegovia pomáhať rozvíjať aj Vaše schopnosti, a že s Vami počítajú na spoluprácu na dlhší čas. Pri dobrej produkcii si môžete pribrať asistenta, a vy môžete prednášať a následne predávať vzdelávacie služby, vytvoriť obchodný tím, ktorý môžete viesť.
Vaši noví kolegovia sú pripravení Vám pomôcť doškoliť vás a zaujať pevnú pozíciu v Centre Prosperity.
Ak je uvedená práca pre Vás naozaj zaujímavá, chcete pracovať v tíme, ktorí je húževnatí a nerád sa vzdáva tak ako Vy - prihláste sa! Taktiež ak ste človek, ktorý si uvedomuje, že okrem rodiny existuje ešte množstvo ďalších ľudí, ktorí potrebujú získať vedomosti, aby dosiahli lepšiu životnú úroveň.
Upozornenie! Sídlo spoločnosti je v Martine, kde sú doškoľovacie priestory. Z tohto dôvodu je aj obchodné pracovisko v Martine, odkiaľ je potrebné odchádzať na rokovania do regiónov v SR a ČR. V prípade, že žijete v inej časti SR alebo ČR je potrebné sa prisťahovať do regiónu TURIEC z dôvodu manažovania práce a osobného doškoľovania.
Prácu manažéra organizovania úvodných prednášok ponúkame srdečnému, praktickému, pracovitému človeku, ktorý má rád výzvy, nevzdáva sa ľahko, dokáže sa samostatne riadiť, je ochotný denno-denne komunikovať s majiteľmi firiem a vrcholovými manažérmi a trúfa si ich doviesť k tomu, aby si rozšírili svoje líderské a manažérske vedomosti o nové moderné metódy riadenia.
Taktiež si uvedomuje, že potreba celoživotného vzdelávania je naozaj nevyhnutná na riadenie podnikov a sám je ochotný si rozšíriť v tejto oblasti vedomosti.
Táto práca vyžaduje systematické riadenie, je náročná na čas a zvládanie komunikácie s majiteľmi a vrcholovými manažérmi osobne aj telefonicky
Vyžaduje aj zručného šoféra, pretože je potrebné cestovať a zvládať nových majiteľov a vrcholových manažérov na území SR a ČR
Ak prijmete túto ponuku, v prvej pracovnej fáze musíte naozaj počítať s väčším množstvom času vynaloženým na zaškolenie a tréning s nižšou odmenou, ale potom sa môžete tešiť z rutinnej, jednoduchej, avšak nikdy nie fádnej práce za odmenou, ktorú si naozaj zaslúžite. Taktiež sa môžete tešiť z toho, že Vám budú kolegovia pomáhať rozvíjať aj Vaše schopnosti, a že s Vami počítajú na spoluprácu na dlhší čas. Pri dobrej produkcii si môžete pribrať asistenta, a vy môžete prednášať a následne predávať vzdelávacie služby, vytvoriť obchodný tím, ktorý môžete viesť.
Vaši noví kolegovia sú pripravení Vám pomôcť doškoliť vás a zaujať pevnú pozíciu v Centre Prosperity.
Ak je uvedená práca pre Vás naozaj zaujímavá, chcete pracovať v tíme, ktorí je húževnatí a nerád sa vzdáva tak ako Vy - prihláste sa! Taktiež ak ste človek, ktorý si uvedomuje, že okrem rodiny existuje ešte množstvo ďalších ľudí, ktorí potrebujú získať vedomosti, aby dosiahli lepšiu životnú úroveň.
Upozornenie! Sídlo spoločnosti je v Martine, kde sú doškoľovacie priestory. Z tohto dôvodu je aj obchodné pracovisko v Martine, odkiaľ je potrebné odchádzať na rokovania do regiónov v SR a ČR. V prípade, že žijete v inej časti SR alebo ČR je potrebné sa prisťahovať do regiónu TURIEC z dôvodu manažovania práce a osobného doškoľovania.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Centrum Prosperity, s.r.o. bola založená v roku 2002 so sídlom v Martine.
Pre majiteľov firiem vytvára bezpečné prostredie, kde si môžu zvyšovať kvalifikáciu v manažérskom odbore - riadení firmy a pracovníkov.
Medzi úspechy spoločnosti patrí zaškolenie vyše 300 stredných aj väčších podnikov v SR a ČR. Aktívnych firiem, ktoré mesačne školíme je približne dvadsať (to zahŕňa spoluprácu niekoľkoročných klientov).
Know-how, ktoré používa Centrum Prosperity, využívajú firmy zo zvučným menom, ako je napríklad Shell, Pandora, DHL, Remax, Toyota, Honda, BMW, Lavazza, Sony a iné.
To, čo o výsledkoch práce našej spoločnosti hovoria absolventi školení si môžete prečítať na http://centrumprosperity.sk/reference/.
Spolupráca v spoločnosti Centra Prosperity je vždy prínosná nielen pre klientov ale aj spolupracovníkov, pretože umožňuje osobnostný a profesionálny rast, po zaškolení samostatné rozhodovanie, možnosť doškoľovania sa v internej akadémii, zaslúžené ohodnotenie, prácu s modernou a špičkovou technológiou na riadenie firiem, a spoločenskú prestíž.
Pre majiteľov firiem vytvára bezpečné prostredie, kde si môžu zvyšovať kvalifikáciu v manažérskom odbore - riadení firmy a pracovníkov.
Medzi úspechy spoločnosti patrí zaškolenie vyše 300 stredných aj väčších podnikov v SR a ČR. Aktívnych firiem, ktoré mesačne školíme je približne dvadsať (to zahŕňa spoluprácu niekoľkoročných klientov).
Know-how, ktoré používa Centrum Prosperity, využívajú firmy zo zvučným menom, ako je napríklad Shell, Pandora, DHL, Remax, Toyota, Honda, BMW, Lavazza, Sony a iné.
To, čo o výsledkoch práce našej spoločnosti hovoria absolventi školení si môžete prečítať na http://centrumprosperity.sk/reference/.
Spolupráca v spoločnosti Centra Prosperity je vždy prínosná nielen pre klientov ale aj spolupracovníkov, pretože umožňuje osobnostný a profesionálny rast, po zaškolení samostatné rozhodovanie, možnosť doškoľovania sa v internej akadémii, zaslúžené ohodnotenie, prácu s modernou a špičkovou technológiou na riadenie firiem, a spoločenskú prestíž.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2620183
Posting date: 30.9.2016
2016-09-30
location: okres Martin Position: Marketingový riaditeľ, Obchodný manažér, Obchodný riaditeľ, Obchodný zástupca, Vedúci obchodnej skupiny Company: Centrum Prosperity, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 600 - 3000