We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistentka (študent part-time) | Aupark Tower
Miesto práce
Aupark Tower, Einsteinova, Petržalka
Aupark Tower, Einsteinova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
01.09.2018
01.09.2018
Mzdové podmienky (brutto)
4 Eur / hod
4 Eur / hod
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
O tíme
Pracovná náplň
- Náš tím sa stará o Property Management - správu celej budovy Aupark Tower
- Každý deň sa venujeme tomu, aby naši klienti dostali stopercentný servis
- Rozsah práce je naozaj široký, pretože sa venujeme administratívnej správe nájomných zmlúv, vystavujeme faktúry, pripravujeme rôzne analýzy a reporty pre vlastníkov i nájomcov, staráme sa o technický stav budovy a riadime množstvo dodávateľov
Pracovná náplň
- komplexná asistencia manažmentu
- vypracovanie marketingových plánov a rozpočtov obchodného centra
- príprava a kontrola reklamných kampaní a marketingových akcií
- organizačné zabezpečenie a príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania, vyhotovenie zápisov zo stretnutí s nájomcami
- zabezpečenie administratívneho chodu kancelárie, objednávanie základných kancelárskych potrieb a občerstvenia
- firemná korešpondencia: komplexná interná aj externá komunikáciu (príprava odpovedí na korešpondenciu obchodných partnerov podľa inštrukcií nadriadených
- odosielanie, príjem a evidencia zásielok – písomná, elektronická a telefonická forma)
- evidencia dodávateľských faktúr do knihy došlých faktúr, zabezpečenie odsúhlasenia faktúr a ich distribúcia na účtovné oddelenie, korešpondencia a komunikácia s účtovným oddelením
- evidencia objednávok a obchodných zmlúv, kompletizácia listinných identifikácii obchodných partnerov, predkladanie kópii zmlúv a dokladov účtovnej firme
- vedenie a aktualizácia databázy obchodných partnerov
- evidencia neplatičov, komunikácia s nájomníkmi kvôli oneskoreným platbám, aktívne znižovanie pohľadávok na dennej báze
- evidencia pokladne, príprava podkladov pre mesačnú uzávierku pokladne, posun na odsúhlasenie a podpis nadriadeným, jej inventarizácia, odovzdávanie podkladov pre účtovné oddelenie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť sebarealizácie v medzinárodnom korporátnom prostredí
- Príležitosť kariérneho rastu v rámci CBRE
- Ponúkame flexibilnú pracovnú dobu, ktorú je možné upraviť podľa rozvrhu.
- Teambuilding a iné firemné akcie
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- precíznosť, zodpovedný prístup
- analytické schopnosti
- vysoké pracovné nasadenie
- znalosť programov MS Office na pokročilej úrovni
- dlhodobá brigáda vhodná len pre študentov VŠ
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 2650753
Posting date: 14.8.2018
2018-08-14
location: Aupark Tower, Einsteinova, Petržalka Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent Company: CBRE s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 4 Eur / hod