We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistentka - Správa obchodného centra Aquario
Miesto práce
Aquario Shopping Center, Nitrianska cesta, Nové Zámky
Aquario Shopping Center, Nitrianska cesta, Nové Zámky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.06.2018
01.06.2018
Mzdové podmienky (brutto)
od 720 Eur + Koncoročné odmeny. Zverejnená mzda je minimálna možná ponuka. Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek
od 720 Eur + Koncoročné odmeny. Zverejnená mzda je minimálna možná ponuka. Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Úlohou Asistentky obchodného centra je poskytovanie komplexnej administratívnej podpory Centre manažérovi. Asistentka zodpovedá za koordináciu procesov, ale zároveň je prvým kontaktom pre obchodných partnerov a ostatných zainteresovaných strán. Tím oddelenia sedí priamo na správe obchodného centra Aquario.
Popis pracovných úloh
Popis pracovných úloh
- Firemná korešpondencia (komplexná interná aj externá komunikácia), agenda centra
- Príprava účtovných podkladov, podkladov k fakturácii
- Vedenie pokladne
- Organizačná činnosť, zabezpečenie plynulého chodu správy centra
- Spolupráca pri príprave prezentácií, reportov, zmlúv
- Archivácia dokumentov
- Kompletizácia a evidencia zmlúv, vystavovanie objednávok
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť sebarealizácie v medzinárodnom korporátnom prostredí
- Vzdelávacie a rozvojové programy pre zamestnancov
- Teambuilding, benefity a sociálny program pre zamestnancov
- Motivačné finančné hodnotenie
- Stravné lístky v hodnote 4 Eur s príplatkom zamestnávateľa
- Finančný bonus za odporučenie kandidátov
- Flexibilná pracovná doba
- Možnosť zúčastniť sa medzinárodných výmenných programov
- Kariérny rast
- CBRE bola nominovaná ako Naj zamestnávateľ roka 2016
- CBRE získala 18. miesto v rebríčku LinkedIn Top 20 Companies List 2017
Informácie o výberovom konaní
Pracovný pomer je na zástup počas RD/MD.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
obchodné, administratívne, ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Pokladňa - Základy
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Fakturácia - Základy
Pokladňa - Základy
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
administratíva
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Tímový hráč, schopná efektívne pracovať s ostatnými
- Štruktúrovaná a dobre zorganizovaná
- Proaktívna a zameraná na riešenie situácií
- Silné komunikačné zručnosti
- Schopnosť efektívne zvládnuť pracovné situácie s viacerými úlohami
- Schopnosť samostatne pracovať
- MS Office - pokročilá úroveň
- Flexibilita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 2039418
Posting date: 10.5.2018
2018-05-10
location: Aquario Shopping Center, Nitrianska cesta, Nové Zámky Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent Company: CBRE s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: od 720 Eur + Koncoročné odmeny. Zverejnená mzda je minimálna možná ponuka. Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek