Office Manager

CARLOG s.r.o.

Miesto práce
Hraničná 18, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Administrácia a kontrola zadávanie dát do systému
Monitorovanie polohy prepravných vozidiel, komunikácia s vodičmi.
Cudzí jazyk nevyhnutný
Znalosť MS Office balíka

netreba ovládať toho moc, stačí dobré jazykové znalosti / anglický jazyk/ , všetko ostatné zaučíme,

Zamestnanecké výhody, benefity

dobré platové podmienky
stravné lístky celkom hradené zamestnávateľom /4,5eur hodnota gastro lístka/

Informácie o výberovom konaní

životopisy v slovenskom a anglickom jazyku zasielajte na email : [email protected]

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- zodpovednosť
- odolnosť voči stresu
- časová flexibilita
- komunikatívnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme medzinárodná prepravná spoločnosť zaoberajúca sa nákladnou dopravou v rámci Belgicka, Holandska, Nemecka, Francúzska a Luxemburska a spolupracujeme s belgickou spoločnosťou Hertsens Transport. Náš tím tvoria zamestnanci zo Slovenska, Rumunska a Belgicka a naším hlavným miestom pôsobenia je Belgicko.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 2819566  Posting date: 11.7.2017  Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou