We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent/-ka na nákupnom/produktovom oddelení
Business Development s.r.o.
Miesto práce
okres Pezinok
okres Pezinok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Asistentská pozícia zahŕňajúca rôznorodé aktivity na oddelení marketingu / nákupu :
* aktualizácia interných databáz (SAP, Excel) v oblasti produktových / dodávateľských informácií v slovenčine a angličtine
* tvorba katalógu, akciových letákov, podkladov na internetový obchod a iných materiálov
* komunikácia s dodávateľmi a zaobstaranie dodávateľských / produktových informácií
* spolupráca s ostatnými internými oddeleniami spoločnosti (prioritne s oddelením logistiky a obchodu)
* príprava analýz a reportov (predaje, marže atď.) vybraných produktových skupín
* koordinácia menších projektov podľa pokynov nadriadeného
* iná administratívna podpora
* aktualizácia interných databáz (SAP, Excel) v oblasti produktových / dodávateľských informácií v slovenčine a angličtine
* tvorba katalógu, akciových letákov, podkladov na internetový obchod a iných materiálov
* komunikácia s dodávateľmi a zaobstaranie dodávateľských / produktových informácií
* spolupráca s ostatnými internými oddeleniami spoločnosti (prioritne s oddelením logistiky a obchodu)
* príprava analýz a reportov (predaje, marže atď.) vybraných produktových skupín
* koordinácia menších projektov podľa pokynov nadriadeného
* iná administratívna podpora
Zamestnanecké výhody, benefity
* prácu na prípadne možnosť dohody aj na skrátený pracovný úväzok
* práca v mladom a dynamickom tíme
* nadobudnutie medzinárodných skúseností vďaka zameraniu našej spoločnosti na štyri krajiny (Slovensko, Česko, Maďarsko, Rakúsko)
* potenciál profesného rastu
* možnosť ďalšieho vzdelávania
* zaujímavé finančné ohodnotenie
* ďalšie benefity
* práca v mladom a dynamickom tíme
* nadobudnutie medzinárodných skúseností vďaka zameraniu našej spoločnosti na štyri krajiny (Slovensko, Česko, Maďarsko, Rakúsko)
* potenciál profesného rastu
* možnosť ďalšieho vzdelávania
* zaujímavé finančné ohodnotenie
* ďalšie benefity
Informácie o výberovom konaní
Ak vás zaujala pracovná pozícia a spĺňate uvedené kritéria, zašlite prosím svoj životopis na nižšie uvedený link.
Na pracovný pohovor budú pozvaní kandidáti, ktorí spĺňajú požiadavky klienta, nemusia však byť z kapacitných dôvodov pozvaní všetci.
Ďakujem za pochopenie a teším sa na prípadné stretnutie.
Na pracovný pohovor budú pozvaní kandidáti, ktorí spĺňajú požiadavky klienta, nemusia však byť z kapacitných dôvodov pozvaní všetci.
Ďakujem za pochopenie a teším sa na prípadné stretnutie.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Naším klientom je nadnárodná spoločnosť pôsobiaca v predaji spotrebného tovaru v B2B segmente.
Naším klientom je nadnárodná spoločnosť pôsobiaca v predaji spotrebného tovaru v B2B segmente.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonómia,obchod,marketing
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* výhodou sú skúsenosti na asistentskej pozícii, avšak pozícia je vhodná aj pre čerstvého absolventa s relevantným osobným profilom,
* dobrá znalosť anglického jazyka,
* znalosť českého, nemeckého alebo maďarského jazyka je výhodou,
* zodpovedná, trpezlivá osoba so zmyslom pre detail,
* vynikajúce komunikačné schopnosti,
* flexibilný postoj k riešeniu pracovných úloh
* prípadná skúsenosť s prácou v SAP-e je výhodou.
* dobrá znalosť anglického jazyka,
* znalosť českého, nemeckého alebo maďarského jazyka je výhodou,
* zodpovedná, trpezlivá osoba so zmyslom pre detail,
* vynikajúce komunikačné schopnosti,
* flexibilný postoj k riešeniu pracovných úloh
* prípadná skúsenosť s prácou v SAP-e je výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Business Development s.r.o. - dynamická personálno-poradenská spoločnosť s orientáciou na komplexné zabezpečenie personálnych potrieb klienta. Realizujeme recruitment nižšieho, stredného a top manažmentu formou individuálnych pohovorov, Assessment Center, Development Center, Executive search.
BD … rozvíjame váš business
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
BD … rozvíjame váš business
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
ID: 2432318
Posting date: 11.2.2016
2016-02-11
location: okres Pezinok Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Obchodný referent, Office manager Company: Business Development s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou