Pracovník odd. Reality management

Miesto práce
Bajkalská 19/A, 821 02 Bratislava, Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

V potravinách sa vyznáme a keď ide o jedlo, myslíme na všetko. Do našej rodiny šikovných privítame kolegu/kolegyňu, ktorých baví práca so zákazníkom, objavovanie nových chutí a vôní. Našim hlavným poslaním je, aby zákazník odchádzal s úsmevom na tvári a chcel sa vrátiť.

Pridaj sa do nášho tímu na centrále spoločnosti a prispej k tomu, aby sme boli najlepší!

Čo Ťa na tejto pozícii čaká:

  • Účtovanie dodávateľských faktúr (nájomné, energie, prevádzkové náklady)
  • Poskytovanie informácií dodávateľom o aktuálnych saldách
  • Podporné činnosti pre účtovné oddelenie
  • Administratívne práce v oblasti reality managementu (pošta, vybavovanie telefonátov a mailov, spracovanie a archivácia rôznych dokumentov, administratívna podpora vedúceho oddelenia a pod.)

Možnosť pracovať aj na skrátený pracovný úväzok

Prečo pracovať s nami:

Pridaj sa k nám a aj na Teba čaká:
  • Možnosť byť pritom ako sa mení obchodný model spoločnosti a popritom rozvíjať aj seba
  • Prostredie stabilného zamestnávateľa, ktorý každý rok rozširuje sieť predajní
  • Zaškoľovací program pre nový‎ch zamestnancov a možnosť vyniknúť pre každého, kto má záujem o kariérny rast
  • Každoročné prehodnocovanie miezd
  • Flexibilita, možnosť práce formou home office
  • Špeciálne aktivity zamerané na zdrav‎y životný‎ štýl a rozvoj najlepšieho tímu
  • Atraktívne benefity - benefitná kafetéria, denné a pobytové tábory pre deti, príspevok pri narodení dieťaťa aj pre prváčika, množstvo športových aktivít (splavy, turistika, lyžovačky, bežecké podujatia) či odmeny pri pracovných a životných jubileách až do výšky 500 €
Viac o našich benefitoch sa dočítaš tu: https://sikovni.sk/#zamestnanecke-benefity

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu, reagujte priamo cez www.profesia.sk - POSLAŤ SPOLOČNOSTI ŽIVOTOPIS.

Ďakujeme všetkým uchádzačom za to, že ste si vybrali spoločnosť BILLA ako miesto, ktoré chcete spojiť s Vašou budúcou pracovnou kariérou.

Informácie, ktoré ste nám poskytli, starostlivo posúdime a v prípade, že splníte naše požiadavky na obsadzovanú pracovnú pozíciu, pozve Vás pracovník oddelenia ľudských zdrojov alebo príslušný manažér na osobný pohovor.

Radi by sme Vás informovali, že pre veľké množstvo žiadostí sme schopní odpovedať iba tým uchádzačom o prácu, ktorých sme sa rozhodli pozvať na osobný pohovor.
Ak Vás nebudeme kontaktovať do 30 dní od zaslania životopisu s pozvánkou na osobný pohovor, rozhodli sme sa vo výberovom konaní uprednostniť iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti lepšie zodpovedajú požiadavkám obsadzovanej pracovnej pozície.

Ďakujeme za pochopenie.

Hodíš sa k nám ak:

  • Ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie ekonomického smeru
  • Min. 3 roky skúseností s účtovníctvom – výhodou je prax s účtovníctvom zameraným na Facility managment
  • Dobré počítačové znalosti – MS Office, účtovný software (preferovaná znalosť programov SAP, IGEL)
  • Znalosť anglického alebo nemeckého jazyka je podmienkou
  • Silné komunikačné schopnosti, asertivita
  • Systematickosť, presnosť, dôslednosť
  • Odolnosť voči tlaku, schopnosť riešiť náročné situácie
  • Proaktivita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Dnes máme viac ako 160 supermarketov po celom Slovensku a naším cieľom je 200. Je nás viac ako 4000 šikovných a pravidelne získavame ocenenie za kvalitu a čerstvosť našich produktov aj na medzinárodnej úrovni.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Lenka Krajčíková
E-mail: poslať životopis
ID: 1573573  Posting date: 7.11.2016  Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou