We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
NOC - Network Monitoring Specialist - dlhodobá brigáda
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
BENESTRA hľadá na dlhodobú spoluprácu nových kolegov do tímu technickej podpory na pozície Network Operation Center Operator. Ideálni kandidáti sú študenti 2.-4. ročníka FEI fakulty, odbor telekomunikácie.
Čo robí NOC Operator?
Čo robí NOC Operator?
- Monitoruje sieť spoločnosti.
- Poskytuje 2. úroveň technickej podpory pre zákazníkov.
- Poskytuje technickú podporu pre Zákaznícke oddelenie.
- Rieši problémy a požiadavky hlásené zo Zákazníckeho oddelenia resp. priamo od zákazníkov.
- Preberá požiadavky na výpadky od subdodávateľov, (ne)povoľuje daný výpadok, ohlasuje definovanej skupine zákazníkov priamo a zároveň poskytuje tieto informácie ďalej Zákazníckemu oddeleniu.
- Podáva požiadavky na servisné firmy/subdodávateľov.
- Upravuje konfiguráciu služieb v dohodnutom rozsahu a podľa zaužívaných pravidiel podľa pokynov nadriadeného.
- Podrobne eviduje všetky riešené problémy v ticketovacom systéme.
- Dodržuje zásady eskalácie pri vzniknutých problémoch.
- Dopĺňa a pomáha udržiavať aktuálnu evidenciu zákazníckych služieb.
Zamestnanecké výhody, benefity
BENESTRA ponúka prácu v dynamickom prostredí s možnosťou profesionálneho a osobnostného rozvoja. Kladieme dôraz na dobrý pracovný výkon, tímovú spoluprácu a priateľské pracovné vzťahy.
Informácie o výberovom konaní
V prípade vášho záujmu o našu pozíciu, pošlite nám váš životopis ako reakciu na túto ponuku .
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
telekomunikácie - výhodou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- podmienkou spolupráce je štatút denného študenta VŠ
- dobré komunikačné zručnosti
- znalosť TCP/IP protokolu - výhodou
- základné znalosti administrácie LAN/WAN sieti výhodou
- znalosť IP technológíí/zariadení - výhodou
- absolvovanie Cisco Academy - výhodou
Stručná charakteristika spoločnosti
Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
Adresa spoločnosti
Landererova 12,821 01 Bratislava,
Slovensko
Poďte k nám
https://budemswan.sk/
ID: 2762951
Posting date: 12.10.2016
2016-10-12
location: Bratislava Position: Helpdesk operátor, Technik, Telefonický operátor Company: SWAN, a.s.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou