Asistentka generálneho riaditeľa

Asseco Central Europe, a. s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme skúsenú a reprezentatívnu kolegyňu, pre jednu z našich dcérskych spoločností.
Jedná sa o prácu asistentky, ktorá je rôznorodá a všestranná. Uchádzač, ktorý má záujem o danú pozíciu by mal vedieť odolávať stresu a pracovnej záťaži, taktiež by mal vedieť samostatne uvažovať, pracovať a rozhodovať o zverených záležitostiach.

Medzi zodpovednosti finálneho kandidáta bude patriť:
  • Asistencia pre top management spoločnosti (administratívna a organizačná podpora).
  • Organizácia stretnutí a videokonferencií.
  • Zabezpečovanie chodu kancelárie.
  • Organizačné zabezpečovanie plynulého chodu recepcie.
  • E-mailová a telefonická komunikácia s klientami a partnermi spoločnosti.
  • Vedenie a vybavovanie firemnej korešpondencie.
  • Zodpovednosť za zabezpečenie služobných ciest pre potreby top managementu.
  • Plnenie operatívnych (ad hoc) úloh.
  • Ostatné administratívne úlohy vzťahujúce sa na chod kancelárie.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • možnosti vzdelávania a osobného rastu
  • kultúrny program (kultúrne a spoločenské podujatia)
  • športové aktivity
  • práca v dynamickom tíme
  • doplnkové dôchodkové pripoistenie
  • iné

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás ponuka zaujala, môžete zaslať Váš štruktúrovaný životopis prostredníctvom formulára, ktorý sa Vám zobrazí kliknutím na „Poslať spoločnosti životopis“ alebo priamo na e-mailovú adresu: [email protected]. Do predmetu správy uveďte názov pozície.

Poskytované údaje sú starostlivo posúdené a spracované v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. v znení neskorších predpisov o ochrane osobných údajov.

Chceme sa vopred poďakovať za Váš záujem o Asseco Central Europe, a.s. Budeme kontaktovať uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky uvedené v inzercii.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

economics

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Angličtina na komunikatívnej úrovni je podmienkou.
  • Znalosť práce s MS Outlookom je nevyhnutná.
  • Vzdelanie v business informatike alebo podobná skúsenosť je výhodou.

  • Osoba s vysokou vnútornou motiváciou, vysokým potenciálom a silným pocitom zodpovednosti.
  • Samostatnosť, zmysel pre systematickosť.
  • Komunikačné zručnosti na profesionálnej úrovni.
  • Pozitívne naladená osobnosť s vynikajúcim time-managementom a stres managementom.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Asseco Central Europe (Asseco CE) je jedným z najsilnejších softvérových domov v strednej a východnej Európe. Patrí medzi najvýznamnejších poskytovateľov komplexných riešení a služieb v oblasti informačných technológií „šitých na mieru“. Realizuje rôzne projekty pre komerčnú sféru, ako aj pre štátnu správu a samosprávu. Pracuje v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, verejného sektora a iných. Asseco CE je súčasťou medzinárodnej skupiny Asseco Group, ktorá v súčasnosti pôsobí v 54 krajinách sveta.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Natália Hladká
E-mail: poslať životopis
ID: 2004744  Posting date: 29.2.2016