We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Technik
Apleona HSG s. r. o.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Práca na polovičný pracovný úväzok, t.j. 20 hodín týždenne v pracovných dňoch spravidla v čase 09:00 - 13:00 hod., prípadne podľa potreby.
- sledovanie technického stavu budovy, zisťovanie nedostatkov a ich riešenie;
- komunikácia so správou budovy a s klientom, operatívne riešenie požiadaviek;
- spravovanie databázy s požiadavkami klienta, ich administrácia a evidencia;
- komunikácia s upratovacím servisom, kontrola upratovacieho servisu;
- objednávanie hygienických potrieb;
- pravidelné objednávanie a dopĺňanie papiera a tonerov do copy/print rooms;
- pravidelná kontrola aquamatov a dopĺňanie pohárikov do aquamatov;
- zabezpečenie drobných opráv v rámci objektu, nákup materiálu;
- starostlivosť o kľúčový systém - vydávanie kľúčov, ich evidencia;
- odovzdávanie telefónov a počítačov;
- inštalácia tlačiarní;
- poskytovanie HW a SW podpory;
- poskytovanie školení pre nových zamestnancov klienta ohľadom HW a SW podpory;
- spracovanie pošty, administratívne práce.
- sledovanie technického stavu budovy, zisťovanie nedostatkov a ich riešenie;
- komunikácia so správou budovy a s klientom, operatívne riešenie požiadaviek;
- spravovanie databázy s požiadavkami klienta, ich administrácia a evidencia;
- komunikácia s upratovacím servisom, kontrola upratovacieho servisu;
- objednávanie hygienických potrieb;
- pravidelné objednávanie a dopĺňanie papiera a tonerov do copy/print rooms;
- pravidelná kontrola aquamatov a dopĺňanie pohárikov do aquamatov;
- zabezpečenie drobných opráv v rámci objektu, nákup materiálu;
- starostlivosť o kľúčový systém - vydávanie kľúčov, ich evidencia;
- odovzdávanie telefónov a počítačov;
- inštalácia tlačiarní;
- poskytovanie HW a SW podpory;
- poskytovanie školení pre nových zamestnancov klienta ohľadom HW a SW podpory;
- spracovanie pošty, administratívne práce.
Informácie o výberovom konaní
Svoj životopis zasielajte e-mailom na uvedenú kontaktnú adresu. Do predmetu e-mailu uveďte prosím názov pracovnej pozície, o ktorú sa uchádzate.
Do životopisu uveďte súhlas so spracovaním vašich osobných údajov v nasledovnom znení:
"Súhlasím so spracovaním mojich osobných údajov uvedených v životopise a žiadosti o zamestnanie, v spoločnosti Bilfinger HSG Facility Management s.r.o. Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Telefonicky budeme kontaktovať tých uchádzačov, ktorí spĺňajú všetky uvedené požiadavky a budú pozvaní na pohovor.
Do životopisu uveďte súhlas so spracovaním vašich osobných údajov v nasledovnom znení:
"Súhlasím so spracovaním mojich osobných údajov uvedených v životopise a žiadosti o zamestnanie, v spoločnosti Bilfinger HSG Facility Management s.r.o. Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Telefonicky budeme kontaktovať tých uchádzačov, ktorí spĺňajú všetky uvedené požiadavky a budú pozvaní na pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
IBM Lotus Notes - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Apleona HSG s.r.o. je dcérskou spoločnosťou Apleona HSG GmbH patriacej do koncernovej skupiny Apleona GmbH v Nemecku.
Apleona HSG poskytuje komplexné služby facility managementu vrátane revízií, opráv, údržby, záručného a pozáručného servisu a havarijné služby počas celého životného cyklu nehnuteľnosti.
Rozsah služieb zahŕňa technický, infraštruktúrny a komerčný facility management spolu s celým radom služieb pre optimalizáciu prevádzky budovy.
Spoločnosť spravuje nehnuteľnosti vo všetkých významných európskych trhoch, od fázy návrhu až po jej bezproblémovú prevádzku.
Apleona HSG poskytuje komplexné služby facility managementu vrátane revízií, opráv, údržby, záručného a pozáručného servisu a havarijné služby počas celého životného cyklu nehnuteľnosti.
Rozsah služieb zahŕňa technický, infraštruktúrny a komerčný facility management spolu s celým radom služieb pre optimalizáciu prevádzky budovy.
Spoločnosť spravuje nehnuteľnosti vo všetkých významných európskych trhoch, od fázy návrhu až po jej bezproblémovú prevádzku.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 991939
Posting date: 21.12.2016
2016-12-21
location: Košice Position: Administratívny pracovník, referent, Servisný technik, Správca budov, Technický pracovník, Technik Company: Apleona HSG s. r. o.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou