We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Konzultant/ - ka Centra služieb zákazníkom
AEGON Slovensko
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
800 EUR mesačne brutto bez mesačných odmien a bonusov
800 EUR mesačne brutto bez mesačných odmien a bonusov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Rád komunikuješ s ľuďmi a poskytuješ im odborné informácie? Baví Ťa riešiť požiadavky klientov a zároveň máš proaktívny prístup k riešeniu úloh? Potrebujeme posilniť tím Centra služieb zákazníkom o kolegyňu / kolegu, ktorá / ktorý zastreší aj osobný kontakt s klientom.
Tvojou náplňou práce bude:
- komplexné riešenie požiadaviek klienta, ktorí nás navštívi na centrále spoločnosti – osobný kontakt s klientom,
- zabezpečenie telefonického kontaktu s klientom alebo sprostredkovateľom formou odchádzajúcich hovorov na základe poskytnutej databázy klientov (retencie a servisné hovory),
- poskytovanie odborných informácií a poradenských služieb klientom (interným aj externým) v súlade so stanovenými procesmi,
- vedenie evidencie požiadaviek, reklamácií a poskytovaných služieb,
- nejedná sa o aktívny predaj produktov, pracovná doba je počas pracovného týždňa od pondelka do piatka.
Tvojou náplňou práce bude:
- komplexné riešenie požiadaviek klienta, ktorí nás navštívi na centrále spoločnosti – osobný kontakt s klientom,
- zabezpečenie telefonického kontaktu s klientom alebo sprostredkovateľom formou odchádzajúcich hovorov na základe poskytnutej databázy klientov (retencie a servisné hovory),
- poskytovanie odborných informácií a poradenských služieb klientom (interným aj externým) v súlade so stanovenými procesmi,
- vedenie evidencie požiadaviek, reklamácií a poskytovaných služieb,
- nejedná sa o aktívny predaj produktov, pracovná doba je počas pracovného týždňa od pondelka do piatka.
Zamestnanecké výhody, benefity
- zázemie stabilnej medzinárodnej finančnej spoločnosti
- mladý, dynamický kolektív
- príjemné pracovné prostredie
- motivujúce finančné ohodnotenie
- práca na trvalý pracovný pomer
- program sociálnych benefitov pre zamestnancov
- možnosť rozvoja a vzdelávania
- mladý, dynamický kolektív
- príjemné pracovné prostredie
- motivujúce finančné ohodnotenie
- práca na trvalý pracovný pomer
- program sociálnych benefitov pre zamestnancov
- možnosť rozvoja a vzdelávania
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o túto pozíciu nám pošlite prosím svoj profesijný životopis. Telefonicky budeme pozývať uchádzačov, ktorí spĺňajú uvedené požiadavky. Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti AEGON.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- kultivované vystupovanie a vyjadrovanie a bezchybná výslovnosť v slovenskom jazyku,
- komunikatívnosť, proklientský prístup, empatia
- proaktivita
- organizačné schopnosti, zodpovednosť,
- flexibilita, schopnosť rýchlo reagovať, odolnosť voči stresu;
- schopnosť a vôľa učiť sa nové veci.
- komunikatívnosť, proklientský prístup, empatia
- proaktivita
- organizačné schopnosti, zodpovednosť,
- flexibilita, schopnosť rýchlo reagovať, odolnosť voči stresu;
- schopnosť a vôľa učiť sa nové veci.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
AEGON Slovensko je súčasťou medzinárodného koncernu AEGON, ktorý už viac ako 170 rokov ponúka služby v oblasti poisťovníctva a správy financií. AEGON patrí medzi popredné svetové finančné skupiny, pôsobí vo viac ako 20 krajinách sveta a 30 miliónom klientov pomáha dosiahnuť celoživotné finančné zabezpečenie.
Na Slovensko vstúpila značka AEGON v roku 2003. V súčasnosti sa stará o finančnú budúcnosť viac ako 250 tisíc klientov v životnom poistení a starobnom dôchodkovom sporení. Tisícom ďalších klientov sa stal spoľahlivým partnerom v poistení ich bývania.
Pod značkou AEGON pôsobia na slovenskom trhu štyri samostatné spoločnosti - AEGON Životná poisťovňa, a. s., AEGON, d. s. s., a. s., AEGON partner, s. r. o. a AEGON Hungary Closed Company Limited by Shares, pobočka poisťovne z iného členského štátu.
Na Slovensko vstúpila značka AEGON v roku 2003. V súčasnosti sa stará o finančnú budúcnosť viac ako 250 tisíc klientov v životnom poistení a starobnom dôchodkovom sporení. Tisícom ďalších klientov sa stal spoľahlivým partnerom v poistení ich bývania.
Pod značkou AEGON pôsobia na slovenskom trhu štyri samostatné spoločnosti - AEGON Životná poisťovňa, a. s., AEGON, d. s. s., a. s., AEGON partner, s. r. o. a AEGON Hungary Closed Company Limited by Shares, pobočka poisťovne z iného členského štátu.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 1408944
Posting date: 18.1.2019
2019-01-18
location: Bratislava Position: Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telemarketingový pracovník Company: AEGON Slovensko
Basic wage component (gross) and other rewards: 800 EUR mesačne brutto bez mesačných odmien a bonusov