We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Pracovník zákazníckeho servisu s taliančinou a angličtinou
ADELI s.r.o.
Miesto práce
Hlboká, Piešťany
Hlboká, Piešťany
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacplatové ohodnotenie bude posúdené individuálne na základe dohody a skúsenosti kandidáta
1 000 EUR/mesiacplatové ohodnotenie bude posúdené individuálne na základe dohody a skúsenosti kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
MIESTO VÝKONU PRÁCE: PIEŠŤANY
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- aktívna starostlivosť o taliansky a anglicky hovoriacich zákazníkov ADELI centra
- priama komunikácia s pacientami a jeho rodinou, plánovanie procedúr, programu
- podávanie informácií, korešpondencia, evidencia
- úzka spolupráca s ostatnými oddeleniami, ako medicínske, marketingové a prevádzkové
- zabezpečenie a realizácia pobytu
- ochota riešit urgentne situácie aj po pracovnom čase (väčšinou telefonicky)
Miesto výkonu práce: Piešťany
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- aktívna starostlivosť o taliansky a anglicky hovoriacich zákazníkov ADELI centra
- priama komunikácia s pacientami a jeho rodinou, plánovanie procedúr, programu
- podávanie informácií, korešpondencia, evidencia
- úzka spolupráca s ostatnými oddeleniami, ako medicínske, marketingové a prevádzkové
- zabezpečenie a realizácia pobytu
- ochota riešit urgentne situácie aj po pracovnom čase (väčšinou telefonicky)
Miesto výkonu práce: Piešťany
Zamestnanecké výhody, benefity
Stabilita úspešnej rastúcej medzinárodnej spoločnosti
Možnosť kariérneho rastu
Výuka cudzích jazykov zdarma
Možnosť kariérneho rastu
Výuka cudzích jazykov zdarma
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Taliansky jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vynikajúca znalosť (veľmi vysoká úroveň) talianského jazyka slovom i písmom - C1
- znalosť anglického, nemeckého alebo ruského jazyka výhodou
- vysoká úroveň zákazníckeho servisu
- samostatnosť, flexibilita a empatia
- organizačné schopnosti
- schopnosť určiť si priority, schopnosť efektívne reagovať na URGENTNÉ zdravotné situácie
- MS Office
- výnimočné komunikačné schopnosti a príjemné vystupovanie
- vzdelanie v odbore zdravotníctva výhodou, nie podmienkou
- znalosť anglického, nemeckého alebo ruského jazyka výhodou
- vysoká úroveň zákazníckeho servisu
- samostatnosť, flexibilita a empatia
- organizačné schopnosti
- schopnosť určiť si priority, schopnosť efektívne reagovať na URGENTNÉ zdravotné situácie
- MS Office
- výnimočné komunikačné schopnosti a príjemné vystupovanie
- vzdelanie v odbore zdravotníctva výhodou, nie podmienkou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
ADELI Medical Center je prestížna medzinárodná spoločnosť so 17 ročnou tradíciou, ponúkajúca špičkovú neurorehabilitačnú liečbu. Svojimi výsledkami dokazuje široké možností zlepšovania zdravotného stavu pacientov trpiacimi následkami detskej mozgovej obrny, po náhlej mozgovej príhode, po kraniotraume a pod. Doteraz sa v nej liečili ľudia z 63 krajín sveta.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
ID: 2027970
Posting date: 9.9.2020
2020-09-09
location: Piešťany Position: Špecialista podpory zákazníkov Company: ADELI s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 000 EUR/mesiac