We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent manažérov ekonomického oddelenia v medzinárodnej spoločnosti
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislavský kraj, Bratislava
Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta - medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu v oblasti ekonomického poradenstva, hľadáme šikovného a skúseného kandidáta/tku s aktívnou znalosťou anglického jazyka a min. 1-ročnými skúsenosťami na pozícii asistenta v medzinárodnej spoločnosti.
Ak hľadáte zmenu a ste typ človeka, ktorý má rád dynamické pracovné prostredie, rád veci organizuje a zabezpečuje a nebaví ho stereotypná práca, táto pozícia je to pravé pre Vás!
Výkonný asistent bude zodpovedný za:
- poskytovanie aktívnej podpory oddeleniu na základe pokynov pridelených manažérov,
- organizáciu pracovných ciest pridelených manažérov (rezervovanie hotelov, leteniek a pod.) a následné spracovanie súvisiacich cestovných výdavkov,
- riadenie pridelenej agendy manažéra, organizáciu stretnutí a rezerváciu konferenčných miestností,
- vybavovanie korešpondencie a telefonátov týkajúcich sa širokej škály pracovných úloh,
- prípravu podkladov a prezentácií v programoch Microsoft Word & Microsoft PowerPoint,
- administratívnu podporu manažérov pri rôznych projektoch a koordináciu úloh s ďalšími oddeleniami spoločnosti,
- spracovanie došlých faktúr podľa potreby,
- príležitostnú organizáciu teambuildingových aktivít a iné.
Ak hľadáte zmenu a ste typ človeka, ktorý má rád dynamické pracovné prostredie, rád veci organizuje a zabezpečuje a nebaví ho stereotypná práca, táto pozícia je to pravé pre Vás!
Výkonný asistent bude zodpovedný za:
- poskytovanie aktívnej podpory oddeleniu na základe pokynov pridelených manažérov,
- organizáciu pracovných ciest pridelených manažérov (rezervovanie hotelov, leteniek a pod.) a následné spracovanie súvisiacich cestovných výdavkov,
- riadenie pridelenej agendy manažéra, organizáciu stretnutí a rezerváciu konferenčných miestností,
- vybavovanie korešpondencie a telefonátov týkajúcich sa širokej škály pracovných úloh,
- prípravu podkladov a prezentácií v programoch Microsoft Word & Microsoft PowerPoint,
- administratívnu podporu manažérov pri rôznych projektoch a koordináciu úloh s ďalšími oddeleniami spoločnosti,
- spracovanie došlých faktúr podľa potreby,
- príležitostnú organizáciu teambuildingových aktivít a iné.
Zamestnanecké výhody, benefity
Náš klient Vám ponúka istotu stabilného zamestnania v medzinárodnej spoločnosti a širokú škálu finančných a nefinančných benefitov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
Našim klientom je nový investor z oblasti automobilovej výroby, ktorý zakladá novú výrobnú prevádzku v Nitre.
Našim klientom je nový investor z oblasti automobilovej výroby, ktorý zakladá novú výrobnú prevádzku v Nitre.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vhodný kandidát má:
- min. 1-ročné relevantné skúsenosti z rovnakej/podobnej pozície z veľkej - medzinárodnej spoločnosti,
- schopnosť vhodne zaobchádzať s veľmi citlivými údajmi,
- anglický jazyk na aktívnej úrovni - schopnosť dorozumieť sa s rodenými anglicky hovoriacimi klientmi je samozrejmosť,
- pokročilú znalosť programov balíčka MS Office Suite, znalosť Lotus Notes - výhodou,
- zmysel pre detail, zodpovednosť a schopnosť dodržiavať stanovené termíny.
- min. 1-ročné relevantné skúsenosti z rovnakej/podobnej pozície z veľkej - medzinárodnej spoločnosti,
- schopnosť vhodne zaobchádzať s veľmi citlivými údajmi,
- anglický jazyk na aktívnej úrovni - schopnosť dorozumieť sa s rodenými anglicky hovoriacimi klientmi je samozrejmosť,
- pokročilú znalosť programov balíčka MS Office Suite, znalosť Lotus Notes - výhodou,
- zmysel pre detail, zodpovednosť a schopnosť dodržiavať stanovené termíny.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2635787
Posting date: 19.10.2016
2016-10-19
location: Bratislavský kraj, Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Company: Talent Solutions - ADECCO