We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Pracovník starostlivosti o zákazníkov/ Taliansky a Anglický jazyk
Srdcom spoločnosti Achilles je tím zákazníckej podpory, v ktorom sa máte možnosť stať súčasťou dynamického a rýchlo sa rozrastajúceho kolektívu, komunikujúceho so spoločnosťami z rôznych priemyselných odvetví z celého sveta. Každý klient, s ktorým spolupracujeme je pre nás jedinečný, a preto budete mať možnosť si vytvoriť dôveru a prehĺbiť odborné znalosti v rámci riešenia otázok s malými ako aj nadnárodnými spoločnosťami.
Srdcom spoločnosti Achilles je tím zákazníckej podpory, v ktorom sa máte možnosť stať súčasťou dynamického a rýchlo sa rozrastajúceho kolektívu, komunikujúceho so spoločnosťami z rôznych priemyselných odvetví z celého sveta. Každý klient, s ktorým spolupracujeme je pre nás jedinečný, a preto budete mať možnosť si vytvoriť dôveru a prehĺbiť odborné znalosti v rámci riešenia otázok s malými ako aj nadnárodnými spoločnosťami.
Kto sme
Tím zákazníckej podpory poskytuje globálne príležitosti v rýchlo sa rozvíjajúcom a v spoľahlivo fungujúcom oddelení našej spoločnosti. Snažíme sa dosiahnuť to, že všetkým zákazníkom budeme poskytovať služby v čo najvyššom štandarde. Zároveň pracujeme na rozvoji zručností našich zamestnancov, ktorí v rámci tímu dosahujú spoločné ciele.
Naši zamestnanci zákazníckeho servisu poskytujú podporu a pracujú s miestnymi, regionálnymi a globálnymi spoločnosťami, ktoré dodávajú alebo by chceli dodávať svoje produkty či poskytovať služby nákupcom, teda zákazníkom spoločnosti Achilles. Tím podpory zákazníkom pomáha dodávateľom pri ich registrácii a rôznych otázkach vyskytujúcich sa pri vypĺňaní online dotazníka týkajúceho sa informácií o registrujúcej sa spoločnosti, jej produktoch a poskytovaných službách. Daná podpora zahŕňa pomoc pri vypĺňaní online dotazníka, poprípade technickú pomoc.
Hneď, ako dodávateľ odošle vyplnený online dotazník, vašou úlohou bude overenie informácií s cieľom zaručiť ich presnosť a dôveryhodnosť. V prípade identifikácie akéhokoľvek problému alebo nezrovnalosti, budete priamo spolupracovať s dodávateľom na jeho odstránení a náprave pred tým, než budú jeho dáta zverejnené v schémach spoločnosti Achilles.
Pracovná pozícia
Niet pochýb, že práca v tíme zákazníckej podpory ponúka celý rad zaujímavých pracovných úloh a skúseností, ktoré nás odlišujú od typického zákazníckeho servisu. V našej spoločnosti veríme, že vytvorenie tímu s pozitívnym prístupom, sa bezpodmienečne prejaví aj v podpore, ktorú poskytujeme našim zákazníkmi. Vzhľadom k tomu, že neexistujú dva rovnaké prípady dodávateľov, poskytneme vám školenia na rozvoj komunikačných zručností, schopnosť myslieť sám za seba a byť sebavedomý v poskytovaní rád a riešení prípadných problémov. Vašou hlavnou pracovnou náplňou bude telefonická a elektronická komunikácia s dodávateľmi a kontrola kvality online dotazníkov. Samozrejme, čaká vás oveľa viac než toto; napríklad aj možnosť prevziať iniciatívu, spolupracovať s inými oddeleniami spoločnosti v rámci poskytovania zákazníckej podpory alebo zavádzanie inovatívnych riešení v spolupráci s dodávateľmi. To všetko prispieva k jedinečnosti nášho zákazníckeho servisu a k možnosti kariérneho rastu.
Čo vám môžeme ponúknuť
Okrem jedinečnej možnosti stať sa členom nášho zákazníckeho servisu, Achilles ponúka prostredie stabilnej spoločnosti ako aj skvelé pracovné príležitosti. Rastieme rýchlo, a preto hľadáme ľudí so správnou víziou a prístupom k práci, aby rástli spolu s nami. Prostredníctvom školení vás podporíme v rozvoji vašich schopností zákazníckej podpory ako aj mimo nich. Sme hrdí, že máme dobrú povesť i v rámci medziľudskej podpory našich zamestnancov na internej úrovni. Oddelenie zákazníckej podpory ponúka konkurencieschopné finančné ohodnotenie, vypracovaný bonusový program a zaujímavý rad ďalších zamestnaneckých výhod.
Váš profil
Čo očakávame:
- optimistických a motivovaných ľudí s komunikatívnym prístupom k podpore našich zákazníkov,
- schopnosť poradiť a pomôcť zákazníkom v procese registrácie,
- profesionálny prístup pri komunikácii so zákazníkmi,
- schopnosť aktívne počúvať a vyriešiť problémy
- znalosť talianskeho a anglického jazyka na profesionálnej úrovni /ústny a písomný prejav/
- logické myslenie nevyhnutné pre promptné návrhy riešenia požiadaviek zákazníkov
- počítačové zručnosti: MS Office (Word, Excel, Outlook), Internet Explorer
Pre viac informácií o pracovných ponukách v spoločnosti Achilles, navštívte prosím www.achilles.com/jobs.
ID: 2704492
Posting date: 25.8.2016
2016-08-25
location: Bratislavský kraj, Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Telefonický operátor Company: Achilles Information Slovakia s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1000 EUR/mesiac