We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Pracovník zákazníckeho centra s nemeckým jazykom
Place of work
Bratislava
Contract type
full-time
WHAT WILL
YOU DO
• Pracovník zákazníckeho centra je prvým kontaktným bodom pre klienta cez telefón alebo email.
• Hlavnou úlohou je spracovať prichádzajuci hovor/email v požadovanovaj kvalite a množstve.
• Problematika zákazníckeho centra súvisí s oblasťou nákupu/obstarávania.
• Komunikácia s klientom je v nemeckom jazyku.
• Hlavnou úlohou je spracovať prichádzajuci hovor/email v požadovanovaj kvalite a množstve.
• Problematika zákazníckeho centra súvisí s oblasťou nákupu/obstarávania.
• Komunikácia s klientom je v nemeckom jazyku.
WHAT WE
EXPECT
• Aktívna znalosť nemeckeho jayzka, anglictina aspon komunikativna uroven
• Ochota pracovať a vzdelávať sa v oblasti zakaznickeho servisu
• Schopnosť sústrediť sa na detaily a dodržiavať kontrolné postupy
• Schopnosť riešiť problémy
• Tímový hráč s dobrými komunikačnými schopnosťami
• Príjemné vystupovanie, schopnosť rýchlo reagovať, odolnosť voči stresovým situáciam
• Ochota pracovať a vzdelávať sa v oblasti zakaznickeho servisu
• Schopnosť sústrediť sa na detaily a dodržiavať kontrolné postupy
• Schopnosť riešiť problémy
• Tímový hráč s dobrými komunikačnými schopnosťami
• Príjemné vystupovanie, schopnosť rýchlo reagovať, odolnosť voči stresovým situáciam
Interested?
Apply for this jobSimilar career opportunities at Accenture
Sorry, we don't have any similar work positions for you at the moment.Show all jobs
ID: 2242004
Posting date: 3.9.2015
2015-09-03
location: Bratislava Position: Administrative Worker, Official, Call Operator, Helpdesk Operator Company: Accenture, s.r.o.